Ga naar inhoud

Audi S/RS/R Lovers


Spillies

Aanbevolen berichten

RS4 B5 is echt hemels. In leuven zie ik er ook nog vaak 1 staan, aan mechelsestraat

Die grijze?

Staat die daar nog altijd?

Stond daar al quasi dagelijks toen ik daar nog op kot zat. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die grijze?

Staat die daar nog altijd?

Stond daar al quasi dagelijks toen ik daar nog op kot zat. :)

Jeps, zie hem bijna elke keer staan als ik naar m'n vriendin ga. Soms wel achter een poort, naast een Lexus RX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

^misschien op de pagina met de model overzichten (van bv rs modellen) op elke lijn direct de generaties tonen. Nu moet je bij RS4 nog eens doorklikken naar een generatie. Dat spaart de gebruiker een pagina en een klik uit. De wagen aanduiding kan je boven de tijdlijn zetten en de tekst "alles over" en "bekijken" is niet echt nodig imho.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Van autosport naar serieproduct: Audi introduceert de digitale binnenspiegel

Intelligent camerasysteem zorgt voor optimaal zicht

Digitale_binnenspiegel-01.jpg

Met een nieuwe technologie maakt Audi het rijden voortaan nog veiliger: de digitale binnenspiegel. Deze voorziening levert heldere beelden en wordt vanaf eind dit jaar in de Audi R8 e-tron voor het eerst in een kleinschalige serieproductie toegepast. De technologie komt voort uit de Audi R18, waarmee het merk dit jaar de 24 Uur van Le Mans won. Net als de R18 heeft ook de R8 e-tron geen achterruit en daarmee geen traditionele binnenspiegel welke wordt vervangen met een camera en een monitor, de digitale binnenspiegel.

Een computer zorgt ervoor dat de geleverde beelden altijd contrastrijk en helder zijn. Zo wordt bijvoorbeeld in het donker voorkomen, dat de koplampen van andere auto’s verblinden. De bestuurder kan het systeem te allen tijde dimmen of uitschakelen. Audi werkt bovendien aan mogelijkheden om in de toekomst ook andere informatie via het beeldscherm zichtbaar te maken.

Verder lezen of meer foto's? HIER (klikken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk komt dit snel beschikbaar voor camionetten ook, daar kan je ook niet door de achterruit kijken! :D

Ik heb al met zo'n camionette gereden... Niets overdreven nieuws dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n oldskool camera hangend vanachter met een afdekkap voor 't licht en een beeldbuis op 't dashboard? Of wat 't al wat moderner?

't was wat moderner aangekleed, je kon ook verschillende "standpunten" zien. Nuja, 't is geen rocket science hé. de basis bestaat al jaren, plak er wat design en leer op en audi heeft een nieuw speeltje waar ze reclame om kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n oldskool camera hangend vanachter met een afdekkap voor 't licht en een beeldbuis op 't dashboard? Of wat 't al wat moderner?

Peugeot heeft het al helemaal in hun interieur verwerkt. Monitor op de plaats van de binnenspiegel, camera relatief onopvallend achteraan, ... .

Link naar reactie
Delen op andere sites

't was wat moderner aangekleed, je kon ook verschillende "standpunten" zien. Nuja, 't is geen rocket science hé. de basis bestaat al jaren, plak er wat design en leer op en audi heeft een nieuw speeltje waar ze reclame om kunnen maken.

Als ik mij niet vergis was het Amerikaanse Saleen de eerste om dit toe te passen op een supercar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid