Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dorifto! :inlove:

1 Bride stoen, 1 gewone  B)

Zalig stoeltje, ook al is het maar een replica. :inlove:

Wel op Japanse maat gemaakt, gelukkig ben ik niet bepaald breed :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Man, jullie zijn COOL!

Als je m'n 318is koopt kan je dat ook allemaal! :D 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Staat hij te koop misschien?

Nee, ik heb al een E30 325i. Maar ik heb het driften nog onder de knie zoals jullie pro's.

Geplaatst:

Fakkinngggg awesomeeeee Thanks @@Alexis !!

Volgende sessie wel wat natter hopelijk :)

En nu de vraag: dit of een E30? ☺

Eigenlijk wou ik vragen hoe dit drift tov een E30. Uw stijl lijkt vrij identiek.

Geplaatst:

Makes me want to drive one :D

Meerijden kan :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En nu de vraag: dit of een E30? ☺

Eigenlijk wou ik vragen hoe dit drift tov een E30. Uw stijl lijkt vrij identiek.

Cabriodriften is onevenaarbaar. Natuurlijk wel tragere drifts...

Het amuseer-gebied is ook groter, waardoor er meer zwijnerij aan te pas komt. 'k Zou de MX-5 allesbehalve willen crashen, maar de grens ligt bij de e30 (zowel huidge als vorige) wel wat vroeger.

Geplaatst:

Even kijken of ik het begrepen heb. De MX5 begint later te driften? Je moet meer bruskeren?

Beschrijf amuseergebied eens aub. [emoji4]

Geplaatst:

Even kijken of ik het begrepen heb. De MX5 begint later te driften? Je moet meer bruskeren?

Beschrijf amuseergebied eens aub. [emoji4]

Ik durf meer risico nemen omdat ik mijn e30 minder graag crash dan de mx5 op schaal van crashrichter. :P

Meer risico =meer fun = meer amusement. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Staat hij te koop misschien?

Nee, ik heb al een E30 325i. Maar ik heb het driften nog onder de knie zoals jullie pro's.

Moh, wist niet dat je intussen al een E30 had gekocht! Te bezichtigen op E30.be? Ben daar al eventjes niet meer geweest.. 

En dit zijn pro's :D

Cabriodriften is onevenaarbaar. Natuurlijk wel tragere drifts...

Het amuseer-gebied is ook groter, waardoor er meer zwijnerij aan te pas komt. 'k Zou de MX-5 allesbehalve willen crashen, maar de grens ligt bij de e30 (zowel huidge als vorige) wel wat vroeger.

Driften terwijl je dak openligt zorgt inderdaad voor nog meer sensatie. Dit weekend nog twee mensen overtuigd die nog nooit hadden meegereden in een cabrio. 3 graden buiten, zonnetje scheen en geen enkel probleem. 

@Polle, denk dat wat Mayo bedoelt is dat ie met zijn MX-5 voor zichzelf de grens van 'wanneer breek ik een drift af' verder legt. 

En tragere drifts waarschijnlijk door slechtere banden. 

Geplaatst:

De schaal van crashrichter :lolz: 

Geplaatst:

Moh, wist niet dat je intussen al een E30 had gekocht! Te bezichtigen op E30.be? Ben daar al eventjes niet meer geweest.. 

Nee, staat nog nergens online hoor. Zal er dan eens werk van maken en een topic starten :-)

Geplaatst:

Meerijden kan :P

Toevallig aanwezig op Zeelandrit 19/04? :D

Geplaatst:

Toevallig aanwezig op Zeelandrit 19/04? :D

Nope, k doe mee met de am variant..

Geplaatst:

B)

Zaliggg! :inlove:

Ge gaat die nooit mogen wegdoen! :D Gewoon een SC opvijzen als ie Oldie is ofzo :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Darn, ik normaal gezien ook maar noch @@Polygoon noch ik kunnen die datum :(

Andere keer dan. Op onbekend terrein is't ook moeilijker om te driften. Je moet maar iets laten weten als je op een natte dag in Gent bent. ;)

Geplaatst:

Darn, ik normaal gezien ook maar noch @@Polygoon noch ik kunnen die datum :(

Things have changed apparently. Ik ga wrs toch kunnen die dag. 

Geplaatst:

Things have changed apparently. Ik ga wrs toch kunnen die dag. 

Dan moet ge gaan, maar wel zonder mij want ik zit dan in Parijs.

Andere keer dan. Op onbekend terrein is't ook moeilijker om te driften. Je moet maar iets laten weten als je op een natte dag in Gent bent. ;)

Sounds like a plan ;)

Geplaatst:

Coole video! De huidige GoPro's zijn echt zot voor nachtelijk werk, verschil is duidelijk merkbaar.

Ik wil ook RWD, maar heb wel iets met een achterbank van doen... Zou Toyota eens geen 4-deurs willen maken van die GT86?

Geplaatst:

Coole video! De huidige GoPro's zijn echt zot voor nachtelijk werk, verschil is duidelijk merkbaar.

Ik wil ook RWD, maar heb wel iets met een achterbank van doen... Zou Toyota eens geen 4-deurs willen maken van die GT86?

GT86 heeft toch een achterbank? Wel maar 2 deuren natuurlijk, maar heb dat nooit hinderlijk gevonden in bv. mijn E30..

Geplaatst:

Ja, heeft een achterbank, maar toch niet echt voor 2 full size mensen.

Net dit gevonden daarover :) (sorry voor de gt86-spam in dit topic...)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

of een e36

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in