SB-01 4.376 Geplaatst: 5 januari 2016 Geplaatst: 5 januari 2016 Een waze-kloon was ook mijn eerste idee. We zullen zien hé. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 "We gaan iets maken zoals Waze, maar dan slechter en niet gratis" "Goed plan, let's do it!" 1 Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 Ik krijg hun nieuwsbrief nog altijd in het frans, dat bedrijf is echt een ramp 1 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 "We gaan iets maken zoals Waze, maar dan slechter en niet gratis" "Goed plan, let's do it!" De perfecte samenvatting. Ik ga ermee stoppen, denk ik. Heb nog abonnement tot mei, en dan zal ik wel wat andere alternatieven naast Waze proberen. Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 Veel negatieve comments, maar ikzelf ervaar dat net omgekeerd. Ik vind Waze niet echt zo wauw en ben eigenlijk best tevreden van iCoyote. Nu goed, voor mij hoeft die navi functie er niet bij te zijn. Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 Waze is gratis, iCoyote is betalend en slechts 1 functie in de app Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 Ik ken de verschillen wel hoor Als je alle functionaliteiten benut dan is er eigenlijk geen eerlijk vergelijk mogelijk. Maar ik verwacht enkel de basisfuctie (vaste en mobiele flitsers) en dan vind ik iCoyote de betere, ook al is dat betalend. Ik ben niets met Waze op vlak van navigatie, want ik gebruik dat eigenlijk amper privé. Eerder voor het werk in de vrachtwagen, en dan is Waze met zijn kleine (sluip)wegen niet veel waard. Maar uiteraard is dat persoonlijk Quote
ex-Mooseman 14.639 Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 Kan mij inderdaad inbeelden dat Waze een no-go is met de camjong. Als ik zie over welke baantjes die me nu en dan eens stuurt... En toch zijn er veel truckers die het gebruiken. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 9 januari 2016 Geplaatst: 9 januari 2016 Veel negatieve comments, maar ikzelf ervaar dat net omgekeerd. Ik vind Waze niet echt zo wauw en ben eigenlijk best tevreden van iCoyote. Nu goed, voor mij hoeft die navi functie er niet bij te zijn. Het probleem is dat Coyote ok is als je egoïst bent, maar het feit dat het sociale aspect van het systeem gewoon compleet naar de kloten is, daar erger ik me mateloos aan. Zoals het momenteel werkt kan ik het beter draaien op een apparaat dat in mijn koffer ligt en dat aangesloten is op mijn speakers. Of ik nu op die knoppen druk of niet, dat maakt toch geen bal uit. Quote
DDke 8.699 Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Geplaatst: 9 januari 2016 Zeker dat die niet op motor-modus stond? Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 9 januari 2016 Geplaatst: 9 januari 2016 Iemand die mij kan zeggen hoe ik deze weergave kan instellen? Ik slaag er dus niet in die "preview" in te stellen Quote
Thebiemerke 5.386 Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Iemand die mij kan zeggen hoe ik deze weergave kan instellen? Ik slaag er dus niet in die "preview" in te stellen Swipen op het hoofscherm indien beschikbaar Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Swipen op een Nieuwe Coyote. Risky business. Tegen dat dat effectief gelukt is heb je al 3 keer een flitser gemeld en een voertuig op de pechstrook van een straat ergens 4 km verder al afgemeld. 5 Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Swipen op een Nieuwe Coyote. Risky business. Tegen dat dat effectief gelukt is heb je al 3 keer een flitser gemeld en een voertuig op de pechstrook van een straat ergens 4 km verder al afgemeld. En zit je tegen de vangrail wegens niet opletten omdat je constant op dat godverseklotetoestel geconcentreerd bent Quote
gTa 28.069 Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Da's effectief wel een gevaar. Met Waze idem: enkele keren tappen tegen dat je iets gemeld hebt = genoeg om al serieus van je vak afgeweken te zijn. Met de nieuwe coyote was dat wel extreem vooral als je wilde bevestigen of ontkennen: touch screen herkende gewoon je vinger niet. En indien toch had je 50% kans dat 'ie net het andere deed dan wat je wou aantikken. Wat een kakproduct was dat toch, seg. Quote
Daann 4.438 Geplaatst: 10 januari 2016 Geplaatst: 10 januari 2016 Ik heb een tijd terug een kop-staartaanrijding (in niet druk verkeer) zien gebeuren exact op de plaats waar mijn coyote vroeg om een flitser te bevestigen. Zou het? Quote
Thebiemerke 5.386 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Swipen op een Nieuwe Coyote. Risky business. Tegen dat dat effectief gelukt is heb je al 3 keer een flitser gemeld en een voertuig op de pechstrook van een straat ergens 4 km verder al afgemeld. Dat kan ik niet ontkennen Quote
Nachtergaele 0 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Hallo, wordt er een melding gegeven bij mobiele flitser aan de overgestelde richting? Ja toch? Ik heb mijn coyote nu reeds een jaar en heb nog nooit geen melding gekregen van een mobiele flitser in tegen gestelde richting. Zelfs bij 93 gebruikers wordt er niets gemeld. Heb de helpdesk gecontacteerd en kreeg een simpele uitleg dat er niet vertrouwt mag worden op het toestel en bla bla... Sindsdien niets van antwoord meer gekregen. Zijn er mensen die dit probleem nog hebben? Gelieve te reageren. Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Hallo, wordt er een melding gegeven bij mobiele flitser aan de overgestelde richting? Ja toch? Neen. Je kan ze wel melden. Quote
BlackFox 2.079 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Nieuwe iCoyote is beschikbaar. Niet wild van op eerste zicht. Inderdaad een flauwe waze kloon, werkt dan ook nog es niet al te snel... 1 Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 En je kan niet onder de kaartweergave uit blijkbaar. Ook in "Expert" stand zie je een kleine kaart, dus weer extra dataverbruik of zie ik dat mis? Quote
ir_fuel 58.393 Geplaatst: 11 januari 2016 Geplaatst: 11 januari 2016 Net geinstalleerd. Ik weet zelfs niet wat al die iconen willen zeggen van die meldingen .... Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ik vind het niet meteen een verbetering... Quote
SB-01 4.376 Geplaatst: 12 januari 2016 Geplaatst: 12 januari 2016 Ik vond het vroeger beter, je had meer groen/rood. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.