Ga naar inhoud

ALPINA Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Dik, eigenlijk :D

Jammer wel dat ze de oude stijl velgen gebruiken.

En "BMW tuner" ffs :fp: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, gTa zei:

En "BMW tuner" ffs :fp: 

:lolz:

Daar zat ik op te wachten. Maar had jij ook geen fake Alpina Classic velgjes in je topic staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Maaher zei:

:lolz:

Daar zat ik op te wachten. Maar had jij ook geen fake Alpina Classic velgjes in je topic staan?

Fake? No Sir. :D  Echt niet. 't Zijn echte. 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
1 uur terug, Maxime S zei:

1 km gereden met de winterkit en nu helemaal zeker... De 22inch wielen komen er nooit meer op! 
Verschil in rijcomfort is echt enorm. 

20 inch is ook meer dan genoeg, zeker voor comfort, voor mij persoonlijk ook visueel.

Altijd wel boontje gehad voor Alpina, nog steeds BMW maar toch wat specialer en exclusiever.  Spijtig genoeg totaal niet aan gedacht toen we onze nieuwe bestelden in april.... zeg niet dat het dan zeker de Alpina had geworden, geen idee, maar gewoon dom dat ik er niet aan gedacht had 🤓

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Vraagje aan de Alpina rijders en kenners:

Stel ik zou een Alpina B3 Touring overwegen op lichte vracht. Zou ik een Duitse durven kopen en in Belgie bij een LV ombouwer binnensteken want die moet toch sowieso een nieuw gelijkvormigheidsattest aanvragen. 
 

Vanwaar de vraag voor een Duitse? Wel in belgie zijn ze blijkbaar wat gieriger met korting en ik heb toch niks band met die garages in belgie

aangepast door Mich
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mich zei:

Vraagje aan de Alpina rijders en kenners:

Stel ik zou een Alpina B3 Touring overwegen op lichte vracht. Zou ik een Duitse durven kopen en in Belgie bij een LV ombouwer binnensteken want die moet toch sowieso een nieuw gelijkvormigheidsattest aanvragen. 
 

Vanwaar de vraag voor een Duitse? Wel in belgie zijn ze blijkbaar wat gieriger met korting en ik heb toch niks band met die garages in belgie

nieuwe generatie alpina's hebben alvast een europees coc nummer dus veel moeilijkheden naar inschrijving heb ik alvast niet gekend.
LV verhaal heb ik echter geen ervaring mee

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Mich zei:

Vraagje aan de Alpina rijders en kenners:

Stel ik zou een Alpina B3 Touring overwegen op lichte vracht. Zou ik een Duitse durven kopen en in Belgie bij een LV ombouwer binnensteken want die moet toch sowieso een nieuw gelijkvormigheidsattest aanvragen. 
 

Vanwaar de vraag voor een Duitse? Wel in belgie zijn ze blijkbaar wat gieriger met korting en ik heb toch niks band met die garages in belgie

Kan normaal geen probleem zijn.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Mich zei:

Vraagje aan de Alpina rijders en kenners:

Stel ik zou een Alpina B3 Touring overwegen op lichte vracht. Zou ik een Duitse durven kopen en in Belgie bij een LV ombouwer binnensteken want die moet toch sowieso een nieuw gelijkvormigheidsattest aanvragen. 
 

Vanwaar de vraag voor een Duitse? Wel in belgie zijn ze blijkbaar wat gieriger met korting en ik heb toch niks band met die garages in belgie

Maat van me heeft een nieuw model D3 S uit DE gehaald en ondertussen LV gezet, gaat zonder enig probleem. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mich zei:

Bestaat er een mogelijkheid om de b3 touring te verlagen nog? Staat wat hoog op poten 👍

Geen idee, maar ik zou daar toch twee keer over nadenken; De 20+" wielen icm verlaging, gaan niet echt comfortabel zijn vrees ik... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Maxime S said:

Geen idee, maar ik zou daar toch twee keer over nadenken; De 20+" wielen icm verlaging, gaan niet echt comfortabel zijn vrees ik... 

Looks = alles

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben me ervan bewust dat verlagen consequenties heeft. Geen probleem. Neem ik er zonder morren bij. Alpina zet de wagens altijd eerder hoog. Voor t comfort I know. Maar echt elegant oogt het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid