Ga naar inhoud

Mercedes-AMG SL


Super95

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, The Swede zei:

Het is geen aggressieve sportwagen, maar een elegante GT wel. 

Misschien als ik 'm irl zie dat het beter meevalt, maar ik ben er minder zot van als de GTC Roadster, wat toch ook een elegante GT was. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondekte net een straffe: wanneer je op de website van MB gaat en de ontdekkingspagina neemt voor de SL, dan kan je met een scroller doorheen alle generaties SL gaan.

... alleen staan niet alle generaties erop. De lijst stopt niet bij het laatst uitgaand model. Die kwal is mysterieus verdwenen... 

 

image.thumb.png.9adcdc226df35a054845d53a0366ac00.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, William Blake zei:

Damn da's knap!

Nja, ik heb lang uitgekeken naar deze nieuwe SL maar ik vind het (nog niet IRL gezien maar dan nog..) een teleurstelling. 

Zet daar nu eens een SL 55 AMG R230 PFL langs.. dat was een ander niveau voor mij. 

Zie bijvoorbeeld => 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Prachtige kleur (eens geen groen) en wat een prestaties..  Enkel de witte binnenkant zou ik in een andere kleur willen zien, donkerbruin evt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Redfive zei:

Prachtige kleur (eens geen groen) en wat een prestaties..  Enkel de witte binnenkant zou ik in een andere kleur willen zien, donkerbruin evt.

De kleurcombo vind ikzelf echt smaakvol. Maar ik ben fan van lichtere interieurs.

Ik hoop inderdaad dat ze die motor een meer fluwelen karakter hebben gegeven dan die "prot-pop-pop" van de A45. 

Persoonlijk heb ik in dergelijke wagen liever een 300pk motor met een zachte 6 cilinder erin dan 400pk met een 4 cilinder. Past niet met het luxecabrio karakter van de wagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen vanaf €130.000 voor dan een 4-cilinder. Voor hetzelfde geld heb je een 992 Carrera cabrio, dus je moet al zware Mercedes-fan zijn om niet voor de 992 te gaan imo.

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, BMWMB zei:

Prijzen vanaf €130.000 voor dan een 4-cilinder. Voor hetzelfde geld heb je een 992 Carrera cabrio, dus je moet al zware Mercedes-fan zijn om niet voor de 992 te gaan imo.

Voor één keer ben ik met u akkoord. 

  • Omhelzing 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, BMWMB zei:

Prijzen vanaf €130.000 voor dan een 4-cilinder. Voor hetzelfde geld heb je een 992 Carrera cabrio, dus je moet al zware Mercedes-fan zijn om niet voor de 992 te gaan imo.

Minder taksen kan mss argument zijn? Althans bij ons? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Speedhunter zei:

Minder taksen kan mss argument zijn? Althans bij ons? 

Goh, is dat zo een argument? Je geeft 130000 euro uit aan een auto (en dat is waarschijnlijk maar de tweede of derde auto in huis), en dan moet je 400 ipv 800 euro aan jaarlijkse taks betalen?

We vergelijken een 2.0L hier met een 3.0L, niet met een 5 liter V8.

Plus, zoals je zegt "bij ons".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 4-cilinder in een SL... ffs :fp:   

Hoewel een 6-cilinder veel beter zou passen, vraag ik me af of daar überhaupt wel plaats genoeg voor is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Audi S8 zei:

De SL is ook beschikbaar met een V8.

Ik heb het specifiek op de instapversie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een zescilinder zou misschien niet in lijn kunnen passen. En als het een V moet zijn, dan betekent dat een nieuwe motor voor MB...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid