Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vreemd, werkt hier...kopieer de link eens gewoon?

Safari = server onvindbaar.

Tapatalk kan hem ook niet openen.

Geplaatst:

Vette S2 Avant, die velgen staan er goed onder

Clubsport050_zps1b2820d8.jpgClubsport043_zps6ec5a735.jpg

Clubsport035_zps3f5bade8.jpg

DSC00933_zps501681c0.jpg

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

RS6 is toch nog een klasse hoger/nieuwer.

En als je daaraan begint te sleutelen is het hek helemaal van de dam.

Denk zelfs dat hij minder rijdt als een typische Audi, in vergelijking met de RS4.

Geplaatst:

Verdomme, ik zag net deze foto, waarom maken ze geen RS6 Berline meer?

Dikke kist toch...

Black%20S6%20on%20ADV1s-10.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

C5 was ook erg zeldzaam, heb er 2x eentje gezien. 1 x op de autobahn, 1 x laatst in Dubai (wsl US import).

Geplaatst:

Absolute droomkar, dat ding. Die kont is me hoe langer hoe meer gaan bevallen.

Zou eens moeten zoeken naar de verhouding in productiecijfers.

Van de C5 zal het leeuwendeel in de VS beland zijn.

En bij de C6 zal het sop de kolen niet waard geweest zijn.

Geplaatst:

Dit is inderdaad iets van 't mooiste dat Audi ooit maakte, als je 't mij vraagt: perfect in evenwicht.

Audi-RS6_2009_800x600_wallpaper_06.jpg

Geplaatst:

Audi-RS6-Sedan-2002%E2%80%932004-4.jpg

RS6_04.jpg

Tunen tot de perfectie, als ik een geldkraan zou hebben. :inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Kwam vroeger altijd zo een blauwe sedan tegen onderweg nr school, van verstappen zijn vrouw, was idd erg dik. Die auto was nog subtiel dik, was alsof je de dikheid zag doordat hij het niet kon verbergen al proberen ze. De nieuwe druipt het te zeer vanaf, al is dat ook wel een zeer dik hok, als je erachter rijdt zie je de wielen zo ver nr buiten staan dat het lijkt alsof ze de koets van een a6 met een schoenlepel om het rs chassis heen hebben moeten lepelen.

Geplaatst:

Ik heb eens in Brasschaat een paar km achter een RS6 C6 sedan gereden voor ik doorhad dat het een RS6 was :oops:

Was wel een lichte kleur, dan zie je die heupen zo niet.

Geplaatst:

Aan de Audi kenners hier, @@Avantus @@Spillies @...

Wat denken jullie dat de RS4 B5 nog gaat doen qua waarde? Ik denk dat het momenteel zowat de moment is om zo'n kist te kopen, of al moest gekocht hebben..

Ik denk dat zo'n kist een betere "investering" is dan mijn M3, en ben er al jaren zot van. Alleen nog steeds 1270€ BIV :noparty:

Geplaatst:

Rijdersauto's zijn vaak toch de betere investeringen. Auto's uit een bepaalde periode hebben hun manier van rijden, als het dan de beste in die soort is wordt het vaak wat waard. Een rs4 is niet echt een rijdersauto. Ik begrijp eigenlijk het appeal van die auto niet echt, misschien dat hij iets anders te bieden heeft dat je niet meer terugvindt in auto's waardoor hij wel wat waard wordt.

Geplaatst:

Het is wel de eerste generatie RS4, een beetje de opvolger van de RS2, en er zijn er maar zo'n 6000 van gemaakt dacht ik, in 2000 en 2001.

Ik heb hem altijd supervet gevonden, geen idee waarom eigenlijk :lol:

Zelfs een Avus zilveren vind ik reteknap.

Geplaatst:

Komt ook een beetje door dit filmpje:

Ik denk dat je je daar serieus mee kan amuseren. Het rijdt anders/saaier in eerste instantie, maar als je die kist kent kan je serieus brakken imo.

Geplaatst:

Aan de Audi kenners hier, @@Avantus @@Spillies @...

Wat denken jullie dat de RS4 B5 nog gaat doen qua waarde? Ik denk dat het momenteel zowat de moment is om zo'n kist te kopen, of al moest gekocht hebben..

Ik denk dat zo'n kist een betere "investering" is dan mijn M3, en ben er al jaren zot van. Alleen nog steeds 1270€ BIV :noparty:

Gaat traag beginnen stijgen imo, net zoals rs2 dat is beginnen doen. Juiste punt om te investeren. Probleem is dat modden zo verleidelijk is :D

• Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Hilarisch vet met die commentaren, en blijft toch één van de redenen om daarmee te rijden :inlove:

vanaf +- 40sec. En is een S4 geen RS4.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

"Lieber Porschefahrer: in Deutschland gilt das Rechtsfahrgebot, bitte nicht immer die linke Spur blockieren. Zum Parken gibt es so Raststätten."

Geht wie Sau, heerlijk. :D

Geplaatst:

Schitterend, ook chapeau dat dat opzichtige pakket niet erop zit (met quattro vooraan erop).

Geplaatst:

Er stonden er veel op Spa vandaag, wel jammer dat die uitlaten nep zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid