Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 13 juli 2018 Geplaatst: 13 juli 2018 Op 1/7/2018 om 00:22, janvkn zei: Zou het ook niet zijn dat je dan toch al op de limiet zit van wat de banden e.d. aankunnen? Denk dat er nog serieus wat meer "engineering" inkruipt om een auto +400km/h te laten rijden dan 365km/h. Op 1/7/2018 om 01:49, ir_fuel zei: Zal het probleem niet zijn. Het probleem is eerder gebrek aan boost om nog te blijven versnellen denk ik. De "gewone" auto's halen hun vmax daar in de bergaf na de "bridge". Den deze is dan al over zijn vmax heen. Die auto heeft +1000pk, maar enkel dankzij de boost. Zonder schiet daar de helft van over. Het probleem zijn de banden, die beginnen door de luchtstroming af te koelen en druk te verliezen. Dat wil je niet voor hebben op Tiergarten 1 Quote
Le Capri Mauve 1.012 Geplaatst: 13 juli 2018 Geplaatst: 13 juli 2018 1 uur terug, Bouncing Bullet zei: Het probleem zijn de banden, die beginnen door de luchtstroming af te koelen en druk te verliezen. Dat wil je niet voor hebben op Tiergarten Daarvoor gaat ge toch met stevige argumenten moeten afkomen. De Bugatti zijn banden houden het 1 uur uit aan 400km/h. Die snelheid aanhouden geeft enorme stress. Die gaan niet afkoelen. Bij die hybride is de electrische buffer maar genoeg voor een korte versnelling. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 18 juli 2018 Geplaatst: 18 juli 2018 Rijdt die nu met winterbanden op de ring in de zomer? (3.35 min) Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Dit weekend nog eens naar daar bollen Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Ik ga volgende week vrijdag de skylimit trackday meedoen. Ik ben eens benieuwd of het dan druk gaat zijn of niet. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 43 minuten geleden, kefkie zei: Dat zijn precies crossclimates. Kan kloppen, bijna even erg 1 Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Een trackday zou ik ook eens heel graag doen. Zaterdag-zondag de auto al eens aanvoelen daar, dan zien we wel. 1 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 On 7/13/2018 at 7:17 PM, Bouncing Bullet said: Het probleem zijn de banden, die beginnen door de luchtstroming af te koelen en druk te verliezen. Dat wil je niet voor hebben op Tiergarten Zeg je nu dat ze hem "limiteren" op 365 km/h omwille van de rijwind? Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 1 uur terug, kefkie zei: Ik ga volgende week vrijdag de skylimit trackday meedoen. Ik ben eens benieuwd of het dan druk gaat zijn of niet. Zal altijd beter zijn dan tijdens TF he. Ben nog aan het twijfelen om in te schrijven, zou nog nieuwe schijven moeten laten steken en probleem met benzinetank op moeten laten lossen maar heb er weinig tijd voor Quote
Alexx 3.766 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Zojuist, brjefs zei: Zal altijd beter zijn dan tijdens TF he. Ben nog aan het twijfelen om in te schrijven, zou nog nieuwe schijven moeten laten steken en probleem met benzinetank op moeten laten lossen maar heb er weinig tijd voor Kom gewoon dit weekend meeknallen. Zaterdagmiddag vertrekken we vrij laat, maar onze hoop is gezet op zondagochtend Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 8 minuten geleden, Alexx zei: Kom gewoon dit weekend meeknallen. Zaterdagmiddag vertrekken we vrij laat, maar onze hoop is gezet op zondagochtend Zou graag willen maar land zaterdagavond redelijk laat in Zaventem dus ga mijn auto al zeker niet in orde krijgen tegen dan Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 8 minuten geleden, brjefs zei: Zal altijd beter zijn dan tijdens TF he. Ben nog aan het twijfelen om in te schrijven, zou nog nieuwe schijven moeten laten steken en probleem met benzinetank op moeten laten lossen maar heb er weinig tijd voor Idd. Een tijdje terug met de volvo geweest op een zondag. Niet meteen de spannendste auto om door mee rond te bollen, maar ik heb mij soms toch serieus geërgerd met mensen die niet in hun spiegels keken, of kost wat kost niet willen gepasseerd worden door een boot. Tijdens de week valt het allemaal nog redelijk goed mee. Quote
brjefs 15.468 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Zou eventueel wel met de Alpina kunnen komen Ga er eens over nadenken 1 Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 10 minuten geleden, Alexx zei: Kom gewoon dit weekend meeknallen. Zaterdagmiddag vertrekken we vrij laat, maar onze hoop is gezet op zondagochtend Week of 3 geleden was het op zondagochtend om 9.30u al gesloten door een accident . Quote
kefkie 2.685 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 11 minuten geleden, Alexx zei: Kom gewoon dit weekend meeknallen. Zaterdagmiddag vertrekken we vrij laat, maar onze hoop is gezet op zondagochtend Waar logeren jullie dan als jullie daar overnachten? Zondag ben ik er mss ook wel, afhankelijk van de planning in het weekend. Quote
Dante 78 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 2 hours ago, Alexx said: Dit weekend nog eens naar daar bollen Ik ben zaterdag ook aanwezig Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 20 minuten geleden, brjefs zei: Zou graag willen maar land zaterdagavond redelijk laat in Zaventem dus ga mijn auto al zeker niet in orde krijgen tegen dan Leestekens zouden de tekst leesbaarder maken. Is me al meerdere malen opgevallen. Jij mag me wijzen op mijn vervoegingen. Alvast bedankt. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 3 hours ago, kefkie said: Ik ga volgende week vrijdag de skylimit trackday meedoen. Ik ben eens benieuwd of het dan druk gaat zijn of niet. Gaat 1000 keren beter zijn dan gelijk welke TF dag. 1 Quote
Waky 975 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 43 minuten geleden, ir_fuel zei: Gaat 1000 keren beter zijn dan gelijk welke TF dag. Pas op wat je zegt, met Skylimit op de ring toch al veel baansluitingen gehad. Nuja laatste keer met pistenclub ook. Ik reken achteraf altijd mijn prijs per rondje uit en het doel was om goedkoper dan TF te zitten. Nog geen enkele keer gelukt . Quote
Waky 975 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Btw tijdens TF heb je nog een kleine kans dat je gedekt bent door je verzekering of de verzekering van de tegenpartij, bij trackday's is het sowieso nada. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 20 minutes ago, Waky said: Pas op wat je zegt, met Skylimit op de ring toch al veel baansluitingen gehad. Nuja laatste keer met pistenclub ook. Ik reken achteraf altijd mijn prijs per rondje uit en het doel was om goedkoper dan TF te zitten. Nog geen enkele keer gelukt . Baansluitingen, ok. Maar qua chauffeurs is het meestal toch beter gesteld op zo een trackday, net omwille van "uw verzekering telt ni". Quote
Waky 975 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Zojuist, ir_fuel zei: Baansluitingen, ok. Maar qua chauffeurs is het meestal toch beter gesteld op zo een trackday, net omwille van "uw verzekering telt ni". Bwa tegenwoordig zit dat ook vol met toeristen in huurauto's hoor. Zeker opletten met aziaten, dat zijn er meestal met veel geld die wat komen spelen met een huurauto. Een ware pest is het, die verhuurfirma's. 1 minuut geleden, ir_fuel zei: En het rechte stuk is open Geeuw rechtdoor rijden kan iedereen. Quote
Waky 975 Geplaatst: 19 juli 2018 Geplaatst: 19 juli 2018 Nuja een trackday is zowiezo pakken rustiger dan een TF in het weekend. Voor zover ik mijn laatste TF tijdens een weekend herinner Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.