Ga naar inhoud

Takelwagen of Jeep + aanhanger?


Jonass

Aanbevolen berichten

Zojuist, ir_fuel zei:

Een camionette zonder achterwand? Wie moet dat hebben? :D 

Zeer gezellig in de winter ook.

Is wel geliefd bij pakjescouriers, gezien ze dan makkelijk van in de cabine naar achter kunnen. 

En uiteraard dito voor ijscream verkopers :D

Maar is dus wel een optie bij veel merken (ik denk vooral aan de Franse en Italiaanse, van de Duitse weet ik het niet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk gene slecht idee. Kan de topicopener voor zijn volgende carrièreswitch dezelfde camionette gebruiken en met een ijscrèmeding door de straten rijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

en gezien die nogal graag switcht van carrière en nog geen ijskreemverkoper is geweest…

winwinwin

Dacht ik ook.

En wanneer hij dat beu is, gewoon frigo eruit zwieren en een neger inhuren om voor PostNL te rijden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Een camionette zonder achterwand? Wie moet dat hebben? :D 

Zeer gezellig in de winter ook.

Is wel handig als je vrouw af en toe mee rijd en je wil niet heel de tijd naar haar zitten luisteren. 

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, CAS zei:

Is wel handig als je vrouw af en toe mee rijd en je wil niet heel de tijd naar haar zitten luisteren. 

Ouch. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, thiva zei:

Achterwand met raam erin en klaar. 😉👍 

Als je achteruit rijdt, heb je zicht rondom nodig. Niet enkel door de achterruit. Da's als door een periscoop kijken terwijl ge probeert te parkeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, The Swede zei:

Als je achteruit rijdt, heb je zicht rondom nodig. Niet enkel door de achterruit. Da's als door een periscoop kijken terwijl ge probeert te parkeren.

Nee, jij hebt dat nodig. Dat hoef je niet te veralgemenen. Er zijn meer dan genoeg mensen die genoeg hebben aan twee spiegels (sommigen aangevuld met camera). (en schuifdeur met zijruit voor in het gewone verkeer, niet voor achteruit te rijden)

aangepast door Tjeu
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is hier precies verzameling van de mannen die op zaterdag met hun remorque naar het containerpark gaan  🤣

Allez, echt ... zijspiegels en eventueel een camera achteraan ... en dan een beetje oefenen op manoeuvreren en parkeren.
Enige dat idd met momenten ambetant kan zijn is schuin links afslaan en het verkeer van rechts niet meer zien, maar als ge een beetje wakker zijt kunt ge dat meestal wel anticiperen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, WoKe zei:

't Is hier precies verzameling van de mannen die op zaterdag met hun remorque naar het containerpark gaan  🤣

Allez, echt ... zijspiegels en eventueel een camera achteraan ... en dan een beetje oefenen op manoeuvreren en parkeren.
Enige dat idd met momenten ambetant kan zijn is schuin links afslaan en het verkeer van rechts niet meer zien, maar als ge een beetje wakker zijt kunt ge dat meestal wel anticiperen.

 

Ik kan niet binnen op het containerpark met remorque. Combinatie is te lang zeggen ze. Mij lijkt het eerder dat hun weegbrug te klein is. 

  • Grappig 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, CAS zei:

Ik kan niet binnen op het containerpark met remorque. Combinatie is te lang zeggen ze. Mij lijkt het eerder dat hun weegbrug te klein is. 

Ken dat, als ik met de L3 met daarachter een remorque van 4m + dissel afkom sta ik met mijne neus tegen de voorste slagboom en gaat die achterste net niet toe 🤐

Link naar reactie
Delen op andere sites

Seg, we zitten hier op AM!

Welke marginaal gaat er nu zelf naar het containerpark?

Zoek daar eens een Pool voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
On 1/21/2022 at 7:39 PM, WoKe said:

Bij ons moogt ge brengen zoveel ge wilt … maar betalen zult ge 😒

Ik ben destijds met mijn camionette tot de nok vol met karton toegekomen daar na eoa verhuis. Ik wist niks van die kubieke meter beperking. Die mens was nogal lastig dat ik ervoor gezorgd had dat zijne container vol was tegen dat alles uitgeladen was :lol:. Blijkbaar mogen wij maximaal 1 kubieke meter gerief meebrengen per "beurt".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13/2/2022 om 11:00, Jonass zei:

Deel 1 is gekocht.

5C6D46DD-E0EF-45FC-8C46-7947DD1A89C0.jpeg

Daar nog een knappe aanhangwagen achter en dat is een mooi geheel.
Best wel grappig die Z-AAD-XXX handelaarsplaten btw :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid