Ga naar inhoud

Porsche Taycan Cross Turismo


D Squaloid

Aanbevolen berichten

omdat je geen uitlaat hebt, krijg je een dubbele diffuser ter vervanging. :D

 

heeft wel iets, denk dat er veel taycan eigenaars al spijt hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ir_fuel 

Ik heb net eens onze config voor de Taycan RWD tegenover een gelijkaardige gezet voor de sportturismo en ik kom 2000 eur goedkoper uit :lolz: 

Enige wat op de RWD dan extra zit, zijn die speciale remmen omdat we die moeten nemen voor onze keuze van velgen op de taycan. Dat is niet nodig op de Sportturismo voor de 'commercial' velgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Naish said:

En hoe komt het dat hij goedkoper is?

Trouwens @ir_fuel het vermogen is hetzelfde hoor als je op de RWD de grote batterij pakt ;)

Je kan toch nooit hetzelfde vermogen hebben op de RWD als op de 4WD? Zelfs met de grote batterij.

Er ontbreekt een motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Taycan RWD met de plus batterij

* 380 pk 

* 476 pk in overboost

* 357 Nm in overboost

 

Taycan Cross Turismo 4

* 380 pk

* 476 pk in overboost

* 500 Nm in overboost

 

Identiek hetzelfde dus in vermogen, maar het koppel is wel een stuk hoger van de cross turismo... Hij is dus ook daadwerkelijk iets sneller...

Nu ja, maakt niet uit, madam ziet de gewone liever. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn de 0 - 100 cijfers van de RWD Taycan tov de Cross Turismo?

 

Dat kan niet hetzelfde vermogen hebben bij een EV he, zo werkt het niet bij die dingen. Kan me niet voorstellen dat Porsche een straffere motor achterin de Taycan RWD legt dan in de Taycan 4WD versies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Naish zei:

@ir_fuel 

Ik heb net eens onze config voor de Taycan RWD tegenover een gelijkaardige gezet voor de sportturismo en ik kom 2000 eur goedkoper uit :lolz: 

Enige wat op de RWD dan extra zit, zijn die speciale remmen omdat we die moeten nemen voor onze keuze van velgen op de taycan. Dat is niet nodig op de Sportturismo voor de 'commercial' velgen ;)

dan zou ik de sportturismo kiezen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/3/2021 om 14:01, ir_fuel zei:

Wat zijn de 0 - 100 cijfers van de RWD Taycan tov de Cross Turismo?

 

Dat kan niet hetzelfde vermogen hebben bij een EV he, zo werkt het niet bij die dingen. Kan me niet voorstellen dat Porsche een straffere motor achterin de Taycan RWD legt dan in de Taycan 4WD versies.

Taycan RWD doet het in 5,4 sec en de cross turismo doet het in 5,1 sec

Cijfers haal ik van de website van Porsche... Veronderstel dat die niet verkeerd zijn...

Op 27/3/2021 om 15:21, tuscani zei:

dan zou ik de sportturismo kiezen.

 

Ik twijfel wat want ze hebben allebei wel iets. 

Voor mezelf zou ik voorkeur geven aan de koffer zoals op de cross turismo, maar dan zonder dat jeep gedoe erbij... Met andere woorden een taycan break maar dat is er niet...

Bovendien is het madam haar auto hé... Zij krijgt de keuze... Ik stuur haar wat in de richting van welke auto ik wil, maar zij gaat finaal kleur kiezen alsook tussen de gewone en de cross turismo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de 'Allroad'-look van de Cross Turismo ook maar niks. Veel liever zou ik ook een gewone Sport Tursimo willen, dus zou ik ook altijd voor de gewone Taycan kiezen. Zonde, want zo'n grote koffer met grote kofferklep is superhandig, en voor mij eigenlijk bijna onmisbaar, al was het maar om de hond mee te nemen.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid