Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

17 uren geleden, dragonfly zei:

Idd ferme klap. Hield zijn moto ook nog veel te lang vast :( 

Dacht het ook net.

Wordt toch nog paar meters goed doorgetrokken
Maar van zo'n klap gaat het licht wel uit, gelukkig maar tijdelijk in zijn geval... 

Link naar reactie
Delen op andere sites



Kerel had ervoor een Cayman GT4 (waarmee hij nogal e stukske kon rijden!) en nu een 991.2 GT3 RS. Mooie upgrade [emoji3]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagje aan de kenners van de streek:

In november plannen wij een familieweekend.
Zijn er in de streek van de Ring (mag gerust om 30-40km er vandaan zijn) leuke regio's, aanrader-hotels (mooi kader en good food zijn belangrijk!) waar je met de familie kan gaan?
Zou dan vandaar uit een (half) dagje Ring plannen :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minutes ago, Maxime S said:

Vraagje aan de kenners van de streek:

In november plannen wij een familieweekend.
Zijn er in de streek van de Ring (mag gerust om 30-40km er vandaan zijn) leuke regio's, aanrader-hotels (mooi kader en good food zijn belangrijk!) waar je met de familie kan gaan?
Zou dan vandaar uit een (half) dagje Ring plannen :D 

https://agnesen-hof.de

Mijn ouders daar ook gestuurd een maand geleden, waren ook tevreden!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

Wat vindt Michel van een luide strook tarmac doorheen een bos?

Ik citeer "allemaal doodrijders en maniakken". Maar hij is wel enkele keren gaan kijken vertelde moeder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een not too distant future gaat zijn gebrom, terwijl hij zo'n spektakel gadeslaat, het electrozoevend geluid van de passerend full electric vehicles mogelijks overstijgen!

Maar nu nog niet. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouders die het niet eens zijn met de auto als hobby :inlove:

Mijn vader toen ik hem vorige week zei dat ik binnenkort nog eens een paar weken mag gaan fietsen "ze kunnen uw rijbewijs niet lang genoeg afpakken, gevaarlijke zot" :lol:

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ouders die het niet eens zijn met de auto als hobby :inlove:
Mijn vader toen ik hem vorige week zei dat ik binnenkort nog eens een paar weken mag gaan fietsen "ze kunnen uw rijbewijs niet lang genoeg afpakken, gevaarlijke zot" [emoji38]
Ooh, komt gevaarlijk dicht bij de uitspraak van mijn vader. [emoji23]

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik op 16 een brommer kocht zei mijn vader "Ge moet nie denken dat ik u de rest van mijn leven ga voort duwen in een karreke zu, onnozelaar".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren voor de tweede keer naar de ring geweest, wel maar een paar rondjes gereden, die benzine vliegt er ook echt door als zot! [emoji33]

 

wel een mega zotte baan waar kennis van de baan uber belangrijk is!

 

De configuratie was het GP circuit + de ring..

 

Iemand dat al eens gereden? Wat zijn de deftige tijden voor die config? Ik vind daar nergens info over

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
50 minutes ago, Waky said:

Camera vooraan, camera achteraan en de passagier een gopro in de hand in een Daihatsu??? Mooie stunt jongens 😅

Kunnen enkel Hollanders zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 hours ago, Waky said:

Camera vooraan, camera achteraan en de passagier een gopro in de hand in een Daihatsu??? Mooie stunt jongens 😅

Daarom zie je mij daar dus niet meer`om te rijden. Zondag eens tot daar gebold met de firmaslet om nog eens te kijken, ik wist direct weer waarom ik vroeger beslist had om daar niet meer te gaan touristenfahren.. Wat je daar ziet is soms echt te gek voor woorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom zie je mij daar dus niet meer`om te rijden. Zondag eens tot daar gebold met de firmaslet om nog eens te kijken, ik wist direct weer waarom ik vroeger beslist had om daar niet meer te gaan touristenfahren.. Wat je daar ziet is soms echt te gek voor woorden.
Idem hier, enkel nog gaan kijken maar zelf ga ik er niet meer op.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Maarten Ballière zei:

Daarom zie je mij daar dus niet meer`om te rijden. Zondag eens tot daar gebold met de firmaslet om nog eens te kijken, ik wist direct weer waarom ik vroeger beslist had om daar niet meer te gaan touristenfahren.. Wat je daar ziet is soms echt te gek voor woorden.

 

Tijdens de week is het daar goed te doen om te rijden. Of op zondag 's morgens vroeg of tijdens het laatste uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer meestal ook ‘s morgens vroeg te gaan, maar vind het voor de rest al bij al nog goed meevallen. Er zijn heel drukke dagen, en dan blijf ik er ook weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid