Ga naar inhoud

Mclaren Lovers


Phil

Aanbevolen berichten

Papaya8)

Maar toch liever eentje zonder de High Downforce Kit, knapper in zijn eenvoud:inlove:

Filmpje van de GTR in de CanAm race tijdens het weekend van Spa 6 hours: vanaf 4minuten onboard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Papaya8)

Maar toch liever eentje zonder de High Downforce Kit, knapper in zijn eenvoud:inlove:

Filmpje van de GTR in de CanAm race tijdens het weekend van Spa 6 hours: vanaf 4minuten onboard

Wat een auto :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Papaya8)

Maar toch liever eentje zonder de High Downforce Kit, knapper in zijn eenvoud:inlove:

Filmpje van de GTR in de CanAm race tijdens het weekend van Spa 6 hours: vanaf 4minuten onboard

Op 9:12, overstuur netjes opvangen, ff wachten endan stampen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

I received a call direct from the factory where they told me that they had stopped production and some of the recall work being done on my car now as we speak are safety related (brake hose connection and door latches)

Eigenaar op PH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms verdien jij toch echt slaag hoor...

Maar ik heb gelijk hoor, die kar gaat te plat vanachter, de discussie of dit hoort of niet boeit me niet, optische perfectie wél...

Als Ferrari dit nu OEM deed, zou er geen vuiltje aan de lucht zijn... Maar owee dat ge het achteraf doet, op een ferrari mag dat, tis als ge der één op een nissan almera ziet staan dat ge moogt gruwelen...

Trouwens, de FXX...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid