Ga naar inhoud

BMW X1 premium selection


jan.van.gent

Aanbevolen berichten

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ik heb mijn BMW navi toch al regelmatig steken zien laten vallen op het gebied van files en werken, waar Waze veel korter op de bal speelde. Was zo op de BMW GPS naar huis aan het rijden en bijna thuis was het ergens prijs. Ik heb toen de GPS genegeerd en een afrit vroeger gepakt. Ineens ETA 20 minuten korter ... begrijpe wie kan, en nee 't was niet door de woonwijken, maar gewoon de steenweg "te vroeg" pakken ipv de laatste afrit waar het mogelijk was.

Ook al voor gehad, maar evenzeer met Waze, tbh. De laatste maanden heb ik 't wel vaker dat ik wat door een kaart begin te scrollen, zelf obv buikgevoel en/of terreinkennis van de navigatieroute afwijk en plots de ETA significant zie vervroegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, ir_fuel zei:

Waze en scrollen. Daar zeg je zoiets ... dat is dus onmogelijk in Car Play, zelfs met een touch screen. Enorm irritant is dat.

Nu je dat zegt: touch screen, ik heb dat nu ook in de '6 GT! Toch eens proberen 🙂

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Waze voorspelde dat we +12 uur zouden rijden (over 910 km), terwijl we effectief net geen 11 uur gereden hebben (stops niet meegerekend). Lijkt er op dat Waze zeer pessimistisch is bij 't rekening houden met vertragingen.

Waze heeft ook de optie om de ETA aan te passen op je "rijstijl". Het nadeel is nu wel dat ik er nooit nog iets van Waze afgereden kreeg :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minutes ago, Polygoon said:

Waze heeft ook de optie om de ETA aan te passen op je "rijstijl". Het nadeel is nu wel dat ik er nooit nog iets van Waze afgereden kreeg :D 

Ik had het omgekeerde voor deze zomer.

De laatste keer met Waze was toen ze mij halverwege Frankrijk aan de kant hebben gezet en mijn RBW afgepakt.

Deze zomer naar het zuiden van Frankrijk gereden met Waze. Ik moest 130+ gemiddeld doen om zijn voorspelde aankomsttijd te halen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Polygoon zei:

Waze heeft ook de optie om de ETA aan te passen op je "rijstijl". Het nadeel is nu wel dat ik er nooit nog iets van Waze afgereden kreeg :D 

Is dat zo? Volgens mij staat dat aan bij mij, krijg er de laatste tijd niks af. Maar als ik het zo lees hier ga ik ook maps nog eens een kans geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apple Maps werkt ook redelijk goed moet ik zeggen. Ik krijg mededelingen op het scherm achter het stuur (wat niet het geval is bij de concurrenten) en hij duidt flitspalen aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Google Maps werkt de laatste tijd beter dan Waze voor mij. Zet meestal eerst Maps op om mijn route te kiezen en eens ik ongeveer weet hoe ik moet rijden schakel ik terug naar Waze.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11/10/2022 om 15:47, ir_fuel zei:

Apple Maps werkt ook redelijk goed moet ik zeggen. Ik krijg mededelingen op het scherm achter het stuur (wat niet het geval is bij de concurrenten) en hij duidt flitspalen aan.

gebruik ik eigenlijk meer en meer de laatste tijd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid