Ga naar inhoud

2017 BMW 530e


saabi

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, bt. zei:

Doorgaans kan/kon je ook tijdens de sluitingsuren aan een cash stortingsautomaat terecht.

Ik geloof dat dat bij de meeste banken nu verplicht is om te storten aan de automaat. Denk voor de veiligheid van de medewerkers ook. En je geld is meteen gecontroleerd door zo'n automaat, dus ben je zeker dat het echte zijn. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, The Swede zei:

Ik herinner me nog maar een paar jaar terug dat ik een overschrijving deed van mijn Belgische rekening naar een rekening bij de KBC en dat heeft 4 dagen geduurd voor dat geld erop stond.

Ik herinner me nog een paar jaar terug dat ik CD’tjes brandde voor in m’n walkman. Tijden veranderen hè :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minutes ago, Polygoon said:

Ik herinner me nog een paar jaar terug dat ik CD’tjes brandde voor in m’n walkman. Tijden veranderen hè :D 

discman bedoel je :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, msxx zei:

Want?

Daar zijn er geen buren die je kunnen helpen lijkt me. En je adres hebben ze toch wel (na aankoop toch).

Als het is om de auto te pikken dan zijn ze niet afhankelijk van een bezichtiging van de auto, een wildvreemde auto 'volgen' naar zijn huis is dan toch voldoende...

Nja, er is een parking naast m’n deur, dat helpt uiteraard een handje :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, jan.van.gent zei:

Care to explain? :D 

Ja: ze hebben de naam de goedkoopste te zijn, maar wat bij een andere financiële instellingen normaal is, is daar gewoon niet mogelijk, of duurt eeuwig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is net het omgekeerde.
Toen ik in de markt was voor de lening van onze woning (en al eentje hadden lopen voor ons appartement), waren ze de enige die een lening met progressieve maandlast in hun "gamma" hadden.
En nog steeds blij dat we daarvoor gegaan zijn, houdt ook gewoon steek in ons geval. Daarnaast ook gewoon beste tarief op dat moment.

Al zijn we hier vrij stevig off-topic aan het gaan :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, jan.van.gent zei:

Al zijn we hier vrij stevig off-topic aan het gaan :D 

Geen erg, heb nu alleen een enorme schrik opgedaan om hem te verkopen 😀

p.s. er is ook gewone interesse voor de auto😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid