saabi 3,055 Posted March 8 Share Posted March 8 Even kijken of er hier interesse is voor een BMW 530e. opties: 416CarbonschwarzLZNIBinnenbekleding exclusief leder Nappa Mokka Exklusivnaht - Schwarz21P19" M lichtmetalen velgen, dubbelspaak 664 M2NHM Sport remmen2PAAntidiefstal bouten2TEAutomatische versnellingsbak Steptronic met schakelpaddles2VBWeergave bandendruk302Alarmsysteem met afstandsbediening316Automatische bediening van de achterklep320Zonder monogram322Comforttoegang337M Sportpakket3DSBMW Display Key3MBExterieur Line Aluminium gesatineerd403Elektrisch schuifdak420Zonnewerend glas achteraan423Fluwelen tapijten voor- en achteraan456Comfortzetels vooraan met elektrische regeling en geheugenfunctie465Neerklapbare achterbank (40:20:40)4HAVerwarmde zetels vooraan en achteraan4K7Decoratieve lijsten in Aluminium Rhombicle met sierlijst in Perlglanz Chrom4T8Spiegelpakket4URSfeerverlichting534Elektronisch gestuurde airconditioning552Adaptive LED Headlights5A1LED-mistlampen5ACHigh Beam Assist5ALActive Protection5ASDriving Assistant5DNParking Assistant Pack Plus609Navigatiesysteem Professional610Head-Up Display650CD-speler676HiFi-luidsprekersysteem6ACIntelligent emergency call6AETeleServices6AGeDrive Services6AKConnectedDrive Services6AMReal Time Traffic Information6ANConcierge Services6NWComforttelefonie met draadloos laden6U8BMW Gesture Control6WBMultifunctionele instrumentencombi6WDWIFI Hotspot voorbereiding710M sportstuur715M Sport aërodynamicapakket775Hemelbekleding in Anthrazit7S9Pack BMW ConnectedDrive richtprijs 35000 euro, prijs bespreekbaar - BTW wagen huidige kmstand 100 200 km overdraagbare garantie (premium selection) tot 02.2024 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
saabi 3,055 Posted March 9 Author Share Posted March 9 zal een overname worden vermoed ik ervaringen met wijkopenauto's? Hun prijs is nog ca va, maar nu zou ik de auto moeten gaan tonen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polygoon 11,385 Posted March 9 Share Posted March 9 24 minuten geleden, saabi zei: zal een overname worden vermoed ik ervaringen met wijkopenauto's? Hun prijs is nog ca va, maar nu zou ik de auto moeten gaan tonen... Ik heb er enkel nog maar spreekwoordelijke wrakken aangeboden maar telkens wel tevreden van geweest. Als je je aanbod staaft met voldoende foto’s ( ik had er 30+ ) ging er ook niks van de prijs bij mij. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jules_W 3,034 Posted March 9 Share Posted March 9 Opletten met BTW, de prijs die ze geven is altijd incl 21% dus mits 10,5% stelsel moet je die in mindering brengen. Aanbod dat je nu hebt gekregen is gemiddelde marktwaarde. Eens daar gaan ze goed controleren en op een online portaal zetten waar je quasi onmiddelijk een overnamebod gaat krijgen. Kan dus nog een stuk lager liggen maar ook in lijn. Ze controleren redelijk streng, lakdiktemeters incl ed.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polygoon 11,385 Posted March 9 Share Posted March 9 Ah, misschien inderdaad bijzetten: bij mij was het als particulier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjeu 3,609 Posted March 9 Share Posted March 9 45 minuten geleden, Polygoon zei: Ik heb er enkel nog maar spreekwoordelijke wrakken aangeboden maar telkens wel tevreden van geweest. Als je je aanbod staaft met voldoende foto’s ( ik had er 30+ ) ging er ook niks van de prijs bij mij. +1 Veel foto's en facturen erbij. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjeu 3,609 Posted March 9 Share Posted March 9 en zeker foto's van alles wat minder goed is. Dat geeft vertrouwen aan de koper en spaart je miserie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saabi 3,055 Posted March 9 Author Share Posted March 9 Ik ga dan eens een nieuwe aanvraag lanceren denk ik. Ik had maar een drietal foto’s opgeladen en denk dat ik hem ga aanbieden met de wintervelgen en banden. Ik kan de zomerbanden mogelijks nog gebruiken…ik zie wel wat het verschil is Link to comment Share on other sites More sharing options...
toere 13,980 Posted March 9 Share Posted March 9 3 uren geleden, saabi zei: zal een overname worden vermoed ik ervaringen met wijkopenauto's? Hun prijs is nog ca va, maar nu zou ik de auto moeten gaan tonen... Ik heb mijn M4 vlotjes verkocht via wijkopenauto's. Link to comment Share on other sites More sharing options...
toere 13,980 Posted March 9 Share Posted March 9 23 minuten geleden, Tjeu zei: en zeker foto's van alles wat minder goed is. Dat geeft vertrouwen aan de koper en spaart je miserie. Die foto's nemen ze daar zelf he. Ik had er amper 5 doorgestuurd, redelijk vlug enkele mails ontvangen waar telkens een hoger bod opstond. Auto gaan tonen, testritje gedaan ermee van 2 min en denk zeker 50 foto's ervan genomen. Hoogste bod werd bevestigd en dezelfde dag werd dit nog verhoogd zelfs. Heb hem vlug verkocht toen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redfive 97 Posted March 9 Share Posted March 9 Toch stevige richtprijs voor een 6j oude wagen met 100k km.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
saabi 3,055 Posted March 9 Author Share Posted March 9 Er mag onderhandeld worden hoor. Prijs is gebaseerd op gelijkaardig aanbod. Maar ik vermoed dat er een groot verschil zit op de online vraagprijzen en de uiteindelijke verkoopprijzen…en ja de Belgen en hun panische angst voor voertuigen met meer dan 100 000 kilometers als je interesse hebt, pm me gerust Link to comment Share on other sites More sharing options...
josenjef 286 Posted March 10 Share Posted March 10 16 uren geleden, saabi zei: Er mag onderhandeld worden hoor. Prijs is gebaseerd op gelijkaardig aanbod. Maar ik vermoed dat er een groot verschil zit op de online vraagprijzen en de uiteindelijke verkoopprijzen…en ja de Belgen en hun panische angst voor voertuigen met meer dan 100 000 kilometers als je interesse hebt, pm me gerust Ik volg deze modellen nu al een tweetal jaar, eerst voor mezelf nu als kandidaat voor mijn vader en die vraagprijs is volledig marktconform in mijn ogen. Uiteraard weet ik niet aan welke prijzen dat ze uiteindelijk gaan. Een half jaar geleden was hij wel sneller weg geweest denk ik, ik merk toch wel dat plugins iets langer blijven staan sinds nieuwjaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
saabi 3,055 Posted March 12 Author Share Posted March 12 Amai, ik heb deze eens op autoscout gezet. Ik ga mijn talen moeten bijschaven en een zwarte kas moeten aanschaffen Weinig gêne…. weet iemand hoe ik bij deze generatie het aantal elektrische km kan zien? Vroeger kon dat in BMW connected, maar ik vind dat niet terug… eigenlijk heeft de motor veel minder kilometers gereden gezien ook een pak kilometers met de elektromotor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,555 Posted March 12 Share Posted March 12 1 uur geleden, saabi zei: Amai, ik heb deze eens op autoscout gezet. Ik ga mijn talen moeten bijschaven en een zwarte kas moeten aanschaffen Weinig gêne…. weet iemand hoe ik bij deze generatie het aantal elektrische km kan zien? Vroeger kon dat in BMW connected, maar ik vind dat niet terug… eigenlijk heeft de motor veel minder kilometers gereden gezien ook een pak kilometers met de elektromotor. De markt is idd groter dan België. Maar welke talen krijg je dan? Want ik veronderstel dat het merendeel in het Engels, Frans of Duits binnenkomt? Waarom zwarte kas aanschaffen? Wat biedt men misschien aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,555 Posted March 12 Share Posted March 12 Op 9/3/2023 om 19:42, toere zei: Ik heb mijn M4 vlotjes verkocht via wijkopenauto's. Maar wat kreeg je er nog voor vgl met de marktprijs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
toere 13,980 Posted March 12 Share Posted March 12 7 minuten geleden, The Swede zei: Maar wat kreeg je er nog voor vgl met de marktprijs? Is verkocht voor 43.700€ dus wat denk je zelf? Bwj 2014 met 70.000km op de teller, en mijn 20" velgen nog apart verpatst voor 1800€. Mooie deal gedaan dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,555 Posted March 12 Share Posted March 12 13 minuten geleden, toere zei: Is verkocht voor 43.700€ dus wat denk je zelf? Bwj 2014 met 70.000km op de teller, en mijn 20" velgen nog apart verpatst voor 1800€. Mooie deal gedaan dus Da’s een goeie prijs idd. In lijn met wat de algemene prijzen in Europa zijn. Doorgaans als ik daar prijzen op zag, was dat altijd aan de helft van wat je de autos tweedehands zag staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ex-Mooseman 8,878 Posted March 12 Share Posted March 12 29 minuten geleden, The Swede zei: De markt is idd groter dan België. Maar welke talen krijg je dan? Want ik veronderstel dat het merendeel in het Engels, Frans of Duits binnenkomt? Waarom zwarte kas aanschaffen? Wat biedt men misschien aan? Molenbeeks, Borgerokkoos,… petite facture chef! Reste, cash, chef! 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
saabi 3,055 Posted March 12 Author Share Posted March 12 56 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Molenbeeks, Borgerokkoos,… petite facture chef! Reste, cash, chef! Dit dus Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Swede 5,555 Posted March 12 Share Posted March 12 1 uur terug, saabi zei: Dit dus En waarom moet jij dan een zwarte kan hebben? Als jij cash krijgt, mag je dat toch gewoon aangeven. Dat den andere nadien moet uitleggen waar hij het geld haalde, is jouw probleem niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfly 12,460 Posted March 12 Share Posted March 12 15 minuten geleden, The Swede zei: En waarom moet jij dan een zwarte kan hebben? Als jij cash krijgt, mag je dat toch gewoon aangeven. Storting is beperkt tot 3.000 EURO Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlivierV 198 Posted March 12 Share Posted March 12 Nee, als particulier mag je grotere bedragen storten. Alleen moet je dit kunnen staven met een verkoopovereenkomst... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dragonfly 12,460 Posted March 12 Share Posted March 12 1 minuut geleden, OlivierV zei: Nee, als particulier mag je grotere bedragen storten. Alleen moet je dit kunnen staven met een verkoopovereenkomst... Saabi is geen particuliere verkoper Quote richtprijs 35000 euro, prijs bespreekbaar - BTW wagen Link to comment Share on other sites More sharing options...
OlivierV 198 Posted March 12 Share Posted March 12 Geen handelaar? Dan mag het volgens mij ook hoor.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts