Ga naar inhoud

MINI Lovers


Fred

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
Daarjuist toch effe met mijn vrouw besproken. Die wil maximum een Cooper. Van een Cooper S is ze bang [emoji38]z:
Vrouwen in Cooper S'en.... toon haar deze foto dan niet...f3a5dab9604deb947912432c5793b1e6.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
4 uren geleden, thor zei:

Een elektrische mini met een reeel rijbereik van een 200 km is toch niet meer van deze tijd.

Wie koopt dat nog?

 

Wie rijdt er dagelijks meer? Denk dat 80% van de mensen daar gemakkelijk mee toe komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...

Cooper SE getest

lang verslag; ik ben volledig akkoord met de auteur: https://drivr.be/2020/06/26/testnotities-mini-electric-cooper-se-2020/

in het kort

even leuk of zelfs leuker dan een gewone, mede door de handige knop om de regeneratie af te stemmen op je traject, wel/geen passagiers 

het lage zwaartepunt en de krachtige motor maken dat een wat bruut ingezet inhaalmanoeuvre een gevoel van hoovering opwekken, of ‘warpspeed’, heel leuk maar de eerste keer voelt dat toch ‘raar’ aan 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
On 7/12/2019 at 1:15 PM, thor said:

Een elektrische mini met een reeel rijbereik van een 200 km is toch niet meer van deze tijd.

Wie koopt dat nog?

 

Hoeveel mensen rijden er dagelijks meer dan 200Km? Is een stadsmus he.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎18‎/‎07‎/‎2020 om 23:29, flupke73 zei:

Cooper SE getest

lang verslag; ik ben volledig akkoord met de auteur: https://drivr.be/2020/06/26/testnotities-mini-electric-cooper-se-2020/

in het kort

even leuk of zelfs leuker dan een gewone, mede door de handige knop om de regeneratie af te stemmen op je traject, wel/geen passagiers 

het lage zwaartepunt en de krachtige motor maken dat een wat bruut ingezet inhaalmanoeuvre een gevoel van hoovering opwekken, of ‘warpspeed’, heel leuk maar de eerste keer voelt dat toch ‘raar’ aan 

Als hij RWD had geweest zoals de i3, had ik 'em nog leuker gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
11 minuten geleden, flupke73 zei:

ge moet goesting hebben, maar het zijn zalige bakskes

Best nog wel vlot te noemen met die 1300 en korte versnellingsbak! Maar niets voor mij, zit met mijn knieën tegen het stuur en hoofd tegen het dak 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

die met de kleine wieltjes zou ik nog eens willen proberen, die van mij (1991) had grote wielen en was volgens ons vader veel slomer dan de zijne (kan ook roze bril syndroom zijn)

hij is er mee op stage gegaan in Algerije, heeft foto's dat ze die met een net op de boot zetten, eind jaren 60, dat moet een geweldige tijd geweest zijn om jong te zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid