Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

ja, is al sinds vorig jaar. vorige zomer zag ik nog dat er bij regenweer goed werd gedrift, dus ze zullen er niet altijd iets op gezegd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kefkie zei:

 

Was dat afgelopen jaar ook al niet met dat driften?

Ik dacht dat Dale Lomas met zijn leon ook een ban kreeg voor driften.

Geen idee, ze hebben er nog nooit iets van gezegd en we hebben er nochtans al veel gedrift

1 uur geleden, teus_ zei:

ja, is al sinds vorig jaar. vorige zomer zag ik nog dat er bij regenweer goed werd gedrift, dus ze zullen er niet altijd iets op gezegd hebben.

Ik heb er dit jaar ook al genoeg dwars zien gaan waar niks op gezegd werd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel zot hoe goed het hybrid systeem is. Op 2:21 zie je hem sterk omhoog rijden en daar heeft hij boost beschikbaar. Die km/h"s komen er dan bij aan een mega hoog tempo....tot zijn boost op is. Dan valt die kar echt compleet "dood". Op 2.45 ook echt zot. Het hybrid systeem is klaar voor zijn volgende discharge en er komt meteen 40km/h bij...maar we beginnen met acceleren op één van de stijlste stukken, en we doen al 290 :')

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, Lotuzzz said:

Kist mist ook nog wel een vitesseke op de Döttinger Hohe :lol:

Zou het ook niet zijn dat je dan toch al op de limiet zit van wat de banden e.d. aankunnen? 

Denk dat er nog serieus wat meer "engineering" inkruipt om een auto +400km/h te laten rijden dan 365km/h.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, janvkn said:

Zou het ook niet zijn dat je dan toch al op de limiet zit van wat de banden e.d. aankunnen? 

Denk dat er nog serieus wat meer "engineering" inkruipt om een auto +400km/h te laten rijden dan 365km/h.

Zal het probleem niet zijn. Het probleem is eerder gebrek aan boost om nog te blijven versnellen denk ik. De "gewone" auto's halen hun vmax daar in de bergaf na de "bridge". Den deze is dan al over zijn vmax heen.

Die auto heeft +1000pk, maar enkel dankzij de boost. Zonder schiet daar de helft van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het een kalme TF voor een zondag. 

Het heenrijden naar daar was ook kalm, op minder dan 2 uurtjes stonden we daar, maar terugkomen naar België was een drama :sick: 

Linksrijders, caravans, berlingobuskes,...

Wel enkele rustige rondjes kunnen rijden met de Polo GTI. Leuk karretje, maar de zitpositie is veel te hoog. Ik ben gewoon om met mijn gat op de grond te zitten en hier zat je precies op de zetel ipv in de zetel.

page_4696890-5ee96a2de5f611f05a6463f3526

 

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid