Ga naar inhoud

Mazda MX-5 (NA): 30 jaar


Lotuzzz

Aanbevolen berichten

Kan je ze enkel vanuit de V.S. krijgen @@quadrifoglio? Ik zou het toch nog los doen :)

 

En dan nog banden :lol:

 

Ik dacht van wel, kan niet meteen iets in Europa vinden van hun. :)

Zou wel exclusief zijn dus. :D

 

14 inch RPF1's waren vroeger hetzelfde verhaal. 14x7 was eerst Japan-only, dan een groupbuy van Goodwin Racing om een kleine batch in de VS te krijgen. Was op special request: centergat en et-waarde 19 en 28 specifiek voor de MX5, die hebben dus serieus mogen betalen...  Paar maanden later heeft Enkei ze opgenomen in het officiële gamma  :lol:

 

Knap! Op een NA zie ik persoonlijk ook nog graag wat band.

 

Absoluut :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuner! :P

Nu zijn andere velgen eigenlijk wel een must geworden :ninja:

 

@@Gert-Jan Zoals gezegd, ik moet net sets beginnen te verkopen. Zolder ligt al behoorlijk vol :D Zou een set BSS CH's niks voor u zijn?  :D

 

Alles beter dan E30 velgen op een MX-5.

 

@@McLovin Het zijn inderdaad wel vorte kutvelgen, veel te zwaar. ;D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Gert-Jan Zoals gezegd, ik moet net sets beginnen te verkopen. Zolder ligt al behoorlijk vol :D Zou een set BSS CH's niks voor u zijn?  :D

Helaas, liefst geen velgen die minimum 2 maten te groot zijn, of nep, of zwaar, of krom, of met versleten banden, of... :D

Ik heb alles wat ik moet hebben: Het reservethuiskomertje met een 25 jaar oude Yokohama (in de kelder), 1 set 1.8 velgen met zomerbanden, 1 set propere bolletjes met winterbanden en 1 set bolletjes met oeroude steenharde driftbanden :inlove: 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

geen velgen die minimum 2 maten te groot zijn, of nep, of zwaar, of krom, of met versleten banden, of... :D

 

 

Hmmm, dan valt het merendeel van mijn velgen al af, ja :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt. Ik heb de mijne €100 betaald. Die man had zijn MX-5 nieuw gekocht, en toen zijn banden versleten waren heeft hij een andere set wielen gekocht. Bijgevolg lagen deze sinds '92 op zolder en zijn ze schadevrij en proper [emoji4]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Koop zelf eens velgen jong! Maar blijf bij 14" hé :)

 

I know, I know. Bij 14'ers zou ik sowieso blijven, no worries ! MX-5 met veel band is gewoon, ja, ... :inlove:

 

Hoewel de Chaparral's 15'ers zijn. Maar ie komt er mee weg imo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid