Jump to content
Spillies

Audi S/RS/R Lovers

Recommended Posts

Timo    12,629
Timo

Op zo'n RS6 en andere sportwagens is dat vet maar op 'gewone' auto's vind ik het flauw, eerder iets voor reclamedoeleinden.

Carlito    5,088
Carlito
Thumb resize.

Is dat bij mbman voor de poort?

Sjoerie    399
Sjoerie
Op zo'n RS6 en andere sportwagens is dat vet maar op 'gewone' auto's vind ik het flauw, eerder iets voor reclamedoeleinden.

Inderdaad.

TCT    4,913
TCT
Met wat zwarte accenten:

Thumb resize.

Nog steeds fugly :lolz:

Zo'n lichtblauw kleurtje kan bij enkel voor een OPC model... Maar ik heb dan ook kleppen op...

TCT    4,913
TCT
OPC is voor lozers, snap dat nu eens...
Dan wil ik gerust een 'lozer' zijn!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• Cyrano.ak
      By Cyrano.ak
      Video – Audi geeft e-tron GT het RS label
      https://www.autoblog.nl/nieuws/audi-geeft-e-tron-gt-het-rs-label-180672
      We hebben bewegende beelden van de Audi RS e-tron GT.
      Update: 5-11-2020, 13.50 uur
      Audi voegt vandaag het RS label toe aan de e-tron GT naam. En er is nu bewegend beeld, waarop de RS e-tron GT (even wennen…) ook echt zelf in beweging is.
      Onderstaande tekst verscheen op 8-10-2020, 12.58 uur.
      Ze zijn er maar druk mee bij de Volkswagen Group. Het dieselgate schandaal forceerde hen om toch een andere richting te kiezen dan softwarematig conformeren. Aan de ene kant kun je zien dat het een ‘moetje’ is om de ontwikkeling van elektrische auto’s in een stroomversnelling te laten gaan.
      Audi e-tron GT
      Aan de andere kant is het ook gewoon een kans. De Audi e-tron is een duidelijk voorbeeld dat een elektrische auto ook erg goed kan zijn. Sterker nog, als je die derde zitrij niet nodig hebt is het een betere auto dan de Audi Q7. Alleen de actieradius is nog een dingetje, maar gelukkig maken de Duitsers ook stappen.
      Layout
      Een van de hoogtepuntjes is toch wel de nieuwe Audi e-tron GT. Audi heeft jarenlang een bepaalde vormtaal gehad. Deze werd mede bepaald door de layout van de techniek. De motor is voor de vooras geplaatst, een ideale manier voor vierwielaandrijving en voor wie dat niet wil is voordelige voorwielaandrijving mogelijk. Het nadeel is dat de voorzijde optisch erg zwaar is.
      Veelbelovend
      De concept versie van de Audi e-tron GT zag er veelbelovend uit. Audi heeft nu al afbeeldingen van de productieversie ‘gelekt’. Net als bij de e-tron heeft de e-tron GT een bizarre wrap, waardoor de subtiele lijnvoering nog niet helemaal zichtbaar is.
      Fraaie lijnen
      Wel is te zien dat de e-tron GT zijn fraaie lijnen grotendeels gaat behouden. Bij de Porsche Taycan (met wie de e-tron GT veel techniek zal delen) zag je dat de vertaling van concept (Mission-E) naar productiemodel goed ging, zij het dat de carrosserie wat smal en zielig werd (voor een betere stroomlijn en dus betere range). Dat gezegd hebbende, de e-tron wordt aanzienlijk minder breed.

Productie e-tron GT
      Ook de Audi e-Tron moet inboeten, maar als de foto’s ons niet bedriegen, behoudt de e-tron GT voldoende wulpse vormen. Naast de afbeeldingen heeft Audi ook een videootje waarbij ze laten zien dat de productie bijna op gang begint te komen. De productie staat gepland voor eind 2020, voor die tijd zal het productiemodel onthuld gaan worden.
    • The Swede
      By The Swede
      Vakantietijd => k Moet sleurhut buitenhalen. Spijtig genoeg heeft de huidige X5 geen trekhaak. 
      Fleetmanager stelde me een SQ7 of X5 50d voor.
      Ander alternatief is de GLE450.
      Thoughts? En waarom?
    • Jules_W
      By Jules_W
      Beste vrienden, 

zoals de topictitel doet vermoeden ben ik op zoek naar een Audi B5 S4 van 1999-2001. Het moet dus een facelift zijn. Bij voorkeur een sedan. Sub 200k km’s en liefst in originele toestand maar is geen must of dealbreaker. Ik ken de advertenties op 2dehands en autoscout in België en zou hier graag eens polsen voor ik naar het buitenland trek. 
      Mijn budget is conform het aanbod maar wil een extra inspanning doen voor een nogaroblauwe. Als er toevallig iemand ergens iets weet staan of iemand die overweegt om te verkopen hoor ik het graag. 

Thanks

• Fred
      By Fred
      "Na een carrière van acht jaar stuurt Audi zijn A3 Sportback op welverdiend pensioen. Zijn opvolger maakt uiteraard gretig gebruik van de technologie en motoren die de Volkswagen Golf, Seat Leon en Skoda Octavia introduceerden.
      Want uiteraard is deze Audi opnieuw technisch verwant met zijn Duitse, Spaanse en Tsjechische stalgenoten. Het MQB-platform is dus identiek. De nieuwe A3 Sportback is met 4,34 meter nipt groter dan zijn voorganger. Dat verschil zit vooral in het koetswerk, want de wielbasis blijft met 2,64 meter ongewijzigd. Ook de kofferruimte verandert met 380 liter niet.
      Visueel krijgt de nieuwe Audi A3 Sportback wel het drukkere en scherpere lijnenspel mee van de rest van het gamma uit Ingolstadt, met agressief getekende bumpers, led-koplampen, enzovoort. Binnenin zet het drukke lijnenspel zich voort, en herkennen we onder meer het lichtjes naar de bestuurder gekantelde dashboard uit de Q3 en Q3 Sportback.
      Onder de motorkap begint de nieuwe A3 Sportback al met al bescheiden aan zijn carrière: debuteren doet deze Audi met een 1.5 TFSI van 150 pk aan benzinekant (35 TFSI), en een 2.0 TDI met 116 en 150 pk (30 TDI en 35 TDI) aan dieselzijde. Schakelen doe je met een manuele zesbak of met een S Tronic met dubbele koppeling en zeven verzetten, die net als in bijvoorbeeld de Golf een veel kleinere keuzehendel krijgt. Later volgt er nog een 1.0 TFSI-driecilinder met 110 pk (30 TFSI) en onder meer een milde hybride 1.5 TFSI. Een plug-inhybride met twee vermogensversies en een versie op CNG staan eveneens op het programma."
      Bron: Autofans.be

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions