Ga naar inhoud

Forummer gespot?


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zo auto, zo broek :D

  • Grappig 1
Geplaatst:
Op 31/7/2023 om 12:13, BMWMB zei:

Krijt / Crayon / Chalk / Kreide - lovers meeting in Las Colinas Spanje.
@Maverick @Naish

 

FDCE8C44-6A9F-4B79-A847-EAFB6304BDAB.jpeg

Net terug, en al veel goesting om weer te vertrekken richting Spanje... wat een klote weer is me dat hier

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Toevallig iemand met een touran en fiets van de ardennen afgekomen op maandagavond? Ik weet niet waarom maar moest aan het forum denken?

Geplaatst:

Het is hier AM, niemand gaat hiervoor zijn hand opsteken…

Geplaatst:
13 uren geleden, tuscani zei:

Toevallig iemand met een touran en fiets van de ardennen afgekomen op maandagavond? Ik weet niet waarom maar moest aan het forum denken?

Is @Maaher geen touran met mtb’ende zoon? 

Geplaatst:
Op 16/8/2023 om 09:11, Polygoon zei:

Is @Maaher geen touran met mtb’ende zoon? 

Geen trekhaak. Als ik 'n fiets meepak is het in de koffer.

  • 3 weken later...
Geplaatst:

@GTX: eindelijk kennis gemaakt!  Leuke babbel, al heb ik geen stem meer van proberen boven de muziek uit te komen.

Ik ben uiteindelijk pas tegen dik één uur kunnen vertrekken.  Wreed madam, mijn bazinneke .

  • Grappig 1
Geplaatst:
1 uur geleden, ex-Mooseman zei:

@GTX: eindelijk kennis gemaakt!  Leuke babbel, al heb ik geen stem meer van proberen boven de muziek uit te komen.

Ik ben uiteindelijk pas tegen dik één uur kunnen vertrekken.  Wreed madam, mijn bazinneke .

Inderdaad was zeer aangenaam, voor herhaling vatbaar als je op hoofdkantoor bent!

Hahaha idem ben ook nog hees, hopelijk geen file gehad op de E17?

Geplaatst:
1 uur terug, GTX zei:

Inderdaad was zeer aangenaam, voor herhaling vatbaar als je op hoofdkantoor bent!

Hahaha idem ben ook nog hees, hopelijk geen file gehad op de E17?

Op dat uur niet meer, maar waze stuurde me over  de Brusselse ring en E40 tot Gent 

Geplaatst:
58 minuten geleden, ex-Mooseman zei:

Op dat uur niet meer, maar waze stuurde me over  de Brusselse ring en E40 tot Gent 

Wel het stond toch stil om half 2, asfalteringswerken aan de afrit Waasmunster

Geplaatst:

Vandaar de kleine omweg via Brussel!  Thank you, waze!

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Beetje laat opgemerkt, en ik zat met mijn gedachte nog met een rode BMW in mijn hoofd, maar die perso plaat liet ineens mijne frank vallen. @toerein zijn dikke Porsche!

Geplaatst:
2 uren geleden, CAS zei:

Beetje laat opgemerkt, en ik zat met mijn gedachte nog met een rode BMW in mijn hoofd, maar die perso plaat liet ineens mijne frank vallen. @toerein zijn dikke Porsche!

Aaa u niet gezien. 

Na rood was het een gele he, je loopt enkele jaren achter

Zeg maar slanke platte kever

Geplaatst:
1 uur geleden, toere zei:

Aaa u niet gezien. 

Na rood was het een gele he, je loopt enkele jaren achter

Zeg maar slanke platte kever

Je reed de parking aan Supra Bazar af, heb nog geclaxoneerd toen jij rechtdoor ging en ik rechtsaf met dat ik zag dat je ruit open stond. 

Geplaatst:
11 minuten geleden, CAS zei:

Je reed de parking aan Supra Bazar af, heb nog geclaxoneerd toen jij rechtdoor ging en ik rechtsaf met dat ik zag dat je ruit open stond. 

Rond 16u dus

Claxon heb ik gehoord want heb nog in mijn achteruitkijkspiegel gekeken. 

Ruit meestal open als ik rij met de auto, anders altijd een te bevangen gevoel. 

Geplaatst:
Op 29/4/2023 om 23:25, BMWMB zei:

Thx mannen. We zijn fier en blij dat we dit project mogen uitvoeren.

https://m.hbvl.be/cnt/dmf20230428_95860117
 

 

IMG_4292.webp

Leveren jullie de containers voor het nooddorp in Oostakker (Gent)?

Vandaag adviesvraag binnengekregen voor de transporten van de bijkomende containerwoningen. Heb geen details (ben vandaag en morgen niet aan het werk + er is iemand op mijn dienst die daarin gespecialiseerd is en die vragen altijd oppikt), maar ik hoorde "ze komen van Limburg". Jullie zullen wel niet de enige containerboeren zijn daar, maar toch. :D 

  • 1 maand later...
Geplaatst:
1 uur terug, Kartfreak zei:

Aangenaam kennis gemaakt met @Denniske op Zolder.

Insgelijks! 

Geplaatst:

Chance dat er een hoofdletter staat!

  • Thanks Friendly 1
  • Grappig 6
Geplaatst:
8 uren geleden, Bompa zei:

Chance dat er een hoofdletter staat!

Ik had er speciaal op gelet 

Geplaatst:
13 uren geleden, Ugeken zei:

Het was tamelijk lang geleden, maar deze namiddag @walternog eens gespot op de E40.

En nu 2 dagen na elkaar, zonet gespot in Iekluu. 

  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Daarstraks op het klaverblad in Lummen een grijze Q7 gespot met gesloten trailer met unit-M bestickering. @Alexx?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid