Ga naar inhoud

Coyote Systems


DDke

Aanbevolen berichten

Ja, plots had ik er weer 2! Ongeveer 1,5 jaar na mijn klacht dat ik ze kwijt was! Mooie SLA voor de helpdesk daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdje terug zei een kameraad van me dat hij ook eindelijk 2 sterren had. Toen ik bij mezelf ging kijken, idem!

Hebben ze er dan toch eindelijk werk van gemaakt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

wat ik wel merk is dat (met de app, maar dat zal wel hetzelfde zijn met het toestel) dat de snelheidsaanduiding op de wegen plots vaker foutief is dan voor de update. Zelfs op de A12 waar je 90 kmu mag zegt hij nu aan de flitspalen 120...en in de craeybeckxtunnel waar het nu toch al sinds een tijdje 100 kmu is (zelfs snachts, God mag weten waarom) en daar staat ook nog steeds 120...

 

Vroeger kon je dat aanpassen door op die snelheid te tikken, maar sinds de laatste update kan je dat niet meer aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Coyote is weer iets beter geworden? Ik moet dan dringend ook de mijne nog eens vanonder het stof halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat ik wel merk is dat (met de app, maar dat zal wel hetzelfde zijn met het toestel) dat de snelheidsaanduiding op de wegen plots vaker foutief is dan voor de update. Zelfs op de A12 waar je 90 kmu mag zegt hij nu aan de flitspalen 120...en in de craeybeckxtunnel waar het nu toch al sinds een tijdje 100 kmu is (zelfs snachts, God mag weten waarom) en daar staat ook nog steeds 120...

Vroeger kon je dat aanpassen door op die snelheid te tikken, maar sinds de laatste update kan je dat niet meer aanpassen.

Zolang dat aangegeven wordt dooe de dynamische snelheidborden, kan Coyote er niet van uitgaan dat dat een constante snelheidsbeperking is, vermoed ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus Coyote is weer iets beter geworden? Ik moet dan dringend ook de mijne nog eens vanonder het stof halen.

Ik ben er alvast heel tevreden van, maar ik ben ook nog niet zo lang een gebruiker.

Kan dus goed zijn dat het vroeger heel goed was, vervolgens afgezwakt is en nu sinds een tijd weer beter is.

Net gezien dat ik ook twee sterren heb, op die vrij korte tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn iCoyote staat altijd op als ik rijd, net als Waze. Qua community-kwaliteit zijn de twee nog altijd niet te vergelijken: Coyote blijft uitermate zwak, in mijn ogen. Ik kwam een 10-tal mobiele flitsers tegen, de voorbije maanden (bijna altijd met de moto) en geen één keer werd 'ie gemeld door Coyote, altijd door Waze. Mogelijks ook 'n aantal flitsers gepasseerd die niet door Waze werden gemeld, maar 'k heb nog geen boetes binnen. Nooit een melding gehad die wel op Coyote door kwam en niet op Waze. Naar mijn mening is Coyote dan ook (nog altijd) niet meer waard dan de 25 EUR jaarabo via 'n aanbieding iCoyote.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij rijden eind juli 2 weken naar zuiden van Frankrijk. Zet ik beter mijn Waze aan haal ik de coyote van onder het stof. ( is 1 van de eerste modellen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ga je geen lopend abonnement meer voor hebben, dus da's dan 144 EUR (voor 1 jaar).

De iCoyote app en z'n abo kost 25 EUR per jaar (als je de promo te pakken krijgt en je bestelt met BTW-nummer).

 

In Frankrijk zou ik iCoyote altijd meenemen, 't is Frans en er zijn echt massaal veel gebruikers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kost me dat dan geen fortuin aan roaming kosten? 144euro is niet goedkoop maar je hebt dan wel het voordeel van een afzonderlijk toestel en geen roaming kosten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waze enkele rit naar 't Zuiden van Frankrijk of naar de Alpen verbruikt tussen de 50 en de 100 MB data en dan mag je al een paar keer een ongeplande stop maken (waardoor 'ie nog wat extra kaartmateriaal moet downloaden) en enkele keren omrijden hier en daar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kost me dat dan geen fortuin aan roaming kosten? 144euro is niet goedkoop maar je hebt dan wel het voordeel van een afzonderlijk toestel en geen roaming kosten..

