Parsifal 4.571 Geplaatst: 31 mei 2024 Geplaatst: 31 mei 2024 12 uren geleden, abtler zei: Ook dit artikel gelezen .. https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/vervangen-van-verlichting-bij-moderne-auto-kan-wel-e14-000-kosten/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Holy shit die prijzen Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 22 juni 2024 Geplaatst: 22 juni 2024 Gisteren kwam er net eentje parkeren op een laadplaats op de parking van Delhaize. Wat een reus in vergelijking met een i4 . Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 12 december 2024 Geplaatst: 12 december 2024 i7 vs i5 Opvallend verschil in motorkap Quote
JanC 7.872 Geplaatst: 16 december 2024 Geplaatst: 16 december 2024 Hebben nu trousens alle recente VW's ineens ook een verlicht logo voor- en achteraan? Het wordt toch wel een boeltje zo, vind ik... Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 11 uren geleden, JanC zei: Hebben nu trousens alle recente VW's ineens ook een verlicht logo voor- en achteraan? Het wordt toch wel een boeltje zo, vind ik... Ziet er extreem goedkoop uit vind ik. Quote
Liquid Li0n 978 Geplaatst: 17 december 2024 Geplaatst: 17 december 2024 12 uren geleden, JanC zei: Hebben nu trousens alle recente VW's ineens ook een verlicht logo voor- en achteraan? Het wordt toch wel een boeltje zo, vind ik... tuurlijk. moet je zelf niet meer langs Auto5 Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 30 december 2024 Auteur Geplaatst: 30 december 2024 Kameraad heeft sinds 2 weken een id7, allez had. Vorige week in panne gevallen op de E40. 6 foutmeldingen en wagen begon te horten en te stoten, om te stoppen op de pechstrook. Staat nu een week bij de garage om foutmeldingen eraf te krijgen. De vrouw wilt dat de garage vooraleer ze hem terug geven, eerst eens 60km op de autostrade gaan rijden om te zien dat alles wegblijft. in januari gaan de vrouwen op weekend naar Frankrijk en Sally heeft al voorgesteld om met de Y te gaan. Kwestie dat ze er zeker geraken. Tesla, hij trekt misschien op geen kloten, voor velen. Maar tis tenminste wel een betrouwbare wagen.... Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Blijft opmerkelijk hoe VAG blijft sukkelen met allerlei foutmeldingen en electronica issues. Ik zit in een paar Superb/ Kodiaq groepen op FB, en elke nieuwe Superb/ Kodiaq heeft daar problemen. Nochtans maar een doorontwikkeling van de vorige versies, die vrij foutloos waren, en het dan nog zo kunnen verpesten. Onwaarschijnlijk. Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 2 Superbs gehad - 335k kms probleemloos, bizar dat ze met de nieuwe dan zouden sukkelen… Quote
Speedhunter 4.881 Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 Ik rij al 18 jaar met VAG, geen noemenswaardige problemen gehad. Quote
Dimitri 732 Geplaatst: 30 december 2024 Geplaatst: 30 december 2024 5 uren geleden, Ugeken zei: 2 Superbs gehad - 335k kms probleemloos, bizar dat ze met de nieuwe dan zouden sukkelen… Een paar bloemlezingen uit de Skoda Kodiaq NL groep: Quote Mijn auto staat inmiddels 2 weken bij de garage voor de update uit de terugroepactie. 2 kapotte frontcamera’s met regelapparaat verder…. Blijkt de update deze te slopen. Nr. 3 wordt nu geplaatst en men hoopt dat de juiste update voor het einde van deze week succesvol wordt doorgevoerd. Begreep dat SkodaNL de terugroepactie even ‘on hold’ heeft gezet… Meer mensen bekend met dit probleem? Quote Mijn Kodiaq staat sinds 25 november bij de dealer met 1000 km op de teller,het wachten is op een nieuwe versnellingsbak uit de fabriek,pfffffft Quote Zelfde gehad. Na reset waren meldingen weg. Mijn auto staat nu sinds 4 december bij de garage voor de aangekondigde terugroepactie. En sindsdien doet men verwoede pogingen de softwareupdate te draaien maar zonder resultaat. Nu schijnt ook de frontcamera/sensor kapot te zijn… Begreep dat bij deze garage inmiddels een 2e Kodiaq voor de terugroepactie staat. Ook die krijgen ze niet geupdate… Gaat lekker zo, net voor de kerstvakantie. Quote Beste Kodiaq rijders Zijn er hier Kodiaq rijders met een PHEV die problemen ondervinden met de aandrijfmodus,zojuist de melding,aandrijfmodus probleem zoek een werkplaats op ontvangen,verder komt de handrem regelmatig niet los in de Drive stand,is een nieuwe Kodiaq met 1000 km op de teller....... Quote storing storingen en je moet maar niet zeuren pfffffffff want je hebt toch de demo kodiaq tot je beschikking mijn kodiaq heeft software problemen en dit kan wel even duren tot wel twee maanden want ze kunnen er geen termijn aan geven Quote Hier 3 x storing bij de rijhulp systemen gehad. 4 maanden en 6500 km. Als de storing komt leg ik auto stil, deur open zodat contact weg is en terug starten. Alles weer normaal dan. Ben content dat ik nog het oude model heb Quote
tuscani 11.787 Geplaatst: 30 december 2024 Auteur Geplaatst: 30 december 2024 6 uren geleden, Ugeken zei: 2 Superbs gehad - 335k kms probleemloos, bizar dat ze met de nieuwe dan zouden sukkelen… De computers zeker? En het hybride-ev verhaal. Mijn Q7 was ook zo eentje, ik heb in mijn eigen vriendenkring nog weet van 3 A6 hybrides, 1 q8 hybride en 2 etron gt´s, en nu dus een id.7. Allen met elektronische problemen. Afwerking van de wagen en de V6 die er in lag, was zalig en mis ik nu nog steeds. Maar elektronisch zijn ze compleet de mist in precies. Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 31 december 2024 Geplaatst: 31 december 2024 En dan hebben ze af en toe eens een akkefietje voor https://arstechnica.com/cars/2024/12/whistleblower-finds-unencrypted-location-data-for-800000-vw-evs/ Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.