Ga naar inhoud

Nürburgring lovers


Jupke

Aanbevolen berichten

Is redelijk belastend inderdaad :D maar opt moment zelf voel je dat niet, 2 dagen later nog altijd een stijve nek lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, Waky zei:

Ja je was er niet in Zandvoort he 🙈 Heb deze nog maar sinds deze winter. Stond hier op Hankook slicks.  

Daar ook al meegereden misschien? :) 

Cool en inderdaad goed gas gegeven. Ziet er leuk speelgoed uit :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, W201 zei:

Top, heerlijk om te zien!

Komt die tegen de grond als je de Karrussels zou nemen?

Denk het wel, geen risico genomen.. alsook de kleine carroussel breed gepakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, dragonfly zei:

Daar ook al meegereden misschien? :) 

Cool en inderdaad goes gas gegeven. Ziet er leuk speelgoed uit :D 

Ja maar had problemen met alternator, dus niet veel rondjes gedraaid :(

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 6/16/2018 at 9:59 PM, dragonfly said:

Daar ook al meegereden misschien? :) 

Cool en inderdaad goed gas gegeven. Ziet er leuk speelgoed uit :D 

...

On 6/16/2018 at 10:06 PM, Waky said:

Ja maar had problemen met alternator, dus niet veel rondjes gedraaid :(

 

 

En de 2 keer dat hij ermee buiten is geweest 2 keer een rode vlag veroorzaakt :ninja: :sirkevin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16/6/2018 om 08:56, Waky zei:

Eergisteren voor de eerste maal dit jaar afgezakt naar de Ring voor een trackday met Pistenclub met mijn nieuw oud speelgoed.  

Had het geluk bij de eerste in rij te gaan staan na een baansluiting, dus een lapke te doen zonder verkeer. Hier en daar een vitesse te hoog en een gemiste apex, dus het kan nog sneller volgens mij. Hopelijk eind juli nog eens terug met Skylimit :)

 

 

How, dikke kar man! Tijd voor een topique!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/6/2018 om 17:21, ir_fuel zei:

De Radical die daar in staat heeft dat gedaan op semi-slicks.

Op de 'Talk' pagina kunt ge zien dat Waky gevraagd heeft om zijn prestatie toe te voegen maar zonder aanduiding in welke kategorie. Ik neem aan in de categorie 'niet straat legaal'.  Maar Wikipedia kan veeleisend zijn over welke bronnen acceptabel zijn dus kan het een eind duren voor er uitsluitsel komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Le Capri Mauve zei:

Op de 'Talk' pagina kunt ge zien dat Waky gevraagd heeft om zijn prestatie toe te voegen maar zonder aanduiding in welke kategorie. Ik neem aan in de categorie 'niet straat legaal'.  Maar Wikipedia kan veeleisend zijn over welke bronnen acceptabel zijn dus kan het een eind duren voor er uitsluitsel komt.

Wat zeg ik, Kategorie staat wel vermeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Twee vraagjes: waar kun je een douche gaan nemen in de buurt, en wat doe je bij een licht accidentje zonder derden?
Met dit weer gaan we kamperen, mogelijks gewoon bij Brunnchen, en ik wil mij wel kunnen wassen met dit weer.
Ik vraag mij ook af wanneer je van de baan gaat, en een lichte aanvaring hebt met een vangrail: er is niets ergs gebeurd, je kunt verder rijden, maar moet je dan rekening houden met mogelijke schade aan de vangrails of andere infrastructuur? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van die douches weet ik niet. Je kan het proberen vragen in een hotel mss. 

Als je een vanrail toucheert, en de marchals zien dat je met schade van het circuit rijdt, dan komen ze zeker aankloppen. Schade zal je moeten vergoeden, en zelfs voor een klein blutske zullen ze een volledig stuk aanrekenen. Je kan het altijd proberen, maar check eerst of je zeker niets lekt want dan kunnen de gevolgen véél groter zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Waky zegt eerst checken of je geen vloeistoffen verliest, moest dat wel het geval zijn en er crashen er na jou dan word je aansprakelijk gesteld.

Er staan voortaan tijdens de touristenfahrten aan quasi elke bocht marshalls, er is altijd wel iemand die ziet dat je de vangrail raakt dus best gewoon blijven staan, alles netjes afhandelen en gewoon aftikken. 

Sinds dit jaar wordt er ook ingegrepen wanneer ze je zien driften, dan is je dag meteen afgelopen en blokkeren ze je nummerplaat heb ik zondag aan de lijve mogen ondervinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, brjefs said:

Zoals Waky zegt eerst checken of je geen vloeistoffen verliest, moest dat wel het geval zijn en er crashen er na jou dan word je aansprakelijk gesteld.

Er staan voortaan tijdens de touristenfahrten aan quasi elke bocht marshalls, er is altijd wel iemand die ziet dat je de vangrail raakt dus best gewoon blijven staan, alles netjes afhandelen en gewoon aftikken. 

14 hours ago, Waky said:

Als je een vanrail toucheert, en de marchals zien dat je met schade van het circuit rijdt, dan komen ze zeker aankloppen. Schade zal je moeten vergoeden, en zelfs voor een klein blutske zullen ze een volledig stuk aanrekenen. Je kan het altijd proberen, maar check eerst of je zeker niets lekt want dan kunnen de gevolgen véél groter zijn. 

oké, merci. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, brjefs zei:

Zoals Waky zegt eerst checken of je geen vloeistoffen verliest, moest dat wel het geval zijn en er crashen er na jou dan word je aansprakelijk gesteld.

Er staan voortaan tijdens de touristenfahrten aan quasi elke bocht marshalls, er is altijd wel iemand die ziet dat je de vangrail raakt dus best gewoon blijven staan, alles netjes afhandelen en gewoon aftikken. 

Sinds dit jaar wordt er ook ingegrepen wanneer ze je zien driften, dan is je dag meteen afgelopen en blokkeren ze je nummerplaat heb ik zondag aan de lijve mogen ondervinden.

 

Was dat afgelopen jaar ook al niet met dat driften?

Ik dacht dat Dale Lomas met zijn leon ook een ban kreeg voor driften.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid