Maverick 2.792 Geplaatst: 1 augustus 2023 Geplaatst: 1 augustus 2023 Op 31/7/2023 om 12:13, BMWMB zei: Krijt / Crayon / Chalk / Kreide - lovers meeting in Las Colinas Spanje. @Maverick @Naish Net terug, en al veel goesting om weer te vertrekken richting Spanje... wat een klote weer is me dat hier 1 1 Quote
tuscani 11.823 Geplaatst: 15 augustus 2023 Geplaatst: 15 augustus 2023 Toevallig iemand met een touran en fiets van de ardennen afgekomen op maandagavond? Ik weet niet waarom maar moest aan het forum denken? Quote
saabi 4.104 Geplaatst: 16 augustus 2023 Geplaatst: 16 augustus 2023 Het is hier AM, niemand gaat hiervoor zijn hand opsteken… Quote
Polygoon 15.061 Geplaatst: 16 augustus 2023 Geplaatst: 16 augustus 2023 13 uren geleden, tuscani zei: Toevallig iemand met een touran en fiets van de ardennen afgekomen op maandagavond? Ik weet niet waarom maar moest aan het forum denken? Is @Maaher geen touran met mtb’ende zoon? Quote
Ritsuke 6.264 Geplaatst: 16 augustus 2023 Geplaatst: 16 augustus 2023 @TomT op de koers. Wat een fijn weerzien! Quote
Maaher 2.273 Geplaatst: 21 augustus 2023 Geplaatst: 21 augustus 2023 Op 16/8/2023 om 09:11, Polygoon zei: Is @Maaher geen touran met mtb’ende zoon? Geen trekhaak. Als ik 'n fiets meepak is het in de koffer. Quote
ex-Mooseman 14.672 Geplaatst: 9 september 2023 Geplaatst: 9 september 2023 @GTX: eindelijk kennis gemaakt! Leuke babbel, al heb ik geen stem meer van proberen boven de muziek uit te komen. Ik ben uiteindelijk pas tegen dik één uur kunnen vertrekken. Wreed madam, mijn bazinneke . 1 Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 9 september 2023 Geplaatst: 9 september 2023 1 uur geleden, ex-Mooseman zei: @GTX: eindelijk kennis gemaakt! Leuke babbel, al heb ik geen stem meer van proberen boven de muziek uit te komen. Ik ben uiteindelijk pas tegen dik één uur kunnen vertrekken. Wreed madam, mijn bazinneke . Inderdaad was zeer aangenaam, voor herhaling vatbaar als je op hoofdkantoor bent! Hahaha idem ben ook nog hees, hopelijk geen file gehad op de E17? Quote
ex-Mooseman 14.672 Geplaatst: 9 september 2023 Geplaatst: 9 september 2023 1 uur terug, GTX zei: Inderdaad was zeer aangenaam, voor herhaling vatbaar als je op hoofdkantoor bent! Hahaha idem ben ook nog hees, hopelijk geen file gehad op de E17? Op dat uur niet meer, maar waze stuurde me over de Brusselse ring en E40 tot Gent Quote
GTX 4.956 Geplaatst: 9 september 2023 Geplaatst: 9 september 2023 58 minuten geleden, ex-Mooseman zei: Op dat uur niet meer, maar waze stuurde me over de Brusselse ring en E40 tot Gent Wel het stond toch stil om half 2, asfalteringswerken aan de afrit Waasmunster Quote
ex-Mooseman 14.672 Geplaatst: 10 september 2023 Geplaatst: 10 september 2023 Vandaar de kleine omweg via Brussel! Thank you, waze! Quote
CAS 8.075 Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Beetje laat opgemerkt, en ik zat met mijn gedachte nog met een rode BMW in mijn hoofd, maar die perso plaat liet ineens mijne frank vallen. @toerein zijn dikke Porsche! Quote
toere 17.068 Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 2 uren geleden, CAS zei: Beetje laat opgemerkt, en ik zat met mijn gedachte nog met een rode BMW in mijn hoofd, maar die perso plaat liet ineens mijne frank vallen. @toerein zijn dikke Porsche! Aaa u niet gezien. Na rood was het een gele he, je loopt enkele jaren achter Zeg maar slanke platte kever Quote
CAS 8.075 Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 1 uur geleden, toere zei: Aaa u niet gezien. Na rood was het een gele he, je loopt enkele jaren achter Zeg maar slanke platte kever Je reed de parking aan Supra Bazar af, heb nog geclaxoneerd toen jij rechtdoor ging en ik rechtsaf met dat ik zag dat je ruit open stond. Quote
toere 17.068 Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 11 minuten geleden, CAS zei: Je reed de parking aan Supra Bazar af, heb nog geclaxoneerd toen jij rechtdoor ging en ik rechtsaf met dat ik zag dat je ruit open stond. Rond 16u dus Claxon heb ik gehoord want heb nog in mijn achteruitkijkspiegel gekeken. Ruit meestal open als ik rij met de auto, anders altijd een te bevangen gevoel. Quote
gTa 28.085 Geplaatst: 5 oktober 2023 Geplaatst: 5 oktober 2023 Op 29/4/2023 om 23:25, BMWMB zei: Thx mannen. We zijn fier en blij dat we dit project mogen uitvoeren. https://m.hbvl.be/cnt/dmf20230428_95860117 Leveren jullie de containers voor het nooddorp in Oostakker (Gent)? Vandaag adviesvraag binnengekregen voor de transporten van de bijkomende containerwoningen. Heb geen details (ben vandaag en morgen niet aan het werk + er is iemand op mijn dienst die daarin gespecialiseerd is en die vragen altijd oppikt), maar ik hoorde "ze komen van Limburg". Jullie zullen wel niet de enige containerboeren zijn daar, maar toch. Quote
Kartfreak 1.901 Geplaatst: 23 november 2023 Geplaatst: 23 november 2023 Aangenaam kennis gemaakt met @Denniske op Zolder. 1 Quote
Denniske 7.652 Geplaatst: 23 november 2023 Geplaatst: 23 november 2023 1 uur terug, Kartfreak zei: Aangenaam kennis gemaakt met @Denniske op Zolder. Insgelijks! Quote
Bompa 17.795 Geplaatst: 25 november 2023 Geplaatst: 25 november 2023 Chance dat er een hoofdletter staat! 1 6 Quote
Kartfreak 1.901 Geplaatst: 26 november 2023 Geplaatst: 26 november 2023 8 uren geleden, Bompa zei: Chance dat er een hoofdletter staat! Ik had er speciaal op gelet Quote
Ugeken 11.798 Geplaatst: 28 november 2023 Geplaatst: 28 november 2023 Het was tamelijk lang geleden, maar deze namiddag @walternog eens gespot op de E40. Quote
walter 4.430 Geplaatst: 29 november 2023 Geplaatst: 29 november 2023 13 uren geleden, Ugeken zei: Het was tamelijk lang geleden, maar deze namiddag @walternog eens gespot op de E40. En nu 2 dagen na elkaar, zonet gespot in Iekluu. Quote
Jules_W 4.887 Geplaatst: 31 januari 2024 Geplaatst: 31 januari 2024 Daarstraks op het klaverblad in Lummen een grijze Q7 gespot met gesloten trailer met unit-M bestickering. @Alexx? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.