Ga naar inhoud

Evo Magazine


tato

Aanbevolen berichten

Ik heb ook dank zij de lage koers een abonnement genomen op CAR (met een kortingscode) voor amper 58.73 euro voor een heel jaar. Komt nog op geen 5 euro per magazine.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee waar ik in Gent Evo kan kopen?

De press shop in de lange munt misschien? Die hebben normaal wel redelijk wat boekskes liggen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

'T is toch een beetje afwachten hoe het volgend jaar gaat zijn. Bovingdon, Trott en Catchpole weg...


Whut?! Bovingdon ook weg? Catchpole trekt naar "Drive Tribes". En Bovingdon?
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden zei korneeldebruyn:

 


Whut?! Bovingdon ook weg? Catchpole trekt naar "Drive Tribes". En Bovingdon?

 

Allemaal naar DriveTribe. Metcalfe zit daar ook nog ergens tussen blijkbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Bouncing Bullet:

'T is toch een beetje afwachten hoe het volgend jaar gaat zijn. Bovingdon, Trott en Catchpole weg...

Ben eens benieuwd wat dat gaat geven, die Drivetribe... In ieder geval spijtig voor EVO. Wie wordt er Editor-in-chief in plaats van Trott?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/15/2016 om 18:48 zei Le Capri Mauve:

De winkel op de Rooigemlaan trekt dat precies toch in, als ik op de lijst op hun site mag afgaan.

Got it, thanks! Lekkere Evo cover btw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...
Op 15-11-2016 om 22:39, Bouncing Bullet zei:

'T is toch een beetje afwachten hoe het volgend jaar gaat zijn. Bovingdon, Trott en Catchpole weg...

Ik heb nog 1, 5 jaar Abo lopen, maar ik ga het zeker niet verlengen. Geen Ecoty 2017, dat is echt een schande. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn nog periodes geweest dat het ‘minder’ was
Vergeet niet dat alle boekjes lezers verliezen-> minder budget
Ik koop NIKS meer over fietsen, terwijl het mijn passie is

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, flupke73 zei:

Er zijn nog periodes geweest dat het ‘minder’ was
Vergeet niet dat alle boekjes lezers verliezen-> minder budget
Ik koop NIKS meer over fietsen, terwijl het mijn passie is

 

41 minuten geleden, flupke73 zei:

ik mis vooral de dikke karren in 't stukje 'long termers' 

onbegrijpelijk ook dat Harry hier niet langer aan meewerkt

Ik weet dat het moeilijk is, maar de goede journalistiek vroeger met bovingdon en co maakte dat ik het wou verder lezen (abonneren). De longterm en ecoty test hebben mijn koopkeuze voor mijn huidige auto  ook sterk beïnvloed. Als ze dingen schrappen/inkrimpen , hebben veel lezers geen reden meer soms het te kopen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Er was wel degelijk nog een Ecoty, maar eigenlijk ook niet. Kwam een maand te laat, en bestond uit een hoop standalone reviews 'per categorie', en uit alle wagens te koop per segment gekozen m.a.w. niet enkel wat dit jaar nieuw was. Enkel de winnaar werd 'getest' dus eigenlijk standalone reviews. Ongeveer het enige goeie was een regel tegen 'unobtainium', m.a.w. geen auto's die niemand kan kopen of bestellen.

Met die nieuwe editor (Stuart Gallagher) zijn ze m.i. compleet het noorden kwijt. Recent kwamen ze ook af met 'supertests' met heel wat metingen, terwijl het bij Evo vroeger toch altijd over de zuivere thrill of driving ging. Compleet belachelijk, als ik dat wil lezen dan koop ik wel Top Gear of Car (soms eens leuke vliegtuiglectuur, thuis koop ik dat nooit).

Zonder veel boe of ba is het formaat ook plots kleiner geworden. Ook de wagens zelf worden steeds minder interessant, maar dat ligt natuurlijk niet aan hen. En zoals iemand aangaf is de Evo fleet tegenwoordig ook maar slappe kost.

Ze hebben me net laten weten dat mijn abonnement afloopt. Ik kan me zelfs niet herinneren hoe lang ik al abonnee ben, moet toch minstens 10 jaar zijn. Was altijd een hoogtepunt als dat in de bus viel. Maar ik ben voor de eerste keer niet zeker dat ik nog ga vernieuwen.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
En Drivetribe ligt ondertussen ook op z'n gat? Bovingdon zit bij Motortrend, en Catchpole bij Carfection op YouTube...


Klopt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid