Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zitten daar nu spacers op of is dat maar een idee?

Spacers? De ET van de velg zal daar wel voor iets tussen zitten :)

Geplaatst:

Spacers? De ET van de velg zal daar wel voor iets tussen zitten :)

Ook mogelijk, het is wel vet alleszins.

Geplaatst:

Kan het niet goed zeggen eigenlijk.

Geplaatst:

Ik vind dit iig een fantastisch uitziende kist :inlove: Ik zie me mijn MX-5 ook nog wel zo zetten eigenlijk ...

Dik!

Verlagingssetje, dikke velgen + goede band, lipspoiler twijfel ik aan.

Geplaatst:

Mooie kleur, niet origineel zeker? 

Velgen zijn m'n ding niet, de spaken zijn te hoekig. Doe mij dan maar Rota RB of een andere minilite variant als je zo'n spaken wilt. 

+ zoals gezegd, ze zitten wel redelijk ver uit de kassen dus het kan goed zijn dat het rijgedrag iets minder goed is.

14" blijft zoveel mooier  :)

Geplaatst:

Ik vind het écht goed staan, maar toegegeven, dat is met de Rota RB's net van't zelfde.

Les goûts et les couleurs :)

Geplaatst:

Hoe fake ziet die eerste foto eruit? :lol:

Wil die ND zó graag eens rijden ...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ben op de Parijse ring zo een nieuwe tegengekomen en die leek lager en kleiner dan de huidige. Zag er wel goed uit.

Geplaatst:

Ik vind dit iig een fantastisch uitziende kist :inlove: Ik zie me mijn MX-5 ook nog wel zo zetten eigenlijk ...

Dik!

Verlagingssetje, dikke velgen + goede band, lipspoiler twijfel ik aan.

Een kleine lip zoals de mijne had.

Geplaatst:

En een plaatje van de IL motorsport airbox van de NB 10th anniversary die je hierboven ook ziet

4EtIgaA.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De NA'tjes kunnen ook een betere plaatsing van luchttoevoer gebruiken imo.

Geplaatst:

Fuck that shit :D

Ik heb voorlopig gewoon een K&N filter op de LMM die op dezelfde plaats staat. Wel wat heat soak dus binnenkort ga ik de buis naar de inlaat vervangen zodat LMM en luchtfilter op een betere plaats komen aan de inlaatzijde van het blok. Cheap fix.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fuck that shit :D

Ik heb voorlopig gewoon een K&N filter op de LMM die op dezelfde plaats staat. Wel wat heatsoke dus binnenkort ga ik de buis naar de inlaat vervangen zodat LMM en luchtfilter op een betere plaats komen aan de inlaatzijde van het blok. Cheap fix.

Pics van hoe het eruit zal zien?

Geplaatst:

of een kap(je) zetten om het ergste regenwater tegen te houden?

Geplaatst:

of een kap(je) zetten om het ergste regenwater tegen te houden?

Zal sowieso iets aan gedaan moeten worden. Foto is van een NB denk ik, NA heeft met de klapkoplampen een redelijke opening tussen koplamp/motorkap. Er zitten kapjes op de motorkap om het meeste buiten te houden af fabriek maar water wil je weghouden van de inlaat :D
Geplaatst:

Als ik een job met volwaardig inkomen heb mss :P Denk dat het wel een erg goede upgrade is, eerlijk gezegd. Wat ik me wel afvraag is of ze er op de keuring over vallen. 

Geplaatst:

De IL-motorsport airbox past enkel op NB's. Er is heel weinig marge (ventilator van de radiator en het motorblok). Hier spreek ik van milimeters.

Geplaatst:

Volgende mod op de mijne, het stuur heb ik al. Nu nog wachten op de douane voor mijn hub.: 
DSCN0161800x600.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De IL-motorsport airbox past enkel op NB's. Er is heel weinig marge (ventilator van de radiator en het motorblok). Hier spreek ik van milimeters.

Vandaar dat ik die van Jackson Racing post héééééééé

Geplaatst:

MX-5 rijden is fantastisch.

Even de @@Mayonaise van een jaar terug quoten. 

JE HAD DIE NOOIT MOGEN VERKOPEN :D 

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in