Ge gaat me toch niet zeggen dat ge geen data roaming hebt? :D

Als ge bij Proximus zit en ge hebt niks kunt ge normaal gezien altijd Daily Travel Passport of zoiets activeren en dan heb je 80MB data roaming per dag.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Roaming is goedkoop geworden en Waze heeft vandaag alles netjes gemeld. 3x de gendarme (verstopt) tegengekomen en zichtbaar in Waze :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge gaat me toch niet zeggen dat ge geen data roaming hebt? :D

Als ge bij Proximus zit en ge hebt niks kunt ge normaal gezien altijd Daily Travel Passport of zoiets activeren en dan heb je 80MB data roaming per dag.

Indeed. De Passport is inclusief bellen, je hebt ook Daily Travel Surf die 100 MB / dag geeft voor 3,5 EUR. Het handige is dat je dat één keer laat activeren en dat loopt vanzelf van zodra je in 't buitenland bent - super tevreden van. Ge zijt daar nooit aan gesjareld.

 

Als ge langer in 't buitenland zijt, heb je zo'n pack dat 2,5 GB geeft (binnen 1 maand) voor 75 EUR. Maar met al diene gratis WiFi vandaag de dag is dat eigenlijk overkill, bijna...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg sinds kort mijn icoyote-meldingen alleen te horen als de app effectief open staat, van zodra ik switch naar Waze trilt hij alleen nog. Kan in mijn settings niet direct iets terugvinden (achtergrondmodus geactiveerd). Is dit bij iedereen zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ge gaat me toch niet zeggen dat ge geen data roaming hebt? :D

Als ge bij Proximus zit en ge hebt niks kunt ge normaal gezien altijd Daily Travel Passport of zoiets activeren en dan heb je 80MB data roaming per dag.

Uiteraard, maar vraag me gewoon af of de kosten van het data verbruik niet gelijk komen aan een jaar abonnement. Als ik 100euro moet betalen aan data verbruik betaal ik liever 144 voor een nieuw abonnement.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waze enkele rit naar 't Zuiden van Frankrijk of naar de Alpen verbruikt tussen de 50 en de 100 MB data en dan mag je al een paar keer een ongeplande stop maken (waardoor 'ie nog wat extra kaartmateriaal moet downloaden) en enkele keren omrijden hier en daar.

Waze gebruikt echt zoveel niet. Vrijdag heb ik Gent - Emmen - Leeuwarden - groningen - almere - harderwijk - moeskroen - deinze gedaan. Volgens mijn data app zat ik aan 25mb, zal wel een dikke 7 a 800km geweest zijn. Ik kon zonder problemen naar Nice rijden en nog wat surfen erbij met de 50mb die ik vroeger van Vodafone had. Die 80mb voor 2eur is meer als voldoende. En Waze comunity in Frankrijk is echt goed. Je krijgt er ook een pak meer likes.

Die coyote kan wel handig zijn om uit voorzorg de snelheid wat te laten zakken in risicozones

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag opnieuw een boete binnen gekregen in korte tijd....die coyote is echt niks meer waard in mijn ogen tov een paar jaar terug...maar ook Waze heeft geen melding gegeven en op flitsservice.be (bij historie) staat er niets vermeld op die dag dus... ik weet niet welke app of dergelijke ik nu nog kan gebruiken...het zal weer terug opletten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Duidelijk. Ik laat m'n Coyote dus mooi in mijn lade liggen.

Ik ben dit jaar van en naar Dijon 2 keer gered geweest door de Coyote waar Waze compleet geen melding gaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag opnieuw een boete binnen gekregen in korte tijd....die coyote is echt niks meer waard in mijn ogen tov een paar jaar terug...

Al eens gezien hoe de flikken zich opstellen tov een paar jaar geleden?

Vroeger stonden ze gewoon een halve dag met de anonieme in de middenberm. Tegenwoordig meer en meer op parallelwegen met de driepikkel verstopt in de struiken. En ze verplaatsen zich ook veel meer. Dit komt door al die toestanden zoals Coyote. Ze passen zich ook aan he.

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid