Ga naar inhoud

Nürburgring lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Coole foto @Geertt , thanks!

Die sleeperkistjes, daar kan ik zo van genieten! Ben bij Adenauer Fost een Opel Corsa A tegengekomen, ik moest zelfs in een rechte lijn al alle zeilen bijzetten om daar over te geraken, geen idee wat die daar in had liggen :lol: Briljant!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Die M4 GTS is trouwens een dikke ketel IRL! Zelfs met die velgen. Het enige wat echt gigantisch lelijk eraan is is de front splitter. Dat is gewoon belachelijk.

De GT4's groeien daar ook aan de bomen precies. Jawadde.

Geplaatst:
1 minute ago, Lefty said:

Die sleeperkistjes, daar kan ik zo van genieten! Ben bij Adenauer Fost een Opel Corsa A tegengekomen, ik moest zelfs in een rechte lijn al alle zeilen bijzetten om daar over te geraken, geen idee wat die daar in had liggen :lol: Briljant!

Die hebben niet noodzakelijk 400pk aan boord hoor. Maar als jij uit zo een bocht komt zoals Adenauer Forst (vrij traag, laag in toeren) en die hebben een of ander turbo blok met 250pk zitten zijn we al een eind verder eer jij in de zone zit met genoeg vermogen om er voorbij te gaan op power, terwijl ze 300Nm naar de wielen sturen aan 2000rpm.

Met een M235i is dat ook zo. Schiet enorm snel weg uit tragere bochten, maar valt vanaf een bepaalde snelheid gewoon dood.

Geplaatst:

Paar foto's van in september op een vrijdagavond. Zoveel meer 'echte liefhebbers-sfeer' op zo'n avonden op één of andere manier.

20160917-IMG_3777.jpg

20160917-IMG_3789.jpg

20160917-IMG_3793.jpg

BRG + individual interieur:

20160917-IMG_3801.jpg

:inlove:

En m'n Skeuda.:)

20160917-IMG_3784.jpg

Geplaatst:

Nog nooit zoveel vliegen op een stront zien afkomen als toen deze op reed:

LAMBO 20160917-IMG_3779.jpg

20160917-IMG_3812.jpg

TOT... deze aankwam:

IMG_3776.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

20160917-IMG_3795.jpg

20160917-IMG_3798.jpg

Porsche is van een Sweed die met z'n zoon en kameraad een weekend kwam knallen. In Spa heeft hij z'n blok eens in de soep gedraaid. Nadien dan maar laten opboren tot 4.2 ...

20160917-IMG_3805.jpg

GT3 van z'n maat:

IMG_3780.JPG

WAT een meesterlijk voertuig. :inlove::inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

We zijn in oktober met enkele vrienden naar Nurburgring geweest & enkele ronden gekocht. We hebben deze niet allemaal kunnen oprijden wegens ongevallen, de mevrouw aan de kassa zei dat ze geldig zijn tot 2018 hoewel iemand anders het tegendeel beweerde.

Iemand van jullie die daar zekerheid over heeft?

Merci!

Geplaatst:

Tijd om de slee boven te halen \o/ 10cm sneeuw op de ring

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

14900535_1231658803523780_46106916622551

At this time of year many animals begin the search for a warm place to hibernate through the winter.

Goeike :D

• Vind ik leuk 1
  • 3 weken later...
Geplaatst:
52 minuten geleden zei PJH:

Straks eens een bot schrijven die Id's van kaarten overloopt :D

Euh de ID is blijkbaar 256 bit. :noparty:  

Geplaatst:

Ah je bedoelt de fysieke kaarten :D als die ID's inderdaad opeenvolgend zijn :party:

Citaat

You can add current tickets in your possession to your new account by adding the ID number of the card:

Geplaatst:

Ik ga wat vroeger stoppen vanavond :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
31 minuten geleden zei Waky:

Ik ga wat vroeger stoppen vanavond :D

Zou dat echt zo simpel zijn? :lolz:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in