Ga naar inhoud

Kia EV6


tuscani

Aanbevolen berichten

1 uur terug, tuscani zei:

Model Y.

 

En de achterkant van de Y is voor mij klassieker gelijnd dan de spacy ev6. Voorkant is dan weer omgekeerd. 

Dat vind ik nu toch ook wel. Ik vind de Y zijn achterkant nog t knapste van gans t koetswerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk persoonlijk dat de Ioniq5 N meer mijn ding gaat zijn qua looks, alsek de testwagens bekijk.

Zelfde aandrijving in een hatch koets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Rabbit zei:

Dat vind ik nu toch ook wel. Ik vind de Y zijn achterkant nog t knapste van gans t koetswerk.

Dat zegt misschien veel over de rest van het koetswerk? 🙊

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, DuDe zei:

Dat zegt misschien veel over de rest van het koetswerk? 🙊

Smaken en kleuren.  Maar de zijkant en achterkant zijn voor mij helemaal niet lelijk.  Door de brede heupen staat hij voor mij zelfs iets sportief.  De voorkant is een haat liefde verhouding.  Iets wat ik bij de q7 bij de achterkant had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, tuscani zei:

Smaken en kleuren.  Maar de zijkant en achterkant zijn voor mij helemaal niet lelijk.  Door de brede heupen staat hij voor mij zelfs iets sportief.  De voorkant is een haat liefde verhouding.  Iets wat ik bij de q7 bij de achterkant had. 

Klopt uiteraard. Ik vind het persoonlijk niets maar het verkoopt toch dus... Voor mij is model Y een in de hoogte uitgerokken model S. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/8/2022 om 07:57, Roger zei:

Ja zo’n GT mag hier ook wel komen 😎

Straks naar KIA, eens horen of ik al ergens kan bestellen of eventueel op een wachtlijst kan komen. Met een wachttijd van dik 28 maanden heb ik nog tijd om eventueel van gedacht te veranderen 🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Roger zei:

Straks naar KIA, eens horen of ik al ergens kan bestellen of eventueel op een wachtlijst kan komen. Met een wachttijd van dik 28 maanden heb ik nog tijd om eventueel van gedacht te veranderen 🤪

Ik ben ook wel tempted. Maar ik wil nog een aantal zaken afwachten:

- Hyundai ioniq 5N gaat volgens mij dikker zijn

- Audi A6 avant ( ja kweetet een heel andere auto 😛 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, ir_fuel zei:

De max.

Die wil ik ook wel.

 

En die optielijst :lolz:

 

Screenshot 2022-08-02 at 13.04.47.jpg

 

That's it 😛 

Zit daar niet veel standaard op? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Rabbit zei:

Ik ben ook wel tempted. Maar ik wil nog een aantal zaken afwachten:

- Hyundai ioniq 5N gaat volgens mij dikker zijn

- Audi A6 avant ( ja kweetet een heel andere auto 😛 )

Ik weet het, maar als ik eens die voorgesteld zijn daar ook 28 maanden ga moeten op wachten .. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die GT is echt wel een prachtige wagen, maar voor gewoon dagelijks gebruik zou ik toch voor de "gewone" 4 wiel aangedreven versie met slechts 325 pk of zelfs de achterwiel aangedreven versie met grote batterij en 229 pk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren even gaan horen, wachttijd zou eerder “maar” 26 maanden zijn. Voorschot is 3.000 euro, ze gingen mij nog laten weten tot wanneer eventueel kosteloos geannuleerd zou kunnen worden. Nu ja, aangezien de enige opties schuifdak en kleur zijn is zelf een geannuleerde gemakkelijk te verkopen denk ik dan. Offertes gingen mij doorgemaild worden, dat leek nog ff niet te lukken.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan 2 jaar wachten op een auto zou ik nooit doen, ook al is de EV6 uitstekend.

Tegen dan is het model al half versleten, evt opkomst van solid state batterijen die beter zouden zijn etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet dat je andere EV’s zomaar van het schap neemt. Eentje bestellen wil nog niet zeggen dat je hem moet nemen, maar je houdt de optie wel achter de hand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, thor zei:

Meer dan 2 jaar wachten op een auto zou ik nooit doen, ook al is de EV6 uitstekend.

Tegen dan is het model al half versleten, evt opkomst van solid state batterijen die beter zouden zijn etc..

 

16 minuten geleden, Roger zei:

Het is niet dat je andere EV’s zomaar van het schap neemt. Eentje bestellen wil nog niet zeggen dat je hem moet nemen, maar je houdt de optie wel achter de hand.

Alsook: zie eens naar de evolutie op vlak van batterijen sinds de Tesla Model S. Binnen 2 jaar zitten daar niet ineens revolutionaire batterijen in. 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

wie wil er nu in godsnaam 26 maanden wachten op een auto 😱

tenzij je als werknemer nu al verplicht wordt je benzine in te ruilen voor een EV, dan zou ik ook de Kia kiezen, dan ben je nog 2 jaar op je gemak 😬

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, thor zei:

Meer dan 2 jaar wachten op een auto zou ik nooit doen, ook al is de EV6 uitstekend.

Tegen dan is het model al half versleten, evt opkomst van solid state batterijen die beter zouden zijn etc..

Daar komt  in de komende 24m niets van hoor…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid