Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

@@Mayonaise wat vind je van de structurele stijfheid? Hangen er al braces onder je kar?

 

Ik vind dat eigenlijk echt geen slappe ketel.

 

Al zullen de gigantische brolbanden er wel iets toe doen... de kas kan moeilijk torssen als de banden het niet aankunnen. :P

 

Wat zijn braces? :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai, dikke zetels :inlove:

 

Zetels zijn (of waren) te koop. Wil jij ze kopen? Gelijk een goede reden om DAT DING VAN U TE MAKEN VERDOMME!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zetels zijn (of waren) te koop. Wil jij ze kopen? Gelijk een goede reden om DAT DING VAN U TE MAKEN VERDOMME!!!

 

Weet niet, lijkt me soms lastig zo zonder verstelbare rugleuning.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat eigenlijk echt geen slappe ketel.

 

Al zullen de gigantische brolbanden er wel iets toe doen... de kas kan moeilijk torssen als de banden het niet aankunnen. :P

 

Wat zijn braces? :oops:

 

 

nc0-0965v2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik op de mijne zou willen op termijn:

 

Kuipstoelen: evt zelfde als @@quadrifoglio

Stuur: evt zelfde als @@quadrifoglio :D

H&R -4cm

Bilstein B6

Voorlip

Enkei RPF1 14x7 et28

@@Mayonaise

Echte Brides: http://www.evasivemotorsports.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BRIDE_VIOS

Redelijk stevige prijzen, hoofdzakelijk owv "JDM yo!" Replica is pakken goedkoper, maar er zullen wel verschillen zijn tussen echte en fake Brides

Elise/speedster-stoelen zijn populair, maar ik ben er eigenlijk geen fan van...ziet er knap uit maar geeft veel te weinig steun (mijn lichaamsbouw is wel niet onmiddellijk die van de doorsnee Belg :lol:)

Goedkope mod is een deel van het rugkussen van de standaard stoel verwijderen, zit al pakken beter, maar weet niet of dat er deftig uitziet met lederen zetels.

Deepdish stuur, best mod ever voor iedereen groter dan 1m60 én @@Denniske!:D

Mijn mening over 14 inch RPF1 kent ge al. Droomvelgen :inlove:

  

Best dik idd zo'n witte, deze is van een collega-fotograaf;

 

10479042_693734657375634_553852027579646

 

10553622_693734747375625_548686233543215

 

12496_693734770708956_577729250413148882

Sparco Sprint V?

  

nc0-0965v2.jpg

Hebt gij al die braces? :o

Framerails zouden een gigantische verbetering zijn, maar mag (schijnbaar) niet van de keuring. Of een rollbar natuurlijk :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Mayonaise

Echte Brides: http://www.evasivemotorsports.com/mm5/merchant.mvc?Screen=CTGY&Category_Code=BRIDE_VIOS

Redelijk stevige prijzen, hoofdzakelijk owv "JDM yo!" Replica is pakken goedkoper, maar er zullen wel verschillen zijn tussen echte en fake Brides

Elise/speedster-stoelen zijn populair, maar ik ben er eigenlijk geen fan van...ziet er knap uit maar geeft veel te weinig steun (mijn lichaamsbouw is wel niet onmiddellijk die van de doorsnee Belg :lol:)

Goedkope mod is een deel van het rugkussen van de standaard stoel verwijderen, zit al pakken beter, maar weet niet of dat er deftig uitziet met lederen zetels.

Deepdish stuur, best mod ever voor iedereen groter dan 1m60 én @@Denniske!:D

Mijn mening over 14 inch RPF1 kent ge al. Droomvelgen :inlove:

Sparco Sprint V?

Hebt gij al die braces? :o

Framerails zouden een gigantische verbetering zijn, maar mag (schijnbaar) niet van de keuring. Of een rollbar natuurlijk :inlove:

Neenee, heb er ene onder m'n Vbak en een strutbrace. Wel altijd tevree van geweest! Die strutbrace is ook remcilinderstabilisator :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n turbo krijg je hier niet legaal op de weg waarschijnlijk?

Jawel maar enkel van bwj. 92-93 heb is gelezen. Degene met BBR turbo kit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid