Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur geleden, William Blake zei:

ik zou ofwel de 55 ofwel de 63S E-Perf nemen

Moh, en niet de 53 S met 6-in-lijn? 🧐

Geplaatst:

Nie zagen, Phil en co: in een Porsche hoort een flat 6, punt. 

Voor één keer ben ik het met de forumpaus eens. 

9 uren geleden, gTa zei:

Dat is toch echt argumenten zoéken om je gelijk te halen. :D 

Niemand zegt dat die flat four 718 een kutmotor heeft maar zowat iedereen zegt wél dat een flat six zoveel emotioneler zou zijn geweest. Ik zou, gesteld dat er een alternatief zou zijn in de 718 in de vorm van een geblazen 3-liter flat six zoals in de 911, ALTIJD de flat six willen en die flat four links laten liggen, zelfs al is de 3-liter duurder in tax ... en ik vermoed velen met mij. 

De 4-cilinder in de SL is ook iets speciaal, want zeer krachtig en al wat je wil, da's niet enkel voor de 718 het geval.

Historisch gezien zijn ze allebei correct, daar zit geen verschil in. En 't is nu niet dat iedereen zich levendig herinnert dat Porsche flat fours bouwde, hé ... zeg Porsche (sportwagen) en iedereen denkt flat six.

Die flat four kwam er enkel owv alternatieve redenen, net zoals de 4-pitter in de SL. Klaar.

Als je toch niet meer snel mag, dan mogen ze gewoon een op-zuinigheid-afgestelde flat 6 2.5 in een Boxster leggen. Dan zou je de sound en de emotie hebben.

Enig probleem is dat de playstationgeneratie dan niet kan stoefen op hun forum over de 0-100km/u tijd… ook al mogen ze maar tot 70 optrekken. 

En die onnozele prestaties op papier zijn nog steeds belangrijk. 

Geplaatst:
3 uren geleden, William Blake zei:

wait and see :D 

pakweg 20-30K

55 is wel heel leuk, power genoeg en minder brutaal tov 63

eigenlijk perfect voor in de SL

Helemaal mee akkoord. Met de SL55 gebold: perfecte combo

Geplaatst:
1 uur terug, The Swede zei:

Helemaal mee akkoord. Met de SL55 gebold: perfecte combo

Uit deze review heb ik ook onthouden dat die SL55 een heel goeie combo is.

• Grappig 1
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
12 uren geleden, vince522 zei:

Alles ok @tuscani?

Als je de geschiedenis wat volgt, dan merk je dat zijn foorkraam liefde tijdens de carnaval periode steeds wat harder de bovenhand neemt over zijn meer heldere periodes. 

Geplaatst:
15 uren geleden, Tjeu zei:

Als je de geschiedenis wat volgt, dan merk je dat zijn foorkraam liefde tijdens de carnaval periode steeds wat harder de bovenhand neemt over zijn meer heldere periodes. 

Wie spreekt er hier over carnaval? Alles voor een mooie foto tijdens ons jaarlijks carnavalsloopje. Dus doen we een Denniske. 

IMG-20250302-WA0006.thumb.jpg.8fb285ba082efc27e99f6992a831f173.jpg20250302_103050.thumb.jpg.76ce13137ede0f3541d1b2b3970885b2.jpg

:D

• Grappig 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid