Ga naar inhoud

BMW G09 XM

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lijkt mij iets voor een dokwerker met een bijverdienste.

• Grappig 1
Geplaatst:
Op 16/5/2024 om 16:05, tuscani zei:

Op dat moment, was er niets beter als EV. Nu is het, zoals ik al eerder geschreven heb een leaseslet geworden. en heb ik er idd een haatliefdeverhouding mee.

De overnameprijs die ik vorige week gekregen heb komt neer op 50% van de aankoopprijs. (na3j en 36Kkm) Eerst mijn nieuwe boekhouder wat laten ontcijferen en dan zie ik wel wat ik doe.

Zou jij terug naar hybride gaan? 

Geplaatst:
23 minuten geleden, Speedhunter zei:

Zou jij terug naar hybride gaan? 

Moeilijke vraag. Ik heb geen probleem met het ev verhaal,  maar het heeft "beperkingen". Al zal dat wel steeds beter worden, want ik doel op het op reis gaan en laadpalen vinden. 

Ik kies vooral fiscaal, dus we zien wel wat de voor of nadelen zijn binnen 2j. Als ze ev´s gaan beginnen belasten op gewicht en pk´s. Zijn die misschien minder voordelig dan.... 

Geplaatst:
3 minuten geleden, tuscani zei:

Moeilijke vraag. Ik heb geen probleem met het ev verhaal,  maar het heeft "beperkingen". Al zal dat wel steeds beter worden, want ik doel op het op reis gaan en laadpalen vinden. 

Ik kies vooral fiscaal, dus we zien wel wat de voor of nadelen zijn binnen 2j. Als ze ev´s gaan beginnen belasten op gewicht en pk´s. Zijn die misschien minder voordelig dan.... 

Je hebt een punt ze, ik zou ook nog twijfelen tussen ev en een dikke phev met +120km range. 

Momenteel geniet ik er idd nog erg van dat het veel goedkoper bollen is, ook als particulier. 

Geplaatst:
2 hours ago, tuscani said:

Jij stond hier toch altijd te roepen dat op reis gaan met die bolhoed van je absoluut geen probleem is?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
34 minuten geleden, ir_fuel zei:

Jij stond hier toch altijd te roepen dat op reis gaan met die bolhoed van je absoluut geen probleem is?

ik heb idd nog geen problemen gehad. Maar merkte vorige jaar al dat er door meer ev's ook drukkere momenten komen aan sc'ers. (bij Tesla dan) Dus als de verhouding wagens/laadpalen (scers) niet gelijk stijgt, ga je wel drukte creeren dan. 

Ook ben ik altijd eerlijk geweest, dat ik het bv niet zie zitten om naar Kroatie te gaan met de ev.

• 5 weken later...
Geplaatst:
Op 21/5/2024 om 14:30, tuscani zei:

ik heb idd nog geen problemen gehad. Maar merkte vorige jaar al dat er door meer ev's ook drukkere momenten komen aan sc'ers. (bij Tesla dan) Dus als de verhouding wagens/laadpalen (scers) niet gelijk stijgt, ga je wel drukte creeren dan. 

Ook ben ik altijd eerlijk geweest, dat ik het bv niet zie zitten om naar Kroatie te gaan met de ev.

Mijn buurman is verkoper in de Benelux, rijdt q4 50. En denk dat die toch een 50-60.000 km per jaar doet.

Hij zegt hetzelfde: vorig jaar ging het laden in NL vlekkloos, nu staan ze al vrij vaak vol en het betert er niet op. In die mate dat hij nu vaker op hotel blijft: het leven zoals het is: de EV.

Geplaatst:

50k-60k per jaar is NIET het leven zoals het is he.

• Vind ik leuk 2
  • Whut?! 1
Geplaatst:
9 uren geleden, Rabbit zei:

Mijn buurman is verkoper in de Benelux, rijdt q4 50. En denk dat die toch een 50-60.000 km per jaar doet.

Hij zegt hetzelfde: vorig jaar ging het laden in NL vlekkloos, nu staan ze al vrij vaak vol en het betert er niet op. In die mate dat hij nu vaker op hotel blijft: het leven zoals het is: de EV.

Je bent ook gewoon stom om in dat geval een EV te kopen !

Geplaatst:
1 minuut geleden, Maxime S zei:

Je bent ook gewoon stom om in dat geval een EV te kopen !

Twas van moetens, binnen de vorkliften te Waregem  

Geplaatst:
3 minuten geleden, Rabbit zei:

Twas van moetens, binnen de vorkliften te Waregem  

allez dat is toch idioot.

Ik had een deze winter een afspraak met iemand van bij Douwe Egberts. Belt ie mij op het uur van afspraak met de vraag of de meeting via Teams kan. Man moet van Namen komen en had sinds kort zijn nieuwe elektrische Skoda met de lichtste batterij. Het was koud die dag en wist niet of hij het ging halen... allez man, dat is dus iemand die klantencontact moet onderhouden !? :lolz: 

Maar goed, we wijken af!

• Vind ik leuk 1
  • Grappig 2
Geplaatst:
23 minuten geleden, Maxime S zei:

Ik had een deze winter een afspraak met iemand van bij Douwe Egberts. Belt ie mij op het uur van afspraak met de vraag of de meeting via Teams kan. Man moet van Namen komen en had sinds kort zijn nieuwe elektrische Skoda met de lichtste batterij. Het was koud die dag en wist niet of hij het ging halen... allez man, dat is dus iemand die klantencontact moet onderhouden !? :lolz: 

Maar goed, we wijken af!

Van de WLTP norm/schatting, zo te lezen

• Grappig 1
Geplaatst:
37 minuten geleden, Maxime S zei:

Maar goed, we wijken af!

Die wist niet dat men sinds kort in Rekkem ook elektriciteit enzo had

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Die wist niet dat men sinds kort in Rekkem ook elektriciteit enzo had

wij hebben zelfs een eigen laadpaal! Zo modern zijn wij jong! 

Geplaatst:

Gelukkig probeerden de achterwielen hem terug op de snelweg te krijgen!
Is dit wat men noemt 'het zwijn door de bieten jagen'?

De BMW XM liep flink wat schade op.

• Grappig 2
Geplaatst:
26 minuten geleden, JanC zei:

'het zwijn door de bieten jagen'

:D :D 

Geplaatst:

Net die van B.A. Baracus zien rijden

• Grappig 2
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik zie er nog wel meer van deze de berm in gaan als ik zie hoe sommige er mee rijden. 

En bij Carrosserie Zuid staat er ook al 1tje om te herstellen. 

Geplaatst:
Op 8/9/2024 om 21:24, Bjorno zei:

Ik zie er nog wel meer van deze de berm in gaan als ik zie hoe sommige er mee rijden. 

En bij Carrosserie Zuid staat er ook al 1tje om te herstellen. 

Als ik af mag gaan op het 5-tal dat hier in de omgeving rijdt, heeft BMW dit gedrocht ook doelbewust gemáákt voor het type medemens dat rijdt als een achterlijke en nogal vaak met weinig rijskills gezegend is.

• Grappig 2
Geplaatst:
56 minuten geleden, gTa zei:

Als ik af mag gaan op het 5-tal dat hier in de omgeving rijdt, heeft BMW dit gedrocht ook doelbewust gemáákt voor het type medemens dat rijdt als een achterlijke en nogal vaak met weinig rijskills gezegend is.

Goh, om dat mooi genoeg te vinden om dat op je oprit te willen zetten, dien je visueel ook wel beperkt te zijn natuurlijk.

• Grappig 3
Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Da is echt he, is mij ook echt opgevallen. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid