Ian 511 Geplaatst: 24 augustus 2016 Delen Geplaatst: 24 augustus 2016 Prachtige foto's 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 977 Geplaatst: 25 oktober 2016 Delen Geplaatst: 25 oktober 2016 Ja de moeite inderdaad. Krijg zin om eens te kijken voor een breedhoeklens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Populair bericht Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Today was a good day. 12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lotuzzz 15.217 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Wtf, hoe doet 'm het 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.135 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Heerlijk, @Mayonaise! Hoe? Klikkerdeklik gedaan bij de WebDIV bij je makelaar? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Populair bericht Delen Geplaatst: 14 februari 2017 29 minuten geleden zei gTa: Heerlijk, @Mayonaise! Hoe? Klikkerdeklik gedaan bij de WebDIV bij je makelaar? Nope, gisterenavond naar de makelaar gegaan om een aanvraag herinschrijving. (Heb de BMW platen op de BMW gezet nu 8) Om te herinschrijven op zelfde titularis maar zonder 2dehandskeuring is het niet mogelijk in te schrijven via WebDIV. Deze ochtend om 5u50 gaan aanschuiven aan de DIV aan de visserij om zeker de eerste te zijn (combinatie dan was 1.RRR.135), ik ben de enige gebleven tot 7u00. Toen ze uiteindelijk open gingen om 8u30 was de combinatie reeds 1.RRR.250. (Makelaars kunnen 24/24 via Webdiv inschrijven) Vriendelijk gevraagd of ze mijn aanvraag wouden voorbereiden en ertussen nemen op het juiste moment. Antwoord: ze gingen het proberen. Dus zo gezegd zo gedaan... Nu ook de andere DIV-antennes open waren begonnen de combinaties zéér vlot op te lopen. (te 'volgen' via http://mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving_van_voertuigen/kentekenplaten Na een 10 tal minuten waren ze aan al aan 280. Ik begon 285 - 290 te refreshen. Vanaf 290 gepasseerd waren waren, 2 dames niet meer bezig met de huidige klanten maar waren ze 295-296-297-...aan het refreshen voor mij. Ik was intussen 299 constant aan het proberen. De spanning was te snijden. Uiteindelijk op 299 geroepen voor heel het loket: "NUUUUUU". En toen kwamen de verlossende woorden van de loketbediende: "'t Is mij gelukt, denk ik *trots*". Vriendelijk madammeke miljaar. Naar goede gewoonte deze middag 3 eclairs gaan brengen. Iedereen tevree. 26 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
msxx 6.636 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Dat lukt alleen met het nodige charisma 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 zalig gedaan, proficiat 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Vicious 3.812 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 1 uur geleden zei Mayonaise: Nope, gisterenavond naar de makelaar gegaan om een aanvraag herinschrijving. (Heb de BMW platen op de BMW gezet nu 8) Om te herinschrijven op zelfde titularis maar zonder 2dehandskeuring is het niet mogelijk in te schrijven via WebDIV. Deze ochtend om 5u50 gaan aanschuiven aan de DIV aan de visserij om zeker de eerste te zijn (combinatie dan was 1.RRR.135), ik ben de enige gebleven tot 7u00. Toen ze uiteindelijk open gingen om 8u30 was de combinatie reeds 1.RRR.250. (Makelaars kunnen 24/24 via Webdiv inschrijven) Vriendelijk gevraagd of ze mijn aanvraag wouden voorbereiden en ertussen nemen op het juiste moment. Antwoord: ze gingen het proberen. Dus zo gezegd zo gedaan... Nu ook de andere DIV-antennes open waren begonnen de combinaties zéér vlot op te lopen. (te 'volgen' via http://mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving_van_voertuigen/kentekenplaten Na een 10 tal minuten waren ze aan al aan 280. Ik begon 285 - 290 te refreshen. Vanaf 290 gepasseerd waren waren, 2 dames niet meer bezig met de huidige klanten maar waren ze 295-296-297-...aan het refreshen voor mij. Ik was intussen 299 constant aan het proberen. De spanning was te snijden. Uiteindelijk op 299 geroepen voor heel het loket: "NUUUUUU". En toen kwamen de verlossende woorden van de loketbediende: "'t Is mij gelukt, denk ik *trots*". Vriendelijk madammeke miljaar. Naar goede gewoonte deze middag 3 eclairs gaan brengen. Iedereen tevree. Op z'n Mayowijze 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
luigi 46 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Super super vet!! Zal één van de weinig r300's zijn op Belgische platen. En er zijn sowieso al niet veel caterham's in België. Als ik mij niet vergis was dit een Franse wagen? Zou je puur informatief wat info willen geven over hoe de inschrijving ging, waar op te letten bij aankoop qua documenten,..? Veel plezier met dit prachtig stuk techniek. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
McLovin 1.193 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Zalige kerel! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 13 minuten geleden zei luigi: Super super vet!! Zal één van de weinig r300's zijn op Belgische platen. En er zijn sowieso al niet veel caterham's in België. Als ik mij niet vergis was dit een Franse wagen? Zou je puur informatief wat info willen geven over hoe de inschrijving ging, waar op te letten bij aankoop qua documenten,..? Veel plezier met dit prachtig stuk techniek. Klopt Initieel dacht ik dat de invoer ook moeilijker ging gaan. Maar ik heb de gewone importprocedure zoals voor elke 'normale' wagen doorlopen. (op zeer korte tijd) 1. COC verkregen via Caterham Cars UK, (ik dacht 175pond.) Franse DIV neemt het origineel, dus je moet een duplicaat vragen 2. Bij douane vignet 705 aanvragen (0.10EUR ofzo) 3. Verzekering regelen 4. Tweedehandskeuring. Voor de zekerheid heb ik dit laten doen door Caterham invoerder (GPS Schoten) gezien dit geen alledaagse ketel is voor de sbat-kerels. 5. Inschrijving bij DIV aan DIV-loket Waar je alleszins moet op letten: * Geen ex-cup kopen, daarvoor bestaat geen COC * Enkel een Caterham kopen die ook op de markt gebracht is in EU, zodat ook hier er een COC voor te verkrijgen is. (kan je gemakkelijk checken door VIN N° eens door te mailen naar CCUK) * Ik zeg niet dat het onmogelijk is om een in te schrijven zonder COC, maar het vergemakkelijkt toch wel veel zaken. Minder miserie is altijd leuker dan miserie. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Pff, zoiets lukt ook enkel als je Nicolas Malaise heet.(@DIV) 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 3 minuten geleden zei Ian: Pff, zoiets lukt ook enkel als je Nicolas Malaise heet. (@DIV) @PJH Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ian 511 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 16 minuten geleden zei Mayonaise: @PJH Of connecties hebt met N.M. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tuscani 10.016 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Dienst forceren 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 977 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Super @Mayonaise! Ik wou voor m'n initialen gaan (JDB) maar ze hebben een hele reeks vergeten uitgeven ofzo, waaronder dus de JDB platen... Misschien nog eens proberen bij 1-STJ-xxx voor m'n Fiesta ST Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 1 minuut geleden zei 3000: Super @Mayonaise! Ik wou voor m'n initialen gaan (JDB) maar ze hebben een hele reeks vergeten uitgeven ofzo, waaronder dus de JDB platen... Misschien nog eens proberen bij 1-STJ-xxx voor m'n Fiesta ST Ik denk dat ze de volledige S-reeks zullen overslaan. Enkel gebaseerd op vermoedens omdat ze de 1.Mxx-xxx platen ook hebben overgeslaan (zijn ook moto's zo ingeschreven, terwijl die nu M-xxx-xxx zijn) en scooters worden nu ingeschreven als S-xxx-xxx) Anders was ik waarschijnlijk gegaan voor 1-SPR-777 of 1-SEV-377. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 977 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Lap Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 977 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 En hoe volg je de uitgifte van de platen hier? Ik zie veel info, maar niet aan welke combinatie ze nu zitten http://mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving_van_voertuigen/kentekenplaten Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 4 minuten geleden zei 3000: En hoe volg je de uitgifte van de platen hier? Ik zie veel info, maar niet aan welke combinatie ze nu zitten http://mobilit.belgium.be/nl/wegverkeer/inschrijving_van_voertuigen/kentekenplaten Hier weet je aan welke combinatie ze ongeveer zitten:http://belgianlicenceplates.blogspot.be/ En op de link die jij gaf moet je op 'status' klikken. Als je dan bv. 1RRV400 ingeeft komt er onderaan: "De kentekenplaat is toegekend aan een voertuig sinds14-02-2017" Als je 1RRV999 ingeeft komt er onderdaan: "De kentekenplaat is onbekend in onze databank. Controleer uw invoer en probeer het opnieuw." Dan moet je een beetje proberen om te weten aan welke combo ze nu zitten. Of je kan de welbepaalde combo laten refreshen... tot de status wijzigt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 977 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 Die blogspot site kende ik al, en merci voor de uitleg van de officiële site Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mayonaise 3.181 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 1 minuut geleden zei 3000: Die blogspot site kende ik al, en merci voor de uitleg van de officiële site Met plezier. Mocht ik jou zijn zou ik, (moesten ze de S overslaan) op de Fiesta gaan voor. 1.TUR.800. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OlivierV 198 Geplaatst: 14 februari 2017 Delen Geplaatst: 14 februari 2017 2 uur geleden zei Mayonaise: Klopt Initieel dacht ik dat de invoer ook moeilijker ging gaan. Maar ik heb de gewone importprocedure zoals voor elke 'normale' wagen doorlopen. (op zeer korte tijd) 1. COC verkregen via Caterham Cars UK, (ik dacht 175pond.) Franse DIV neemt het origineel, dus je moet een duplicaat vragen 2. Bij douane vignet 705 aanvragen (0.10EUR ofzo) 3. Verzekering regelen 4. Tweedehandskeuring. Voor de zekerheid heb ik dit laten doen door Caterham invoerder (GPS Schoten) gezien dit geen alledaagse ketel is voor de sbat-kerels. 5. Inschrijving bij DIV aan DIV-loket Waar je alleszins moet op letten: * Geen ex-cup kopen, daarvoor bestaat geen COC * Enkel een Caterham kopen die ook op de markt gebracht is in EU, zodat ook hier er een COC voor te verkrijgen is. (kan je gemakkelijk checken door VIN N° eens door te mailen naar CCUK) * Ik zeg niet dat het onmogelijk is om een in te schrijven zonder COC, maar het vergemakkelijkt toch wel veel zaken. Minder miserie is altijd leuker dan miserie. Als ik uw procedure lees, moet het in principe ook mogelijk zijn een Engelse Caterham te kopen en in daar een COC aanvragen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
3000 977 Geplaatst: 16 februari 2017 Delen Geplaatst: 16 februari 2017 Fiesta ST is licht en leuk, VFR is super rijden maar een Caterham moet nogal een ervaring zijn... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.