Dawud 4.616 Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Ik dacht om zaterdag nog eens naar de Nurburgring af te zakken. Veel te lang geleden en goed weer.... nu zie ik dat het maar open is van 17u30 tot 19u . Iemand een idee of het dan nog de moeite is om te gaan kijken? Quote
Jerain 2.474 Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 11 minuten geleden zei Dawud: Ik dacht om zaterdag nog eens naar de Nurburgring af te zakken. Veel te lang geleden en goed weer.... nu zie ik dat het maar open is van 17u30 tot 19u . Iemand een idee of het dan nog de moeite is om te gaan kijken? Als je het risico wil nemen dat het maar 1 ronde open is, er meerdere ongevallen gebeuren en het direct voor heel de avond dicht gaat, bwa ja. Ik persoonlijk hanteer de regel, juli en augustus: wegblijven. Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 24 minuten geleden zei Jerain: Als je het risico wil nemen dat het maar 1 ronde open is, er meerdere ongevallen gebeuren en het direct voor heel de avond dicht gaat, bwa ja. Ik persoonlijk hanteer de regel, juli en augustus: wegblijven. 't is normaal gezien niet de bedoeling om erop te gaan rijden, enkel om wat te gaan kijken. Maar 5u in de auto zitten om 1,5u wat te kijken en een pizza te eten gaat er misschien wat over. Quote
fuxhound 793 Geplaatst: 25 augustus 2016 Geplaatst: 25 augustus 2016 Misschien is er voor de tf nog iets gepland op de ring. Soms worden er trackdays gereden of komen fabrikanten prototypes testen, dan kan je vroeger naar daar rijden en langer blijven om toch iets meer te zien. Op de gp-strecke is het deze zaterdag blijkbaar "MOTORRAD action team-Race training", op de Nordschleife vind ik geen andere activiteiten. 1 Quote
stijn b 14 Geplaatst: 26 augustus 2016 Geplaatst: 26 augustus 2016 Mss zondag nog een keertje tot ginder bollen want daarna is't weer twee maand op den trakteur hangen... 1 Quote
Lefty 19.511 Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 On Monday, July 25, 2016 at 5:14 PM, flupke73 said: ik heb er nochtans met de Aeromax ettelijke rondjes op gereden kwestie van de juiste "tijdstippen" te kiezen imho Dit. Al dat gemelk altijd, meestal dan nog van mensen die er bijna nooit komen. 1 Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 Op 25-8-2016 om 14:56 zei Dawud: 't is normaal gezien niet de bedoeling om erop te gaan rijden, enkel om wat te gaan kijken. Maar 5u in de auto zitten om 1,5u wat te kijken en een pizza te eten gaat er misschien wat over. Ben vandaag toch eens gaan kijken Het was al ettelijke jaren geleden dat ik er nog was geweest... rond 11u thuis vertrokken met de mountainbike in de koffer, tegen 2u aangekomen en een rondje ring met de mountainbike gestart. Viel dat effe tegen, dan besef je pas hoe groot de hoogteverschillen daar kunnen zijn. Ondertussen was er één of andere race bezig. Uiteindelijk maar een goede halve rond off-road gereden en dan downhill via de baan naar Adenau. Me even gewassen, pizza gaan halen en iets na 5u was ik aan de zufahrt. Hoezo exclusief? Beetje rondgekeken, en toen de ring openging naar Brunchen gereden om te genieten van wat uitlaatmuziek. Tegen half 7 terug vertrokken en een zo goed als lege autobahn gehad, dus vlot naar huis kunnen bollen. Was nog een top idee. Heerlijk dagje gehad. 8 Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 Leuke foto van de 2 GTS'en Quote
stijn b 14 Geplaatst: 27 augustus 2016 Geplaatst: 27 augustus 2016 1 uur geleden zei Dawud: Bij de hoofdingang is het altijd aanschuiven. Ik ga er liever op in breidscheid om te rijden Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 28 augustus 2016 Geplaatst: 28 augustus 2016 Amai dat (Speed Yellow?) geel op die GT3 RS is dik Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 3 september 2016 Geplaatst: 3 september 2016 Ga zondag nog eens wat rondgapen daar. Moet toch in de buurt van Morbach zijn, dan is de 'Ring niet zo ver meer Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Vraagje voor de autosportkenners: Komend weekend is er DTM op de Sprintstrecke (http://www.nuerburgring.de/en/events-tickets/automobile/dtm.html). Is dat de moeite om tickets voor te kopen of krijg je niet echt waar voor je geld? Ik ben zaterdag en zondag redelijk dichtbij en ben aan het twijfelen om met een maat tickets te kopen voor het weekend (gold+paddock). Ik ben zelf nog nooit naar een race-event gaan kijken, dus heb geen flauw idee welke zitjes het leukst zijn en of bvb die paddocktickets de moeite zijn Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Ik ben daar ooit naartoe geweest met @Wax-it.be en ik vond tof om eens te doen. Moet wel zeggen dat de support races spectaculairder waren dan de DTM zelf toen. Wij hadden toen plaatsen op tribune 12A. Ik heb wel nooit gesnapt waarom een kampioenschap dat zo hoog aangeschreven staat als de DTM niet de volledige F1 layout gebruikt. Quote
Wouterr 882 Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 57 minuten geleden zei ir_fuel: Ik ben daar ooit naartoe geweest met @Wax-it.be en ik vond tof om eens te doen. Moet wel zeggen dat de support races spectaculairder waren dan de DTM zelf toen. Wij hadden toen plaatsen op tribune 12A. Ik heb wel nooit gesnapt waarom een kampioenschap dat zo hoog aangeschreven staat als de DTM niet de volledige F1 layout gebruikt. Als ik het goed begrijp geeft een gold-ticket toegang tot T3, T4 en T4a (start/pits tot aan eerste bocht). Je kan dan vrij kiezen in welke tribune en op welk zitje je plaatsneemt? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 58 minuten geleden zei ir_fuel: Ik heb wel nooit gesnapt waarom een kampioenschap dat zo hoog aangeschreven staat als de DTM niet de volledige F1 layout gebruikt. 'Meer spektakel' zeker? Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 Wat is er meer spektakel aan het weglaten van een paar bochten? Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 5 september 2016 Geplaatst: 5 september 2016 1 hour ago, Wouterr said: Als ik het goed begrijp geeft een gold-ticket toegang tot T3, T4 en T4a (start/pits tot aan eerste bocht). Je kan dan vrij kiezen in welke tribune en op welk zitje je plaatsneemt? Kijk op de flyer van de ticketverkoop op hun website. Daar staat op welke tickets genummerd zijn en welke niet. Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 9 september 2016 Geplaatst: 9 september 2016 Ieren crashen auto op de ring. Maten slepen hem zelf af. Nog nooit zoiets gevaarlijk gezien Quote
CharlesV 4.378 Geplaatst: 9 september 2016 Geplaatst: 9 september 2016 Ieren crashen auto op de ring. Maten slepen hem zelf af. Nog nooit zoiets gevaarlijk gezien Oei :/ Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 11 september 2016 Geplaatst: 11 september 2016 De B258 is trouwens tussen Üdelhoven en Blankenheim onderbroken. Quote
Waky 975 Geplaatst: 11 september 2016 Geplaatst: 11 september 2016 Zalig uitgeweken van de Ferrariman, goeie reflex. Domme hollander, blinde mol. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.