Ga naar inhoud

Kia EV6


tuscani

Aanbevolen berichten

Vandaag voor deze gaan kijken, zeer scherp geprijsd, een enorm aanlokkelijk voorstel gekregen. De koffer is imo te klein in verhouding met de grootte van de auto, zeker icm die aflopende daklijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Highwayman zei:

Vandaag voor deze gaan kijken, zeer scherp geprijsd, een enorm aanlokkelijk voorstel gekregen. De koffer is imo te klein in verhouding met de grootte van de auto, zeker icm die aflopende daklijn.

Wat was het voorstel? Wachttijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, d_s zei:

Wat was het voorstel? Wachttijd?

45k eur incl voor een Air van 77 kWh, 51k eur incl voor een earth met heel wat opties van 77 kWh. Voor de afgekeurde rammelbak van mijn vrouw kregen we nog 3k inruil bovenop. Zijn beide stockwagens die komende weken binnenkomen 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/22/2021 at 10:09 PM, Highwayman said:

Vandaag voor deze gaan kijken, zeer scherp geprijsd, een enorm aanlokkelijk voorstel gekregen. De koffer is imo te klein in verhouding met de grootte van de auto, zeker icm die aflopende daklijn.

Dat houdt mensen ook niet tegen een X6 te kopen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 12/23/2021 at 9:10 PM, Highwayman said:

45k eur incl voor een Air van 77 kWh, 51k eur incl voor een earth met heel wat opties van 77 kWh. Voor de afgekeurde rammelbak van mijn vrouw kregen we nog 3k inruil bovenop. Zijn beide stockwagens die komende weken binnenkomen 

Dat valt heel goed mee eigenlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren ééntje gezien, ik dacht efkes dat er een witte Aston Martin DBX stond. Achteraan gezien dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Polygoon zei:

Zag daarnet op de E19 een camion vol met EV6'en, was ook aangenaam verrast eigenlijk.
Zou nog wel eens een potentiele opvolger kunnen worden.

Moet je weten dat ik door het bos de bomen niet meer zie. :lolz: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 19/10/2021 om 11:14, gl3nn zei:

Vandaag testritje gedaan. GT-Line met de 20 inch rijdt verbazend comfortabel. Natuurlijk wel goed veel band… Dat zal veel helpen qua rijcomfort. 

Toptip: Active Sound Design meteen afzetten als ge gaat rijden. Bespaart u een hoop gefrons en is uiteindelijk maar een gimmick. 
i-Pedal werkt goed. Afwerking is top, Meridian speelt fantastisch imho.

De vaste klanten bij Kia gaan wat in de war zijn want alles van audiobediening zat vroeger links op het stuur en cruise control rechts. Alles is nu van kant gewisseld, heb me er zelf een paar keer aan mispakt :D Uiteindelijk gewoon gewenning en nieuwe rijders gaan niet beter weten.

Enig klein minpuntje persoonlijk dan: zetel gaat niet laag genoeg voor mij. Al blijft het natuurlijk crossover SUV dus ook dat is mogelijks enkel wennen… 

Ik ben fan!
 

 

Ondertussen al meer ervaring kunnen op doen @gl3nn?
Hoe zit dat met betrouwbaarheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onlangs in het wild gezien, en dat design is zeer geslaagd. De premiummerken kunnen hier nog wat van leren, zeker nu ik de scherpe prijzen hier leer kennen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Ambi zei:

Onlangs in het wild gezien, en dat design is zeer geslaagd. De premiummerken kunnen hier nog wat van leren, zeker nu ik de scherpe prijzen hier leer kennen.

 

229pk en RWD ook :up: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

dus samen met de KIA nog een andere auto kopen die je dan weer kan inruilen tegen dat de KIA aankomt 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend veel op de baan geweest en een aantal EV6-en gezien. 

Kameraad van me wist te zeggen dat die kist er bij vergelijkende testen op z'n werk er zeer goed uit kwam. Steekt ook qua rijgedrag boven Model Y en co uit + zou erg degelijk gebouwd zijn.

No brainer in die prijsklasse, blijkbaar.

Juist jammer dat het design er voor mij niet helemaal op is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Geertt zei:

Dit weekend veel op de baan geweest en een aantal EV6-en gezien. 

Kameraad van me wist te zeggen dat die kist er bij vergelijkende testen op z'n werk er zeer goed uit kwam. Steekt ook qua rijgedrag boven Model Y en co uit + zou erg degelijk gebouwd zijn.

No brainer in die prijsklasse, blijkbaar.

Juist jammer dat het design er voor mij niet helemaal op is. 

En het feit dat ze qua lease niet de beste voorwaarden hebben. Stond bij mij zelfs niet in de lijst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Geertt zei:

Dit weekend veel op de baan geweest en een aantal EV6-en gezien. 

Kameraad van me wist te zeggen dat die kist er bij vergelijkende testen op z'n werk er zeer goed uit kwam. Steekt ook qua rijgedrag boven Model Y en co uit + zou erg degelijk gebouwd zijn.

No brainer in die prijsklasse, blijkbaar.

Juist jammer dat het design er voor mij niet helemaal op is. 

Kheb er idd ook naar gekeken, maar minder binnenruimte en de achterkant blijft bizar voor mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, Polygoon said:

En het feit dat ze qua lease niet de beste voorwaarden hebben. Stond bij mij zelfs niet in de lijst. 

Dat was omdat ze geen klant zijn van jullie, nee? 🙂 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, tuscani said:

Kheb er idd ook naar gekeken, maar minder binnenruimte en de achterkant blijft bizar voor mij. 

Een bizarre achterkant ...

Komende van iemand die een Model Y heeft gekocht wil dat wat zeggen :lolz: 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Dat was omdat ze geen klant zijn van jullie, nee? 🙂 

Bij ons wel, althans dat zeiden ze me maar ik hoorde al van vrienden in andere bedrijven hetzelfde. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Een bizarre achterkant ...

Komende van iemand die een Model X heeft gekocht wil dat wat zeggen :lolz: 

Model Y.

 

En de achterkant van de Y is voor mij klassieker gelijnd dan de spacy ev6. Voorkant is dan weer omgekeerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid