Ga naar inhoud

Nieuwe lease voor de misses...


Subaru555

Aanbevolen berichten

1 minute ago, DDke said:

Weet jij of ze die renting formules ook toepassen op recente 2dehands?

Je kan renten tot de auto 6 jaar oud is. Eentje van 2 jaar oud kan je dus nog 4 jaar renten etc.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, DDke said:

Goed om te weten. Is dit exclusief KBC? Kan er bij Axa op het eerste zicht niks over terugvinden. 
sorry voor de offtopic @Subaru555 😉

Geen idee. Ik ben gene rijke mens die bij 5 verschillende banken zit :D 

Ik zou zeggen, vraag het aan je contact ginder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26/12/2021 om 20:11, Joske zei:

Peugeot 508sw pse?

Of de gewone hybrid.

Via Peugeot offerte gekregen voor die PSE, meer dan €1.000/maand voor een basic aangeklede

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Vicious zei:

Via Peugeot offerte gekregen voor die PSE, meer dan €1.000/maand voor een basic aangeklede

Is die standaard sowieso al niet goed uitgerust? Of wat bedoel je met basic?

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel je basic aangekleed?

Veel opties zijn er niet te kiezen op een pse. Volgens mij alleen de kleur, de 7,4kW lader en akoestische voorruit.

Ma idd, goedkoop is de pse niet 😪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/12/2021 om 12:56, ex-Mooseman zei:

KBC, Belfius, ING doen dit in elk geval.

AXA zit minder in de markt van kredietverlening aan businesssegment.

Bij KBC moest de 2de hands wel van een handelaar komen en kon het niet rechtstreeks bij aankoop van het bedrijf zelf (7 tal jaren terug). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is de V60 afgevallen? Of een V90? Daar kregen wij 19% fleetkorting op en mijn voorkeur gaat daar naar uit, met ongeveer dezelfde eisen als uw vrouw (alleen mag het in ons geval wel lease en MB, BMW of wat dan ook zijn).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minutes ago, d_s said:

Waarom? 

Dat ze een beetje "een betrouwbare partij" willen om van te kopen.

Als je een auto uit het buitenland haalde mocht dat trouwens enkel van een officiële concessie zijn.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dat ze een beetje "een betrouwbare partij" willen om van te kopen.

Als je een auto uit het buitenland haalde mocht dat trouwens enkel van een officiële concessie zijn.

Ergens wel logisch, anderzijds in mijn geval was het een wagen van 1,5 jaar oud waar 3 jaar fabriekswaarborg op was. Zoveel louche kan daar niet aan zijn en de prijs kunnen ze wel vgl dat dat kan kloppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Highwayman zei:

Waarom is de V60 afgevallen? Of een V90? Daar kregen wij 19% fleetkorting op en mijn voorkeur gaat daar naar uit, met ongeveer dezelfde eisen als uw vrouw (alleen mag het in ons geval wel lease en MB, BMW of wat dan ook zijn).

 

Good to know!

Collega van mijn vrouw was gaan zien bij Volvo om haar huidige XC60 te vervangen. 

Offerte was helemaal niet competitief én ze werd nogal sterk gestuurd om eerder naar een XC40 Recharge te gaan. Vandaar dus een minder commercieel gevoel bij Volvo terwijl ik in de configurator en de huidige salonvoordelen, zelf richting XC90 zou kunnen gaan met het budget dat we voor ogen hebben. Het kan/zal dus sterk aan de garage liggen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Subaru555 zei:

Good to know!

Collega van mijn vrouw was gaan zien bij Volvo om haar huidige XC60 te vervangen. 

Offerte was helemaal niet competitief én ze werd nogal sterk gestuurd om eerder naar een XC40 Recharge te gaan. Vandaar dus een minder commercieel gevoel bij Volvo terwijl ik in de configurator en de huidige salonvoordelen, zelf richting XC90 zou kunnen gaan met het budget dat we voor ogen hebben. Het kan/zal dus sterk aan de garage liggen. 

Een XC90 valt bij ons buiten budget (denk ik) en heb ik ook niet laten configureren. Als dat binnen budget viel dan zou ik geen seconde twijfelen, geweldige wagen op alle gebied.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28/12/2021 om 08:19, Subaru555 zei:

Is die standaard sowieso al niet goed uitgerust? Of wat bedoel je met basic?

Er staat geen BMW logo op.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Subaru555 zei:

Good to know!

Collega van mijn vrouw was gaan zien bij Volvo om haar huidige XC60 te vervangen. 

Offerte was helemaal niet competitief én ze werd nogal sterk gestuurd om eerder naar een XC40 Recharge te gaan. Vandaar dus een minder commercieel gevoel bij Volvo terwijl ik in de configurator en de huidige salonvoordelen, zelf richting XC90 zou kunnen gaan met het budget dat we voor ogen hebben. Het kan/zal dus sterk aan de garage liggen. 

Hij had het over de V90, niet de XC90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Highwayman zei:

Een XC90 valt bij ons buiten budget (denk ik) en heb ik ook niet laten configureren. Als dat binnen budget viel dan zou ik geen seconde twijfelen, geweldige wagen op alle gebied.

735 euro btw excl... Best een sterk aanbod. 

Mogelijks is die XC90 wel te groot voor die van ons. 

https://www.volvocars.com/nl-be/kopen/uw-nieuwe-volvo/aanbiedingen/xc90-hybrid-b2b#lease

image.png.a98daf6bb7a9eb8712dfe89586df7eff.png

19 minuten geleden, The Swede zei:

Er staat geen BMW logo op.

Dat probleem stelt zich hier niet meteen.

Ik rij met de Peugeot 508SW in GT uitvoering (150pk in 2.0 diesel weliswaar). Best tevreden met die kar (als je rekening houdt dat het een Fransoos is) 🙂 👍

  • Thanks Friendly 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Subaru555 zei:

735 euro btw excl... Best een sterk aanbod. 

Mogelijks is die XC90 wel te groot voor die van ons. 

https://www.volvocars.com/nl-be/kopen/uw-nieuwe-volvo/aanbiedingen/xc90-hybrid-b2b#lease

image.png.a98daf6bb7a9eb8712dfe89586df7eff.png

Dat probleem stelt zich hier niet meteen.

Ik rij met de Peugeot 508SW in GT uitvoering (150pk in 2.0 diesel weliswaar). Best tevreden met die kar (als je rekening houdt dat het een Fransoos is) 🙂 👍

Dit kan je een forumban opleveren!

PS: ze hadden het over de V90, niet de XC90.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, The Swede zei:

Dit kan je een forumban opleveren!

PS: ze hadden het over de V90, niet de XC90.

Hehe, ik hou het al 20 jaar ofzo vol als gekke Scoobyfreak... Zo'n Peugeot kan er ook wel nog bij! 

In het topic ging het eerder over de V90, klopt. Als ze echt geen SUV zou overwegen, dan liever een V60 omdat die me toch iets dynamischer lijkt (zeker in de Polestar variant). Ga je dan toch groter, dan kan het maar direct een lompe XC90 worden. 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Subaru555 zei:

Good to know!

Collega van mijn vrouw was gaan zien bij Volvo om haar huidige XC60 te vervangen. 

Offerte was helemaal niet competitief én ze werd nogal sterk gestuurd om eerder naar een XC40 Recharge te gaan. Vandaar dus een minder commercieel gevoel bij Volvo terwijl ik in de configurator en de huidige salonvoordelen, zelf richting XC90 zou kunnen gaan met het budget dat we voor ogen hebben. Het kan/zal dus sterk aan de garage liggen. 

Toen wij bij Volvo binnenstapte en zeiden dat het voor een renting was kregen we al direct melding van 11% korting. Dat is dan nog 12% geworden dankzij 1 of andere actie. Misschien kon er nog meer als ik zou pushen, maar ik ben nooit echt een pusher geweest op dat vlak.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Subaru555 zei:

735 euro btw excl... Best een sterk aanbod. 

Mogelijks is die XC90 wel te groot voor die van ons. 

https://www.volvocars.com/nl-be/kopen/uw-nieuwe-volvo/aanbiedingen/xc90-hybrid-b2b#lease

 

En wss nog 70 euro duurder dan als je via bv. KBC hetzelfde bedrag zou financieren. Het kost wel wat tijd mss, maar ik zou zeker een offerte van zo'n V60 eens laten maken. Als de totaalprijs in het plaatje past kan je nog altijd eens horen voor renting via hen of via een bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid