Tjeu 4.022 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 5 uren geleden, Soul zei: ik zou die er toch achteruit op gezet hebben... Quote
Populair bericht tato 1.906 Geplaatst: 31 juli 2025 Populair bericht Geplaatst: 31 juli 2025 Midden juli was er in Bastogne het auto-evenement Circuit des Ardennes, en daar was deze mooie transporter te zien. Ik wou jullie dit niet onthouden. De vrachtwagen was op de terugweg van Le Mans Classic het weekend voordien. 13 1 Quote
Bjorno 2.304 Geplaatst: 31 juli 2025 Geplaatst: 31 juli 2025 3 uren geleden, tato zei: Midden juli was er in Bastogne het auto-evenement Circuit des Ardennes, en daar was deze mooie transporter te zien. Ik wou jullie dit niet onthouden. De vrachtwagen was op de terugweg van Le Mans Classic het weekend voordien. Dam das knap. En de nummerplaat Quote
#166 276 Geplaatst: 31 juli 2025 Geplaatst: 31 juli 2025 8 uren geleden, tato zei: Midden juli was er in Bastogne het auto-evenement Circuit des Ardennes, en daar was deze mooie transporter te zien. Ik wou jullie dit niet onthouden. De vrachtwagen was op de terugweg van Le Mans Classic het weekend voordien. Gentleman Car : https://gentlemancar.be/ Zou de Europese invoerder zijn van Shelby American. Die mannen staan ook elk jaar op de de Spa Classic. Hebben altijd mooi materiaal mee. Zitten in Soumagne. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.