Ga naar inhoud

ALPINA Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan echt niet zien welke kleur dit is door de donkere foto's. Buiten lijkt Azurit/Carbon + binnen Oyster?

Doe mij maar Azurit + Cohiba ofwel Alpinagrün II + Cognac gewolkt.

Geplaatst:

Alpinagrun met golddekor vanvoor en opzij, als interieur het lavalina II ivory of birch en de 5spaaksvelg :inlove:

Geplaatst:
Ik kan echt niet zien welke kleur dit is door de donkere foto's. Buiten lijkt Azurit/Carbon + binnen Oyster?

Doe mij maar Azurit + Cohiba ofwel Alpinagrün II + Cognac gewolkt.

Ik gok Azurit met Platin

Geplaatst:
Mijn droomcombo voor een B5 Biturbo

Liever dan een M5.

Heb die kar al een paar keer irl gezien, vaak viel m'n frank pas laat wat het was, echt heel anoniem zo.

Geplaatst:

img_0883_kleinnmk1t.jpg

img_0893_kleinfkjos.jpg

Die Leisten hatte ich mit dem Merino Leder Champager beziehen lassen. Passend zum Leder der Sitze. Dieser Sonderwunsch war überhaupt der Grund, warum ich auf Alpina gekommen bin. Mein vorletztes Auto vor diesem Alpina war ein X5, bei dem ich auch alle Leisten mit Leder Champagner beziehen lies. Damals konnte das noch über BMW Individual bestellt werden. Beim 3er wurde die Anfrage seitens BMW abgelehnt und daraufhin habe ich mal bei Alpina angefragt. Da war es kein Problem. Und seit dem fahre ich Alpinas.

Schitterend interieur.

Volgens de eigenaar is dit een B3S Biturbo, maar hetgeen me wat verbaast: deze is handgeschakeld. En dat kan bij mijn weten toch niet in een B3(S) Biturbo?

Geplaatst:

Mystery solved: dit is zijn vroegere D3 Biturbo, nu heeft hij een B3S Biturbo!

Geplaatst:

B3 S <3

Dat in E91, droomwagen gewoon.

Geplaatst:

Vandaag een D3 Biturbo LCI gezien. Je ziet van ver dat het geen gewone 3-reeks betreft. :inlove:

Geplaatst: (aangepast)

Wat een vreemde combinatie eigenlijk :D Steptronic en zo'n racy looks. Klinkt goed met die Akrapovic uitlaat.

En serieus snel!! aangepast door William Blake
Geplaatst:

Ik kan dat filmpje nu niet bekijken maar vond de GT3 initieel maar een raar project.

Achteraf gezien is dat ietwat beginnen 'groeien' en ondertussen vind ik 't een heerlijk project!

Geplaatst:
Ik vind dat nu toch niet wereldschokkend anders klinken dan een gewone B3S ...

uitlaatgeluid is toch wel verschillend maar veel is het niet nee

Geplaatst:

Steptronic, is dat niet al oldskool ondertussen? Da's toch ondertussen al een verouderde automaat?

Correct me if I'm wrong...

Geplaatst:
Steptronic, is dat niet al oldskool ondertussen? Da's toch ondertussen al een verouderde automaat?

Correct me if I'm wrong...

lol oldskool :P

die bak kan nog steeds van versnelling wisselen in 100ms hoor :)

de nieuwe 8-bak is nog beter, dat is gewoon DSG-niveau imo (ook qua reactie snelheid)

maar je hebt wel gelijk ergens, in die GT3 had ik ook liever een DKG of natuurlijk een handbak gezien

Geplaatst:
lol oldskool :P

Ja, dunno! Het uitzicht deed mij denken aan een automaat van een E46 ofzo:$

Geplaatst:

Wat een vreemde combinatie eigenlijk :D Steptronic en zo'n racy looks. Klinkt goed met die Akrapovic uitlaat.

En serieus snel!!

Blijft me een wonder waarom ze daar een steptronic in steken, wel een N54 zeker ? klink toch zo...

Geplaatst:
Thumb resize.

Blijft een fantastische lijn. 3 coupé boven A5 no doubt.

Geplaatst:
Blijft me een wonder waarom ze daar een steptronic in steken, wel een N54 zeker ? klink toch zo...

N54 idd

ontwikkelingskosten wrs, voor zo'n speciaal modelletje gaan ze niet een nieuwe v-bak ontwikkelen denk ik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid