Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, Polygoon zei:

Zijn dat allemaal dokters die de prikken doen? Of zijn het degene die "wacht" houden in de zaal zodat je niet van je stok valt? 

Bij ons zijn dat al stoelen hoor.

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Jonass zei:

Onze forumdokter @B3noît in het vaccinatiecentrum :D 

 

Echt tof dat je dit doet!

Hehe merci copain!

53 minuten geleden, Polygoon zei:

Zijn dat allemaal dokters die de prikken doen? Of zijn het degene die "wacht" houden in de zaal zodat je niet van je stok valt? 

Nee, er altijd 1 arts die medisch toezichthouder is voor het geval er vooral allergische reacties zouden optreden, maar voornamelijk bij (pre-) syncopes, vragen, weigeringen,...
Vaccinatoren zijn meestal verpleegkundigen, maar ook gepensioneerde artsen,...

Vanmorgen bijvoorbeeld nog iemand die 'zich een beetje grieperig voelde', maar bij verder navraag ook spierpijn, hoofdpijn, en waterige diarree had. "Hoh, het is nog maar 2 dagen ze, ging het afwachten en zien of ik vrijdag aan de slag kon". 

Onbegrijpelijk dat dit na 1 jaar van uitleg nog steeds kan 😐. Stel dat je op een actieve infectie gaat vaccineren, zijn wel de verantwoordelijke...

  • Whut?! 1
  • Verdrietig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 30/6/2021 om 15:53, B3noît zei:

Vanmorgen bijvoorbeeld nog iemand die 'zich een beetje grieperig voelde', maar bij verder navraag ook spierpijn, hoofdpijn, en waterige diarree had. "Hoh, het is nog maar 2 dagen ze, ging het afwachten en zien of ik vrijdag aan de slag kon". 

Onbegrijpelijk dat dit na 1 jaar van uitleg nog steeds kan 😐. Stel dat je op een actieve infectie gaat vaccineren, zijn wel de verantwoordelijke...

Kan dat kwaad dan voor die persoon, vaccineren op een actieve infectie? Na een jaar van uitleg heb ik dat alvast niet zo begrepen. Die persoon is vooral een gevaar voor anderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij eigenlijk ook dat dit geen kwaad kan, vaccin zal gewoon minder werken wegens minder weerstand opgebouwd.
Maar je wil geen immuunsysteem dat op hol slaat? Maar ik ben geen wetenschapper, eerder ervaringsexpert [emoji16]

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, thor zei:

Lijkt mij eigenlijk ook dat dit geen kwaad kan, vaccin zal gewoon minder werken wegens minder weerstand opgebouwd.

Heb ik ook gelezen maar ik zie die redenering ook niet zitten. De infectie zorgt voor immuniteit, het vaccin ook. Gaat de combinatie van beide dan voor minder immuniteit zorgen dan elk apart of gewoon 'minder dan het dubbele' als zoiets bestaat? Dan gaan ze toch met een concreet argument moeten afkomen.

8 minuten geleden, josenjef zei:

Maar je wil geen immuunsysteem dat op hol slaat? Maar ik ben geen wetenschapper, eerder ervaringsexpert emoji16.png

Daar kan ik mij iets bij voorstellen, een soort overreactie. Als ze dat ook kunnen bevestigen, anders is het speculatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het, het gaat om een algemeen regeltje voor twee verschillende infecties : vaccineer niet wanneer iemand een andere infectie doormaakt want dan vraagt ge uw lichaam om twee verschillende ziektes tegelijk door te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
6 minuten geleden, tuscani zei:

Ik moest gisterenavond aan @The Swededenken.  In aalst een oude rr met gigantische sleurhut achter tegen gekomen. :D jij was het toch niet? 

Niet dat ik weet, @tuscani. De Range staat hier stof te vergaren en sleurhut is in Zuid Frankrijk in stalling. 

En was ik daar geweest, dan was ik wel met mijn brilmontuur eindelijk langsgeweest :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid