Ga naar inhoud

Caterham Lovers


quadrifoglio

Aanbevolen berichten

Ik stel me eigenlijk de vraag of zo'n 620 of 500 wel plezanter rijdt dan een 'gewone' 7... Tenzij ge continu op (snelle) circuits gaat rijden lijkt bvb een Superlight met 140pk meer dan voldoende.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Ik stel me eigenlijk de vraag of zo'n 620 of 500 wel plezanter rijdt dan een 'gewone' 7... Tenzij ge continu op (snelle) circuits gaat rijden lijkt bvb een Superlight met 140pk meer dan voldoende.

 

 

ik zou eerlijk mijn broek volschijten in zo een 620 of een 500. Lijkt mij net iets teveel vermogen te hebben voor het lichte gewicht voor op de openbare weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

btw: kar serieus afgeraden door Stivo

@@flupke73 Reden hiervoor? Een echte gebruikerservaring kan misschien wat tegengewicht zijn voor al de lofzangen die je overal leest (en waardoor ik dit op een dag ook zelf wil).
Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat ge toch wel 't vermogen gaat missen

dat mis je in veel verslagen

het is leuk om er "even" mee te rijden

maar om er eigenaar van te zijn en het na een jaar nog altijd leuk te vinden om geen pk's (en in dit geval ook weinig koppel) op overschot te hebben...

 

stivo had eens met een Elise meegereden (136pk) op Zolder en was in slaap gevallen in de passagiersstoel

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

stivo had eens met een Elise meegereden (136pk) op Zolder en was in slaap gevallen in de passagiersstoel

 

Idem, dat is gewoon 'langzaam' eens je 3e versnelling voorbij bent.

 

Het is dan aan de pilote om er spektakel in te brengen indien gewenst

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja, op de openbare weg is dat allemaal ruimschoots voldoende, uit eigen ervaring met m'n nog veel langzamere MX-5 (te grote secundaire wegen en snelwegen reken ik niet mee).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 4 maanden later...
  • 4 maanden later...
  • 5 maanden later...

Ik moet hier wegblijven :D

 

Dat ding roept me altijd. Ik vrees dat als ik daar een testrit mee doe, het gevaarlijk wordt voor de bankrekening :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid