Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

Ik vind 't een beestige kleur.

Benieuwd hoe dat staat met antraciet accenten.

 

Jij geen interesse om ooit nog eentje terug te halen for keepers?

Dat blijft de zotste kar die jij gereden hebt, hoewel ik dat niet bewust meegemaakt heb gezien vooral voor mij autoforumtijd :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral blij dat ik dat overleefd heb, achteraf bekeken. Elke rit was een time-trial in mijn toendertijd jeugdige onbezonnenheid, kun je nagaan wat dat geeft met dik 500PK.

 

Ik heb wel zin in V8 ja - miss that burble too much.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral blij dat ik dat overleefd heb, achteraf bekeken. Elke rit was een time-trial in mijn toendertijd jeugdige onbezonnenheid, kun je nagaan wat dat geeft met dik 500PK.

 

Ik zat daar deze week eens bij mezelf aan te denken, als 21-jarige 200 rijden :facepalm:

Nu vind ik van mezelf dat ik toen eigenlijk maar een kleine snotter was maar toen was dat uiteraard anders :lolz:

 

ofja hoe blijkt dat je ouders 10-15j geleden eigenlijk wel gelijk hadden  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er daar nog meer info over te vinden?

 

H&H Auctions had an RS2 for sale, with a curiously low estimate, looking good in Nogaro Blue - definite bidding fodder. But the car had a story. It had originally been stolen from an Audi dealership before being converted into the ultimate getaway car by a gang of bank robbers. They disguised it as an 80 TDI Avant by changing its chassis plate, interior, bumpers, tailgate, and wheels - including the fitment of plastic wheel trims. The real shame is that the seller put it back to standard, and what's not recorded is whether the criminals got away or not. But it's a good bet the car would have had little trouble outpacing plod's Vauxhall Omegas.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vooral blij dat ik dat overleefd heb, achteraf bekeken. Elke rit was een time-trial in mijn toendertijd jeugdige onbezonnenheid, kun je nagaan wat dat geeft met dik 500PK.

 

Ik heb wel zin in V8 ja - miss that burble too much.

 

Hoe bedoel je?

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, iets van een 250 ofzo. De aanloop is daar vrij lang maar je moet ook nog geremd geraken natuurlijk.

 

't is eerder een wonder dat er geen voetgangers dood zijn ipv jij zelf toen je met die kar reed  :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

200+ op 10cm sneeuw. Mindblowing gewoon. Grip dat dat kraam had :o vanaf 180 begon die ook echt te zweven op sneeuw, het viel me toen op dat de sporen minder diep waren waar hij echt snel gereden had. 7-8cm op het trage stuk, 3-4 op het snelle. How cool is that :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

200+ op 10cm sneeuw. Mindblowing gewoon. Grip dat dat kraam had :o vanaf 180 begon die ook echt te zweven op sneeuw, het viel me toen op dat de sporen minder diep waren waar hij echt snel gereden had. 7-8cm op het trage stuk, 3-4 op het snelle. How cool is that :)

 

Hetgeen dus zou betekenen dat die op dergelijke snelheid netto gezien lift heeft?

Wat me dan weer het volgende doet afvragen: als ze spreken over downforce, is dat dan al de resultante, en dus zonder meer bij het wagengewicht te tellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid