Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook hier maar even posten: volgende week een nieuwe aanwinst ten huize Tiepermann :D

10948649_406828736139317_1736988283_n.jp

Volgens mij ne groene! :D :D @@McLovin

Geplaatst:

Lijkt me echt een money pit zo'n RX8

Hoge biv, hoog verbruik, delicate motor, niet echt snel,... :D

Maar een goed onderhouden RX8 kan betrouwbaar zijn en rijdt echt wel goed. Belgische en Nederlandse prijzen zijn wel idioot tov de Engelse

Geplaatst:

Vooral die motor eh.

Bobines om de x-duizend kilometer vervangen, tweetaktolie bij de benzine gooien,... Exemplaren vanaf 2004 (of 2006, niet meer zeker) zijn betrouwbaarder, of een deftig gereviseerde blok natuurlijk.

Ahja, en ze roesten op verschillende plekken. Maar niet zo fel als een MX5 NB (voorkant van de chassisbalken :fp:)

Geplaatst:

Ik heb gisteren ook getekend voor terug een mx5

Deze dus: 2.0 160pk 6-bak, LSD, Bilstein, Recaro......

2zrp192.jpg

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Thanks! :) Kan niet wachten op m'n eerste weekendritjes richting Limburg, Ardennen, ... :inlove:

De missus ook al warm gekregen om eventueel te roadtrippen richting de Highlands volgende zomer en dan overnachten in local B&B's.

Good times ahead, captain!

Proficiat!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Overlaatst voor't eerst achter het stuur van een NC gezeten (letterlijk gezeten, niet gereden...) Ik paste er precies maar net in met m'n 1m79, zetel volledig naar beneden.  Wel interessante zit, laag en veel motorkap te zien. Leren driften met zoiets moet echt leuk zijn, en zeker met het dak naar beneden.

MX-5 staat op de to do-lijst :)

Geplaatst:

Kan eigenlijk echt niet wachten om met de andere MX-5 (NA) eigenaars hier keer te gaan karren. MX-5/Miata power in konvooi :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Eigenlijk eens benieuwd hoe goed de nieuwere GoPro's met low light conditions overweg kunnen. Mijn Hero2 is maar povertjes eigenlijk. 

Overdag bij veel licht zeer crisp beelden, 's nachts veeeel slechter. 

Nuja, goed genoeg voor een leuk filmpje mee te maken :)

@@Alexis

Video van GoPro zelf op hun YouTube account, deftige kwaliteit van de beelden 's nachts

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

2.0 160pk

52774807.jpg

Sorry kon het niet laten :D 

Ziet er wel een leuke kist uit met de juiste opties, benieuwd hoe dat rijdt! 

Grappig dat er op AM meer mensen een cabrio kopen in putje winter dan in de zomer. Volledig terecht, daar niet van! 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is goedkoper in de winter. En eigenlijk minstens even leuk 's winters open dan 's zomers :D

Geplaatst:

52774807.jpg

Sorry kon het niet laten :D 

Ziet er wel een leuke kist uit met de juiste opties, benieuwd hoe dat rijdt! 

Grappig dat er op AM meer mensen een cabrio kopen in putje winter dan in de zomer. Volledig terecht, daar niet van!

Ik heb die pk's niet nodig, ik moet niks compenseren ;-))

Kwa periode daar kijk ik niet naar, met een roadster kun je altijd openrijden.

Geplaatst:

Probleem: ik ga zaterdag naar Spurs - Arsenal dus kan m'n MX-5 niet gaan halen  :(  :(  :(

Geplaatst:

Probleem: ik ga zaterdag naar Spurs - Arsenal dus kan m'n MX-5 niet gaan halen :(:(:(

Zal ik in uw plaats naar White Hart Lane gaan dan kan jij om de MX gaan.

Geplaatst:

Vriendelijk aanbod @@Gixxer maar Spurs - Arsenal kan ik ook écht niet missen :D

Geplaatst:

Probleem: ik ga zaterdag naar Spurs - Arsenal dus kan m'n MX-5 niet gaan halen  :(  :(  :(

Wanneer ga je hem halen?

Geplaatst:

Vriendelijk aanbod @@Gixxer maar Spurs - Arsenal kan ik ook écht niet missen :D

Omdat ik het niet kan laten mensen te helpen doe ik u een ander voorstel[emoji1].

Ik ga de MX ophalen en stel hem klaar voor u in Zaffelare voor als je terug komt.

Tenzij je niet met de club gaat........want dan staat hij daar niks te doen.

Geplaatst:

Omdat ik het niet kan laten mensen te helpen doe ik u een ander voorstel[emoji1].

Ik ga de MX ophalen en stel hem klaar voor u in Zaffelare voor als je terug komt.

Tenzij je niet met de club gaat........want dan staat hij daar niks te doen.

Gaan met de club maar ga al heen met het firmakrel, die dus in Lochristi zal staan tot we terug zijn. En mijn passagier is een pauper zonder rijbewijs. Ik ga eens beginnen met vragen of ik 'm niet uitzonderlijk mag gaan halen komende zondag :)

Geplaatst:

Wanneer ga je hem halen?

Normaal deze zaterdag.

Geplaatst:

Normaal deze zaterdag.

Maar dan zit ge bij de Spurs ... Ik bedoelde wanneer je hem nu echt gaat halen. Ik kan zaterdag niet maar misschien wel een andere dag :)

Geplaatst:

Kga eerst keer horen of ik nie zondag mag komen.

Geplaatst:

Zondag kan ik ook niet :(

Dat gaat sowieso nen tamme hollander zijn en ge zult er volgende week pas achter kunnen. (Tijdens de week een half dagje regelen desnoods)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in