Ga naar inhoud

Coyote Systems

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daarnet op de R0 de grijze camionet met vuilbak wat verder. Coyote zweeg in alle talen,Waze had een melding maar die stond te ver.

Flitsmeister had ik niet opstaan.

Go waze

Geplaatst:

Type citroen jumper (en klonen)? (Klinkt identiek als diegene die soms op de R4 staat, in de buurt van de wissel, ver achter de bosjes)

Geplaatst:

"Beste leden van de Community,

Gezien de de ernst van de gebeurtenissen, willen wij graag meedelen en informeren dat Coyote niet zal aarzelen om de diensten tijdelijke te schorsen en dit omwille nationale veiligheid. Dank u voor uw begrip."

Ok dan. 

Geplaatst:

Wat?

Waarom?

Als ik het wist zou ik het je uiteraard zeggen. Misschien zien ze de ernst van een flitsmarathon in! :D

Geplaatst:

Haha zo'n zever zeg, alle redenen zijn precies goed om de staatskas te vullen.

Nationale veiligheid :fp: 

Geplaatst:

Ik snap het enerzijds, maar anderzijds...waar stopt het dan? Want er kunnen elke dag wel dievenbendes zijn die de info gebruiken om controles te ontlopen. Hetzelfde voor de facebookgroepen trouwens.

Geplaatst:

Vanmiddag waren de meldingen weer aanwezig, dat terwijl er helemaal geen verandering van terreurdreiging was. Lijkt dan toch echt wel alsof men de impact van een flitsmarathon eens wou zien zonder meldingen/ verklikkers.

a2832dc82b6367e61ed1b3f5658b0adf.jpg

Geplaatst:

Ik heb meer plezier

aan 30 euro toiletpapier

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Heb het gekocht, geen geld. Het blijft de beste interface vind ik, en zelfs enkel voor vaste flitspalen is het interessant

Geplaatst:

Vandaag weer een flitser tegengekomen die niet op coyote stond maar wel op waze. Beide gebruiken is dus nog steeds de beste oplossing.

Geplaatst:

Heb het gekocht, geen geld. Het blijft de beste interface vind ik, en zelfs enkel voor vaste flitspalen is het interessant

Ik ben ook nog het meest te spreken over iCoyote.

Geplaatst:

Vandaag gered door Coyote op de baan van Tielt naar Deinze.  3 keer bevestigd op coyote, niets op waze (tot wanneer ik het gemeldt heb)

Beide gebruiken is idd de beste oplossing imho...

Geplaatst:

Vandaag gered door Coyote op de baan van Tielt naar Deinze.  3 keer bevestigd op coyote, niets op waze (tot wanneer ik het gemeldt heb)

Beide gebruiken is idd de beste oplossing imho...

Tot wanneer je het gewadt hebt? :-o

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

altijd prijs, altijd gewonnen

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ja.., "dt" blijft blijkbaar voor problemen zorgen. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kan je een Coyote koppelen via Bluetooth met de wagen? Hoe?

Geplaatst:

Allez, waarom begint die klant dan daarover... [emoji38] Op geen enkele manier? Die klant bedoelt ook niet via de Coyote app? Maar dan moet je gewoon de telefoon in het algemeen koppelen toch?

Hangt ook niet af van versie van hardwarematige coyote?

Geplaatst:

Het hardware toestel kan je niet koppelen. De telefoon app via Bluetooth denk ik maar dan krijg je zo'n fake oproep.

• 4 weken later...
Geplaatst:

"

Binnen enkele dagen, zal iCoyote een revolutie ondergaan betreffende uw aanpak op de weg.

Stel u voor dat uw telefoon in staat zou zijn om de toekomst te voorspellen, om de files te ontwijken, om u in realtime te informeren over de verkeerssituatie en de gevaren op de weg. Met de nieuwe iCoyote, zal de werkelijkheid de fictie overtreffen.

"

Waze dus :P

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in