Ga naar inhoud

BMW G09 XM


D Squaloid

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, William Blake zei:

oei

https://www.evo.co.uk/bmw/205770/bmw-xm-2023-review

The XM might stack up as a business case, but as a genuine M product, there’s little to enjoy here. 

https://www.pistonheads.com/news/ph-driven/2023-bmw-xm-ph-review/46966

It’s the fault of the bosses who decided to squeeze an M car and a luxury flagship into a single SUV mould. The XM feels like a car designed by a committee chasing the cash-rich, me, me, me public who want it all: the ultimate luxury SUV; the ultimate sports SUV; a plug-in hybrid like no other.

 

Ik denk dat die laatste quote het echt zegt ... Een onding om de smakeloze rijken mee te pleasen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, PJH zei:

't zal dus wel verkopen dan 🙂 Rijke mensen met een compleet gebrek aan smaak zijn er genoeg.

Voila, als het er maar duur uit ziet, grote displays en sfeerverlichting heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ergst van al is dat ze met dat spel de M-heritage willen "eren", met als toppunt de originele M1 recht in de ballen stampen met die 2 BMW logo's op de achterruit🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

  • Verdrietig 1
  • Boos 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb hem op het autosalon zitten bekijken en het is spijtig dat het geen full ev is. Ik zou hem zeker boven de ix kiezen en eigenijk zelfs ook eerder dan een x5. Het is een speciaal geval, maar alles klopt wel voor mij.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou hem "Prieze" dopen, want hij heeft een beetje een varkensneus en moet ook in het stopcontact

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, tuscani said:

Heb hem op het autosalon zitten bekijken en het is spijtig dat het geen full ev is. Ik zou hem zeker boven de ix kiezen en eigenijk zelfs ook eerder dan een x5. Het is een speciaal geval, maar alles klopt wel voor mij.  

https://www.wimoptiek.be

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@tuscani, ik kan begrijpen dat je plots een auto wilt die er wat aparter uitziet met wat meer ziel, panache, na je Model Y (niet slecht bedoeld, maar het is nu eenmaal een auto die zéér neutraal is), maar overdrijf je nu niet wat 😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/3/2023 om 11:59, PJH zei:

Een hit in de McDonalds drive through

"I love how the designers thought about the environment, because looking like this, I would keep it in my garage forever." :lolz: 

Net zoals ik jaren geleden niét dacht dat Donald Trump ooit president zou worden, kan ik nog altijd niet bevatten dat je dit gewoon bij je dealer kan gaan bestellen.
Het was beter bij een concept gebleven, bah...

Goed klinken doet hij niet voor een V8, en praktisch is ook een relatief begrip, gezien z'n buitenafmetingen (527l kofferruimte is ongeveer hetzelfde als een 3 Touring). :fp: 
Dus wat moet dit eigenlijk voorstellen, buiten de zoveelste nodeloos ingewikkelde hybride die enkel op papier zuinig is, maar in praktijk constant honderden kilo's extra meesleurt?
De essentie van 50 jaar M in één auto samengevat? Wat een grap.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

doe vooral heel veel zwart, zo zie je de helft van de gaten en de vouwen niet 🤣

De beste kleur voor de meeste bmw's anno '23.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Rabbit zei:

Het summum van 50 jaar M

image.thumb.png.a955525231b55d20f6451878b78496b0.png

image.png.890307c7772d655a951a7e1a12157eb9.png

ik bedoelde zwart als kleur voor de auto, velgen, ramen,...

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid