Ga naar inhoud

Het ruime, opgeruimde, ingerichte liefhebbers-GARAGE-topic


gTa

Aanbevolen berichten

14 uren geleden, Soundstorm zei:

Omdat je er aan het werken bent? Of zodat er geen vlakke plekken op de banden komen?

In geval van dat laatste, laat je de ophanging dan gewoon hangen, of zorg je dat die op rijhoogte blijft? Ik heb daar altijd zo'n dubbel gevoel bij van de dempers continu zo te belasten.

 

En  @gTa, @Alexis heeft zo'n bandenrek dat je gewoon ophangt aan de muur, daar verlies je geen vloerruimte mee. Misschien ook interessant?

Klopt, maar dan moet ik er 2 of zelfs 3 naast elkaar hangen ... geen idee of dat nog tof is.
Bovendien: beperkt qua gewicht en iets meer risico op naar beneden denderen. Ook geen zin in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, ex-Mooseman said:

Hij is van plan een Alfa of een Jaguar te kopen, en plant veel op zijn rug onder de auto te liggen.

Hij wil misschien bakken in de olie die op de grond lekt van dat ding? :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/11/2022 at 7:56 AM, Soundstorm said:

Omdat je er aan het werken bent? Of zodat er geen vlakke plekken op de banden komen?

Omdat ik er aan bezig ben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, gTa zei:

Klopt, maar dan moet ik er 2 of zelfs 3 naast elkaar hangen ... geen idee of dat nog tof is.
Bovendien: beperkt qua gewicht en iets meer risico op naar beneden denderen. Ook geen zin in.

Goeie ankers gebruiken en genoeg.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
On 5/9/2022 at 5:29 PM, ir_fuel said:

Als ik nog eens ga klussen zal ik wat foto's pakken van wat er in zit en wat ik er zelf heb bij gestoken. Zoals het nu is is het voor mij compleet en ik ontbreek niks als ik aan een auto moet prutsen.

Die foto's staan dus al maanden op mijn gsm.

Eindelijk het topic teruggevonden :D 

Deze koffer gaat dus altijd mee in de camionette:

IMG_1926.JPG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Spillies said:

Foto's zijn niet van in uw camionette getrokken maar op een betonnen vloer

You Dont Get It Over Your Head GIF

Eh ja, dat lijkt me logisch?

Er staat toch nergens: "die altijd in mijn camionette steekt"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tof, @ir_fuel!

Ik neig ook wel naar zo'n KS Tools. Maar 't aanbod is enorm, soms wel wat lastig om het ene van het andere te onderscheiden daar, wtf :D

Heb je evt een parts.nr. van de wagen met std inhoud?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, gTa said:

Tof, @ir_fuel!

Ik neig ook wel naar zo'n KS Tools. Maar 't aanbod is enorm, soms wel wat lastig om het ene van het andere te onderscheiden daar, wtf :D

Heb je evt een parts.nr. van de wagen met std inhoud?

Kan dat wel opzoeken ja. Was trouwens niet eens zot duur. Het enige wat ontbrak in de standaard "schroef" tools waren die dikke inbussen voor op de ratelsleutel. Die heb ik apart gekocht.

Voor de rest wat mousse gekocht op Amazon en een spuitbus met lijm om die in de schuif vast te maken. Die lijm werkt wel niet zo super merk ik :D 

 

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Jules_W zei:

Niet te zot van prijs indd. Zo’n slagmoersleutel met accu moet ik mij ook nog eens halen. 

Idem.

Heb me onlangs al zo'n haakse ratel(sleutel) op accu gehaald: fucking awesome ❤️

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, gTa zei:

Idem.

Heb me onlangs al zo'n haakse ratel(sleutel) op accu gehaald: fucking awesome ❤️

 

Que? Bedoel je zoiets? 

cd22235b13810a90b057660e9d162cfc.jpg

Ik wist niet eens dat het bestond! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep!

Wel eerst een goeikoopke laten leveren van op den bol.com, maar het doet nu ondertussen al enkele weken ENORM z'n werk. Machtig gerief.

Zag 't al heeeel vaak op scherm passeren op de video's van M539 op Youtube.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Jules_W said:

Niet te zot van prijs indd. Zo’n slagmoersleutel met accu moet ik mij ook nog eens halen. 

De mijne komt van Demon Tweeks. Dat is post-Brexit natuurlijk niet meer te doen. Heeft me geen 200 euro gekost en doet het perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid