Ga naar inhoud

Nieuwe lease voor de misses...


Subaru555

Aanbevolen berichten

22 uren geleden, Subaru555 zei:

Hehe, ik hou het al 20 jaar ofzo vol als gekke Scoobyfreak... Zo'n Peugeot kan er ook wel nog bij! 

In het topic ging het eerder over de V90, klopt. Als ze echt geen SUV zou overwegen, dan liever een V60 omdat die me toch iets dynamischer lijkt (zeker in de Polestar variant). Ga je dan toch groter, dan kan het maar direct een lompe XC90 worden. 😉 

Is een XC90 niet veel duurder dan een V90?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30/12/2021 om 18:18, The Swede zei:

Is een XC90 niet veel duurder dan een V90?

De verkoper wist mij te zeggen dat het van 15k scheelt in dezelfde configuratie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Highwayman zei:

De verkoper wist mij te zeggen dat het van 15k scheelt in dezelfde configuratie 

Wisselgeld voor een AM'er dus :P 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3/1/2022 om 21:46, Highwayman zei:

De verkoper wist mij te zeggen dat het van 15k scheelt in dezelfde configuratie 

Ow zekers... 

Nuja, in hun salonconditie zie je dat verschil ook wel. De V90 vanaf 575 vs 735 voor de XC60. Dat is al 10k op 60 maanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, The Swede zei:

575 voor een V90? Da’s knap. Gaan ervoor!

Volgens de website toch met de salondeals. Ik moet de voorwaarden nog eens goed bekijken.

En sowieso vind ik in die klasse de A6 eigenlijk wel knapper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ze beiden mooi. Totaal verschillende stijl. Enig nadeel van de Volvo, is dat je er geen deftige motor meer kan in krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Ik vind ze beiden mooi. Totaal verschillende stijl. Enig nadeel van de Volvo, is dat je er geen deftige motor meer kan in krijgen. 

Volvo is tegenwoordig ook gelimiteerd tot 180 kmu, hoewel ik dat nooit rij (ik blijf netjes onder rijbewijsveilige marge) zou ik daar mentaal wel een probleem mee hebben dnek ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, The Swede zei:

Ik vind ze beiden mooi. Totaal verschillende stijl. Enig nadeel van de Volvo, is dat je er geen deftige motor meer kan in krijgen. 

Wat is er mis met die T6 en die T8?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Highwayman zei:

Wat is er mis met die T6 en die T8?

"Geen zes- of achtcilinder" zeker? Het gebruikelijke riedeltje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Polygoon zei:

Volvo is tegenwoordig ook gelimiteerd tot 180 kmu, hoewel ik dat nooit rij (ik blijf netjes onder rijbewijsveilige marge) zou ik daar mentaal wel een probleem mee hebben dnek ik.

Den dag dat mijn vrouw 180 km/u haalt.... Dan heb ikzelf een mentaal probleem denk ik :lol:

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Marvin zei:

"Geen zes- of achtcilinder" zeker? Het gebruikelijke riedeltje. 

 

1 uur geleden, ir_fuel zei:

Een paar cilinders te weinig idd :D 

5 voor een Volvo is perfect 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had min of meer dezelfde vereisten, het is een 508 PSE in renting zoals ir_fuel ook al zei geworden voor mij.
Maar idd vrij beperkte keuze tegenwoordig als je iets fiscaal vriendelijk wil, dat geen SUV is.

Geleverd in 2,5 maanden trouwens

aangepast door zwoemba
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, zwoemba zei:

Ik had min of meer dezelfde vereisten, het is een 508 PSE in renting zoals ir_fuel ook al zei geworden voor mij.
Maar idd vrij beperkte keuze tegenwoordig als je iets fiscaal vriendelijk wil, dat geen SUV is.

Geleverd in 2,5 maanden trouwens

Ook naar gekeken, maar 65k EUR aan een Peugeot geven doet me toch teveel pijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, zwoemba zei:

Ik had min of meer dezelfde vereisten, het is een 508 PSE in renting zoals ir_fuel ook al zei geworden voor mij.
Maar idd vrij beperkte keuze tegenwoordig als je iets fiscaal vriendelijk wil, dat geen SUV is.

Geleverd in 2,5 maanden trouwens

Stel je hem nog voor?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Highwayman zei:

Ook naar gekeken, maar 65k EUR aan een Peugeot geven doet me toch teveel pijn.

Snap ik, en de meeste hebben die redenering. Ik heb begrepen van de garage dat er wel relatief veel interesse is, maar dat de enige die hier rondrijden in de streek eigendom zijn van Peugeot garage eigenaars 🙃

25 minuten geleden, wiely zei:

Stel je hem nog voor?

Yep, wagen staat in de showroom maar 't is nog even wachten op alle papieren

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, zwoemba zei:

Snap ik, en de meeste hebben die redenering. Ik heb begrepen van de garage dat er wel relatief veel interesse is, maar dat de enige die hier rondrijden in de streek eigendom zijn van Peugeot garage eigenaars 🙃

Yep, wagen staat in de showroom maar 't is nog even wachten op alle papieren

Helaas was er op een PSE minder korting te krijgen dan op een gewone 508, want het is echt wel iets heel speciaals

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Ronse zie ik tegenwoordig vaak eentje als ik bij mijn ouders op bezoek ga.

Mocht ik niet al nen 508sw hebben, dan was het nen kanshebber.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/1/2022 om 15:51, zwoemba zei:

Ik had min of meer dezelfde vereisten, het is een 508 PSE in renting zoals ir_fuel ook al zei geworden voor mij.
Maar idd vrij beperkte keuze tegenwoordig als je iets fiscaal vriendelijk wil, dat geen SUV is.

Geleverd in 2,5 maanden trouwens

Welke kleur is het trouwens geworden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Highwayman zei:

Welke kleur is het trouwens geworden? 

Selenium grijs. Zaterdag ga ik hem afhalen, dan open ik wel een topic 🙂

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/12/2021 om 09:43, josenjef zei:

Wat in dezelfde richting dan de A6 break maar goedkoper. Een Superb met de nodige opties heb je in PHEV.

Vind ik ook wel een goed voorstel.

Is ook nog altijd een knappe wagen imo.

De gloednieuwe (en veelbelovende) Superb iV plug-in hybride rekent op de gekende mix van een 1.4-liter TSI benzinemotor (150 pk / 250 Nm), elektromotor (109 pk / 330 Nm), zestraps DSG automaat, voorwielaandrijving en 13 kWh lithium-ion batterijpack. In optimale omstandigheden goed voor een systeemvermogen van 218 pk / 400 Nm (25 g/km CO2 WLTP), een 0-100 chrono van 7,8 seconden en een topsnelheid van 224 km/u.

1920_superb-iv-combi-0161-506286.thumb.jpg.e0cb047c807294cc238303f2a4960636.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Tot zover "geen SUV" en liever "niet elektrisch"

Vandaag garage bezocht en offerte in de maak voor de E-tron.D

De Q4 vond ik maar niets qua afwerking en ruimte. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/1/2022 om 12:40, kwiekie zei:

Vind ik ook wel een goed voorstel.

Is ook nog altijd een knappe wagen imo.

De gloednieuwe (en veelbelovende) Superb iV plug-in hybride rekent op de gekende mix van een 1.4-liter TSI benzinemotor (150 pk / 250 Nm), elektromotor (109 pk / 330 Nm), zestraps DSG automaat, voorwielaandrijving en 13 kWh lithium-ion batterijpack. In optimale omstandigheden goed voor een systeemvermogen van 218 pk / 400 Nm (25 g/km CO2 WLTP), een 0-100 chrono van 7,8 seconden en een topsnelheid van 224 km/u.

1920_superb-iv-combi-0161-506286.thumb.jpg.e0cb047c807294cc238303f2a4960636.jpg

Niet meer te bestellen 

3 uren geleden, Subaru555 zei:

Tot zover "geen SUV" en liever "niet elektrisch"

Vandaag garage bezocht en offerte in de maak voor de E-tron.D

De Q4 vond ik maar niets qua afwerking en ruimte. 

Mijn vader heeft gisteren een E tron besteld, echt een héél knappe auto en de kortingen zijn de moeite. Levertermijn van een dik half jaar doet ook veel in deze tijd. De Q4 e tron duurt dan weer meer dan een jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Vicious zei:

 

Mijn vader heeft gisteren een E tron besteld, echt een héél knappe auto en de kortingen zijn de moeite. Levertermijn van een dik half jaar doet ook veel in deze tijd. De Q4 e tron duurt dan weer meer dan een jaar.

Werknemer in de garage sprak van kortingen tot 20k 🤯. Was hij juist of wat optimistisch? Ik was wel onder de indruk van de ruimte achterin... 

Is wel wat psychologische drempel om naar full electric te gaan voor mijn vrouw. Anderzijds: den Outback zijn bereik is ook maar een 600km. Dus zo gek veel meer is dat niet ivm de 55e.

En dan is er wel nog de infrastructuur thuis die serieuze upgrade zal nodig hebben. Oprit terug volledig open om naar 3-fase te gaan ontzie ik me het meest 😞

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid