Ga naar inhoud

Het grote autotransport topic


Soul

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...
  • 5 maanden later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Als je ziet hoe de WRC-teams nu toe komen op een rally...   Net even door het centrum van Ieper gelopen, en wat Hyundai en Toyota daar hebben neergepoot, echt niet meer normaal 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ex-Mooseman zei:

Als je ziet hoe de WRC-teams nu toe komen op een rally...   Net even door het centrum van Ieper gelopen, en wat Hyundai en Toyota daar hebben neergepoot, echt niet meer normaal 

Merci voor de foto's heeeeeee

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben geen zo'n fototrekker.  Morgenmiddag ga ik nog eens een wandelingetje doen, als er nog doorkomen aan is.

Toyota Yaris GR is precies een populair karretje 😍

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/8/2022 om 13:10, Soul zei:

large.thumb.jpg.ed792780deda6b7b7361826e

9-TB-2254-Transporter1955-6.thumb.jpg.6d

3771059897_8b9f268c93_z.jpg.73c056d6aac3

5-21.thumb.jpg.2f7cba84b0ec57d9a60c97830

1-17.thumb.jpg.ce0c5d98124819fb03d2a3fdd

 

 

@CAS wanneer en waarom is Ford eigenlijk gestopt met de productie van vrachtwagens? Is maar met deze foto te zien dat mijn euro valt dat Ford geen vrachtwagens meer in het gamma heeft. Nooit eerder bij stil gestaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ford stopped making semi trucks because the competition was too fierce for them at the time. In 1997 Ford sold its heavy-duty truck business to Freightliner and decided to focus on passenger vehicles, pickup trucks, and muscle cars. However, Ford still makes semi trucks with other partners.

 

https://freightviking.com/ford-stop-making-semi-trucks/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn al langer bezig. Maar ze hadden geen goedkeuring voor EU. Zie je hier soms rijden op Turkse platen:

80e225f7bfc8c9d7dbe4fb3badebfb77.jpg.af5c08708dc104f48ab8d66bfcd8615c.jpg

Die is in het echt zelfs nog lelijker!

Vroeger hadden die hier wel camions met V8 lopen. Wel jammer dat dat weg is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 1966 hun gas turbine project, Big Red:

the-story-of-big-red-4_1600x0w.jpg

600pk :D

 

En de CL9000, vind ik nog wijs model. Soms wel zin voor zo een Amerikaanse COE in huis te halen en daar mee te knallen. Goesting is mogelijks wel over na 15km. 

nice-1979-ford-cl9000_dda7f.jpg?i

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ging zeggen, als je ziet hoe hun jaren 90 vrachtwagens eruit zien vanbinnen dan wil ik niet weten hoe de oudere rest eraan toe is.

Zeker met een cabover waar ze klagen over lawaai en trillingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, gewoon ik zei:

Ik ging zeggen, als je ziet hoe hun jaren 90 vrachtwagens eruit zien vanbinnen dan wil ik niet weten hoe de oudere rest eraan toe is.

Zeker met een cabover waar ze klagen over lawaai en trillingen

Ik dacht dat het Kenworth was die in 2021 af kwam met hun cabine die apart geveerd is... Welke camion is dat bij ons niet? Daar is het eerder wat voor vering er onder zit. Echt zot hoe brak die rijden. En als je geen COE neemt, kan je met je rechter hand de passagiers ruit kuisen terwijl je aan het rijden bent. Spaar je wel tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid