Ga naar inhoud

Het grote autotransport topic


Soul

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, CAS zei:

Ik dacht dat het Kenworth was die in 2021 af kwam met hun cabine die apart geveerd is... Welke camion is dat bij ons niet? Daar is het eerder wat voor vering er onder zit. Echt zot hoe brak die rijden. En als je geen COE neemt, kan je met je rechter hand de passagiers ruit kuisen terwijl je aan het rijden bent. Spaar je wel tijd...

Altijd iets grappigs gevonden dat ze daar klagen over gebrek aan verwarming/ventilatie in de cabine en dat de motor tegelijk oververhit omdat die zijn hitte niet kwijt kan. 

Het is toch geen kever van 1940 denk ik altijd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gewoon ik zei:

Altijd iets grappigs gevonden dat ze daar klagen over gebrek aan verwarming/ventilatie in de cabine en dat de motor tegelijk oververhit omdat die zijn hitte niet kwijt kan. 

Het is toch geen kever van 1940 denk ik altijd. 

Nachtverwarming of standairco is daar iets dat weinigen kennen ook. Motor laten draaien terwijl ze maffen. Met een cabine die gewoon op het chassis gevezen zit ... 

Nu, qua looks vind ik ze wel wijzer. Ale, de COE's. Die met neus zien er soms maar dwaas uit. Al teken ik direct voor een long nose Pete. Wel met de enkele ronde koplampen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, CAS zei:

Nachtverwarming of standairco is daar iets dat weinigen kennen ook. Motor laten draaien terwijl ze maffen. Met een cabine die gewoon op het chassis gevezen zit ... 

Nu, qua looks vind ik ze wel wijzer. Ale, de COE's. Die met neus zien er soms maar dwaas uit. Al teken ik direct voor een long nose Pete. Wel met de enkele ronde koplampen. 

Kwestie van in slaap gewiegd te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

328433354_516511153904549_82851409229255

Tot het begin van de jaren 70 werden auto's die per spoor werden verplaatst in bakwagens vervoerd. Deze waren 50 voet lang met dubbele brede deuren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, tuscani zei:

328433354_516511153904549_82851409229255

Tot het begin van de jaren 70 werden auto's die per spoor werden verplaatst in bakwagens vervoerd. Deze waren 50 voet lang met dubbele brede deuren

 

Volvo haalt nu ook Volvo's uit China per spoor. 3 in 1 container geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, tuscani zei:

maar toch niet op de manier zoals op de foto? :D

 

Nee ik heb is beelden gezien van de puzzel die ze maakten, er stond er toch ook eentje bijna rechtop 🙂

 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid