DenDuvel 4.683 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Me opbellen om mijn abonnement te verlengen, dat wel. Ik vraag gewoon om toestel van de heer X over te zetten naar mijn naam (heb al foto's van een kopie van zijn pas ed doorgemaild) en mijn abo over te zetten. Mochten ze zelf de functionaliteit voorzien om een Coyote los te koppelen van je account, had ik hen zelfs helemaal niet nodig. @@DDke : Dank! Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Geplaatst: 22 mei 2014 Dag dames, Marjan weet he, Wendy niet denk ik, maar ik ben één van de moderators op een autoforum hier in België: autominded.be Ik weet dat jullie het ongetwijfeld erg druk hebben, maar het regent daar de laatste tijd klachten. Nu denk ik dat de echte autoliefhebbers een belangrijk deel van jullie klantenbestand zijn, dus misschien kunnen jullie er wat aandacht aan besteden. Een bloemlezing: Ik heb de indruk dat de respons op de feedback van de userbase helemaal verdwenen is. Ik heb steeds minder vertrouwen in de Coyote... Idem bij mij, mij eerst in de kou laten staan toen ik al 3 weken geen data-verbinding kreeg en dus geen mobiele flitsers. Pas toen mijn abonnement verlopen was, waren de telefoontjes daar.. In gebrekkig nederlands.. Jammerlijke service. Service stelt me ferm teleur. Ik heb ook nog altijd geen antwoord. Al de tweede keer dat dat gebeurt. 't Geld is binnen en de merknaam is gelanceerd = alle andere kosten snoeien. Klaar. En nu binnenkappeuh! Is er iets dat ik kan doorgeven aan onze gebruikers? Willen jullie toegang tot het forum? 14-pagina's lang topic over jullie product: http://www.autominded.be/forums/index.php?/topic/704-coyote-systems/page-14 Ik hoor graag van jullie! Vriendelijke groet, DDke (Schuilnaam ) Quote
Gast wooter Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Allez nu, als je abonnement vervallen is, bellen ze wel elke week Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Inderdaad. Dan zijn ze snel om je VISA-kaartnummer te vragen. Toen ik vroeg om eerst hun ding te doen, zodat ik via de site kon verlengen, werd het moeilijk. Het kan natuurlijk ook zijn dat ze al een maand met mijn dossier bezig zijn. Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Geplaatst: 22 mei 2014 Heren: David, Je mag hen voorstellen me een mail te sturen met ID, gsm nr, omschrijving probleem. Ik behandel hun aanvraag asap. Enkel morgen en zaterdag geef ik training in Frankrijk. Super merci dat je me dit hebt laten weten!! Groetjes. Marjan [email protected] Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Geplaatst: 22 mei 2014 Zet er maar efkes bij dat het via Autominded is Quote
dragonfly 15.016 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Heren: David, Je mag hen voorstellen me een mail te sturen met ID, gsm nr, omschrijving probleem. Ik behandel hun aanvraag asap. Enkel morgen en zaterdag geef ik training in Frankrijk. Super merci dat je me dit hebt laten weten!! Groetjes. Marjan Heb ik eind vorig jaar nochtans gedaan maar ook geen antwoord gehad van haar, support is daar echt een ramp. Dat ze desnoods dan online iets voorzien waar je je ticket kan opvolgen, zo moeilijk is dat niet hé. Niettemin bedankt om hun te contacteren! Quote
DDé 2.814 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Mijn Coyote's batterij is "uitgezet" door de warmte veronderstel ik. Daardoor is de achterkant van de behuizing losgekomen. Het betreft een Mini Coyote Plus. Kan ik mijn toestel inruilen? Ik kan me niet inbeelden dat dit normaal is daar velen hun coyote achter/op de ruit plaatsen? Quote
B3noît 4.410 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Heb vandaag een nieuwe Coyote gewonnen met touchscreen. Heb dus een Mini Coyote Plus op overschot. Iemand interesse in ? Perfecte staat, incluis alle toebehoren, abonnement reeds overgezet op mijn nieuwe Coyote, dus deze heeft geen abo meer staan. Moet dus gewoon via de Coyote site opnieuw geregistreerd worden met nieuw abo er op. Aaaargh had ik dat geweten, had ik je toch mijn code meegegeven Heb vanmorgen eens gebeld. - 10 minuten werd elke 5 seconden de boodschap 'Een ogenblikje. Een medewerker van Coyote Systems Benelux helpt U zo dadelijk verder'. - Daarna een Hollandse aan de lijn die me veel blabla had te zeggen, en zeggen dat ze mijn abonnement niet kon overzetten omdat er een soort bewijs van overdracht moest zijn. Toen ik aangaf dat ik dat allemaal had doorgestuurd op 24 april, gingen ze het eens bekijken. Enfin, morgen vervalt mijn abo op V2 nummer 1. Ben eens benieuwd. Echt hé, ik moest voor m'n collega zijn abonnement verlengen op z'n nieuwe coyote met touchscreen. Toestel correct toegevoegd, alleen gaf hij bij stap 3 ('levering') steeds de foutmelding "email bestaat al". Heel raar, want nergens werd een emailadres gevraagd om in te vullen. Enfin, maandag gebeld; bezettonen constant. Gisteren opnieuw gebeld en inderdaad elke 5 seconden die domme boodschap. uiteindelijk na 5 minuten prijs (dus gemakkelijk verdiend wel aan betalend tarief). Hollandse vrouw aan de lijn met duidelijk een stagiair ernaast want enorm veel uitleg aan die persoon terwijl ik het hoorde. Wel heeft ze zich tot 3 maal toe verexcuseerd voor het lange wachten. En toch blijf ik wat chagrijnig over het geven van je VISA details over de telefoon. Als ik dan vroeg om een factuur door te sturen gingen ze dat ook doen, uiteindelijk nog niets per mail ontvangen... Quote
Maverick 2.790 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 moest je er iets aan hebben, ik heb hier normaal nog een mail adres van de ceo uit frankrijk. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Echt hé, ik moest voor m'n collega zijn abonnement verlengen op z'n nieuwe coyote met touchscreen. Toestel correct toegevoegd, alleen gaf hij bij stap 3 ('levering') steeds de foutmelding "email bestaat al". Heel raar, want nergens werd een emailadres gevraagd om in te vullen. Enfin, maandag gebeld; bezettonen constant. Gisteren opnieuw gebeld en inderdaad elke 5 seconden die domme boodschap. uiteindelijk na 5 minuten prijs (dus gemakkelijk verdiend wel aan betalend tarief). Hollandse vrouw aan de lijn met duidelijk een stagiair ernaast want enorm veel uitleg aan die persoon terwijl ik het hoorde. Wel heeft ze zich tot 3 maal toe verexcuseerd voor het lange wachten. En toch blijf ik wat chagrijnig over het geven van je VISA details over de telefoon. Als ik dan vroeg om een factuur door te sturen gingen ze dat ook doen, uiteindelijk nog niets per mail ontvangen... Ik had ook een Hollandse vrouw aan de lijn. Ze ging terugbellen. We zijn 9 werkdagen verder. Quote
PJH 21.060 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Mijn Coyote's batterij is "uitgezet" door de warmte veronderstel ik. Daardoor is de achterkant van de behuizing losgekomen. Het betreft een Mini Coyote Plus. Kan ik mijn toestel inruilen? Ik kan me niet inbeelden dat dit normaal is daar velen hun coyote achter/op de ruit plaatsen? Ik heb een nieuwe gekregen daarvoor. Quote
DDke 8.704 Geplaatst: 22 mei 2014 Auteur Geplaatst: 22 mei 2014 Ik heb een nieuwe gekregen daarvoor. Ik ook. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Heren: David, Je mag hen voorstellen me een mail te sturen met ID, gsm nr, omschrijving probleem. Ik behandel hun aanvraag asap. Enkel morgen en zaterdag geef ik training in Frankrijk. Super merci dat je me dit hebt laten weten!! Groetjes. Marjan [email protected] Mailtje gestuurd. Vingertjes gekruist. Quote
Yoda007 1.700 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 heb nu iCoyote 30 dagen gratis op m'n winblows phone, is dat iets? Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Mailtje gestuurd. Vingertjes gekruist. Ondertussen al telefoon gehad van Marjan. Thanks, @@DDke. 1 Quote
Populair bericht Marjan Coyote 18 Geplaatst: 22 mei 2014 Populair bericht Geplaatst: 22 mei 2014 Hallo allemaal, Aangezien ik via David heb vernomen dat jullie problemen hebben met een correcte opvolging bij Coyote, heb ik me een account aangemaakt. Ik geef jullie alvast wat algemene info: Bij defect is de snelste weg je toestel opsturen naar Coyote, Avenue Franklin 5 bis, 1300 Wavre. Daar behandelen ze heel snel de colli's Als er een abonnement moet overgezet worden mail je best [email protected] Als we een toestel moeten van een account verwijderen kan dat enkel als er twee toestellen op het account staan en dan mail je ook best [email protected] Wil je altijd de beste promo's voor abonnementen dan mail je ons Wendy [email protected] Zij kan ook betalingen via overschrijving laten lopen. Heb je specifiek technische vragen dan kan je bij mij of Hendrik terecht. Wij doen alle software testen en weten je echt wel te ondersteunen. Het enige nadeel is dat Hendrik en ik ongeveer continu een 800 mails hebben ook al behandelen we ze dagelijks. Dus dan kan het zijn dat je geduld nodig hebt. Is het dringend, zet dat woord dan duidelijk in het onderwerp van je mail en dan antwoorden we asap. Ik zal zeker proberen af en toe in te loggen ;-) Ik hoop dat deze info jullie kan helpen. Ik heb ondertussen al 2 leden gesproken en voor hen zorg ik voor een oplossing ;-) Groetjes en Thanks dat jullie met zoveel passie over Coyote spreken. Het zijn jullie die coyote doen werken en weet dat ik dat erg apprecieer!! Marjan 12 Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Ik zie het terug allemaal al wat beter zitten! Bedankt! Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Ben ook aan het wachten op een antwoord. Ondertussen lopen er 2 abo's in parallel en verlies ik dus eigenlijk dagen Quote
Marjan Coyote 18 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 @ir_fuel: ik heb geen mail van jou ontvangen. Best je vraag naar mij mailen zoals in detail omschreven hierboven Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 @ir_fuel: ik heb geen mail van jou ontvangen. Best je vraag naar mij mailen zoals in detail omschreven hierboven Ik heb een mail naar het officiële support adres gestuurd, zoals in detail omschreven op de website Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 2.4. Comment transférer l'abonnement d'un boitier Coyote vers un autre boitier ? Vous venez d’acquérir un nouveau Coyote et vous souhaitez transférer le reliquat de l’abonnement en cours vers ce nouveau boitier. Le transfert d’abonnement est possible sous les conditions suivantes : - Les deux boitiers doivent être enregistrés à votre nom ; - Si vous cédez votre abonnement à un tiers, vous devez nous faire parvenir une attestation de cession d’abonnement avec copie de votre pièce d'identité ; - L’abonnement à transférer doit être en cours et prépayé. Il n’est pas possible de transférer une période d'abonnement gratuite ou une période d'abonnement incluse dans une offre. Demandez le transfert de votre abonnement en envoyant un email à [email protected], en précisant bien dans le commentaire le numéro ID votre ancien boiter ainsi que le numéro ID de votre nouveau boitier. Vous recevrez un email de confirmation dans un délai de 48 à 72h ouvrés suivant votre demande. Quote
ir_fuel 58.394 Geplaatst: 22 mei 2014 Geplaatst: 22 mei 2014 Heb de mail bij deze geforward naar sav@ Het zou niet slecht zijn mocht er een automatisch reply systeem zijn om minstens te laten weten dat je mail in behandeling wordt genomen. Als hij toevallig in de spam filter blijft hangen heb je pech. Soit, als jullie effectief met zoveel mails zitten zou ik toch eens bij de baas gaan zagen achter een ticketing systeem Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.