DDke 8.704 Geplaatst: 19 september 2014 Auteur Geplaatst: 19 september 2014 Thanks Frekkelmans, besteld voor madam Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Ik zal je mijn rekeningnr sturen, dan kan je het verschil storten. 1 Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 20 september 2014 Geplaatst: 20 september 2014 Mocht er iemand interesse hebben, ik heb nog een V2 plus die ik niet meer gebruik.. Geen idee hoeveel dat waard is, abo is verlopen ondertussen Quote
Morhe 10 Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Ik bevind mij momenteel voor enkele maanden in het buitenland (Italië). Mijn mini coyote V1 heeft het begeven, de batterij is ontploft en de behuizing is opengesprongen. Nu kan ik hier een nieuwe coyote kopen alleen zal die natuurlijk in het Italiaans geprogrammeerd zijn. Volgens de verkoper dien ik Coyote te contacteren zodat zij vanop afstand de taal kunnen veranderen naar Nederlands. Ik heb Coyote al een mail gestuurd en ook een mail naar Marjan. Ik heb tot op heden op beide mails nog geen antwoord verkregen. Kan iemand mij het verhaal van de verkoper bevestigen of wacht ik beter met aankoop van een nieuw toestel tot ik terug in België ben? Al zal het dan wel een lastige rit terug naar huis worden Quote
Bouver 36 Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Als je hem toch in België wil kopen kan je altijd coyote op uw smartphone gebruiken als je een abonnement hebt. Quote
Ritsuke 6.255 Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Ik bevind mij momenteel voor enkele maanden in het buitenland (Italië). Mijn mini coyote V1 heeft het begeven, de batterij is ontploft en de behuizing is opengesprongen. Nu kan ik hier een nieuwe coyote kopen alleen zal die natuurlijk in het Italiaans geprogrammeerd zijn. Volgens de verkoper dien ik Coyote te contacteren zodat zij vanop afstand de taal kunnen veranderen naar Nederlands. Ik heb Coyote al een mail gestuurd en ook een mail naar Marjan. Ik heb tot op heden op beide mails nog geen antwoord verkregen. Kan iemand mij het verhaal van de verkoper bevestigen of wacht ik beter met aankoop van een nieuw toestel tot ik terug in België ben? Al zal het dan wel een lastige rit terug naar huis worden Koop een Italiaanse coyote Start hem op Duw 1x op de rechterknop voor het menu Duw 5x op de rechterknop voor taal Duw op de knop in het midden Duw 5x op de rechterknop voor NL Duw op de knop in het midden Klaar! Graag gedaan. Voor mij een pintje. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 22 september 2014 Geplaatst: 22 september 2014 Ik zou een willen upgraden naar een V2 maar ik ben niet zeker of dit nog lang legaal gaat blijven. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Ze stonden er daarnet mee aan de deur. Alles samen 760 dagen abo voor 209.16€. Nu juist hopen dat het nog 760 dagen legaal blijft. Quote
Jan 1.163 Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Ik zou een willen upgraden naar een V2 maar ik ben niet zeker of dit nog lang legaal gaat blijven. Ik heb nog 1tje te koop, zeker doen dus *verkoperspraat uit* Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 In mijne Golf gaat de Coyote automatisch aan als ik de wagen start. Nu bij mijn vrouw hare Fiat 500 niet. Mijn vrouw gaat er echt niet aan denken om dat ding aan te zetten vooraleer te vertrekken. Iemand een idee hoe dit eenvoudig te verwezelijken? Zoniet, ga ik 'm ook laten inbouwen. Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 In mijne Golf gaat de Coyote automatisch aan als ik de wagen start. Nu bij mijn vrouw hare Fiat 500 niet. Mijn vrouw gaat er echt niet aan denken om dat ding aan te zetten vooraleer te vertrekken. Iemand een idee hoe dit eenvoudig te verwezelijken? Zoniet, ga ik 'm ook laten inbouwen. Als hij aan de voeding hangt start hij bij mij op wanneer ik de wagen start. Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Als hij aan de voeding hangt start hij bij mij op wanneer ik de wagen start. In mijne Golf ook, in de Fiat niet. Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 In mijne Golf ook, in de Fiat niet. Dan is er iets mis met die 12V stekker hoor, is er nog garantie op die Fiat? Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Nee. Maar ik denk dat dat ding constant onder spanning staat. Zal er straks eens tegoei naar kijken... Quote
Asserti 3.417 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 Blijkbaar werkt Marjan niet meer bij Coyote? Na een maand zonder antwoord was een mailtje met "DRINGEND" in subject voldoende voor instant antwoord en wederom een super service! Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 30 september 2014 Geplaatst: 30 september 2014 M'n v1 startte 3 dagen geleden niet meer op. Uiteindelijk verschillende laders gebruikt en nu vanmorgen teruggevonden, volledig opengebarsten en batterij ontploft. Gelukkig dat ik een proefabonnement heb op icoyote voor een maand want de laatste cijfers van ln device achterhalen lukt me dus ook niet meer... Quote
Phil 12.519 Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Mijn vader is 2 keer geflitst in evenveel weken door zo'n grijze flitskast die ze telkens kunnen verplaatsen. Hij begint dus echt interesse te hebben in een Coyote, maar vroeg zich af of dit helpt. Heeft het zin of zijn de meldingen niet kort genoeg op de bal voor zo'n dingen die om de zo veel dagen verplaatst worden? Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Dat marcheert hier toch vrij goed. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 6 oktober 2014 Geplaatst: 6 oktober 2014 Bij mij werkt het ook vrij goed. Waterdicht bestaat niet, maar het spaart zeker meer uit dan het me zou kunnen kosten... Wel aan 60k kilometer per jaar gemiddeld. Quote
Bouver 36 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Gisteren tijdens de zoute grand prix een mobiele flitser gemeld via iCoyote (android). Vandaag opnieuw een mobiele flitser gemeld. Ik heb telkens eens gedraaid en opnieuw langs die flitsers gereden om te kijken of coyote een melding ging geven, niet dus... Via iCoyote kan je ook een kaartje van google maps bekijken en daar staan ze ook niet op. Iemand die weet wat het probleem kan zijn waardoor mijn meldingen niet worden weergegeven? Quote
Fernand 2.389 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Gisteren tijdens de zoute grand prix een mobiele flitser gemeld via iCoyote (android). Vandaag opnieuw een mobiele flitser gemeld. Ik heb telkens eens gedraaid en opnieuw langs die flitsers gereden om te kijken of coyote een melding ging geven, niet dus... Via iCoyote kan je ook een kaartje van google maps bekijken en daar staan ze ook niet op. Iemand die weet wat het probleem kan zijn waardoor mijn meldingen niet worden weergegeven? Waarschijnlijk moet uw melding eerst bevestigd worden. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Zaterdag nog eens dik gered op de weg van Oudenaarde naar Kruishoutem. Ik kende die flitsauto nog niet en je mag daar maar 70 op sommige plaatsen. Het is een baan die zich leent tot ongeveer een 100km/h als je rustig rijdt. Dus, dank u coyote, hij heeft zichzelf dit jaar al dubbel en dik terugverdiend Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Some guys have all the luck! Quote
Bouver 36 Geplaatst: 13 oktober 2014 Geplaatst: 13 oktober 2014 Waarschijnlijk moet uw melding eerst bevestigd worden. dat zal inderdaad zoiets zijn. Vorige maand veranderd van smartphone en men kon enkel mijn abonnement overzetten, niet mijn sterren (2). Dat bedrijf kan nu toch nooit eens een product afleveren die 100% werkt... Jammer voor de mensen die een boete hebben of hun rijbewijs kwijt zijn door zo'n fratsen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.