Ga naar inhoud

Forummer gespot?


B3noît

Aanbevolen berichten

En Alexander heeft mij gespot😀

Reden waarom we niet open reden wat ik anders wel zeer veel doe:

Kwamen van de zee van bij mijn schoonouders,  achter gerief geweest en de auto zat stampvol omdat ze daar normaal gezien een maand op vakantie waren en wij het meeste zijn gaan halen. 

( schoonvader naar het ziekenhuis met zware longontsteking) 

IMG-20220918-WA0007.jpg

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, toere zei:

Blijkbaar Alexander gespot deze namiddag.

Als ik "iets speciaals" zie naderen in mijn spiegel op de autosnelweg vertraag ik altijd en neemt mijn madam wat foto's😀

Auto steekt mij dus voorbij, die gast op de passagiersstoel lacht en zwaait, ik dacht omdat we foto's namen en ik zei nog tegen mijn madam al lachend: die gast geleek nog goed op Alexander van de Porsche garage. Allez zegt ze al lachend,  en gij hebt dat zo rap gezien🤣

Het was dus Alexander😀

IMG-20220918-WA0002.jpg

Not to mention @bt.

Ma goed, we weten allemaal dat het niet gemakkelijk is 😅

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, toere zei:

En Alexander heeft mij gespot😀

Reden waarom we niet open reden wat ik anders wel zeer veel doe:

Kwamen van de zee van bij mijn schoonouders,  achter gerief geweest en de auto zat stampvol omdat ze daar normaal gezien een maand op vakantie waren en wij het meeste zijn gaan halen. 

( schoonvader naar het ziekenhuis met zware longontsteking) 

IMG-20220918-WA0007.jpg

T was dus eigenlijk vooral @bt. die men spotte, en wederzijds! Mijn frank was nog niet gevallen … had nu niet bepaald de link gelegd in De Panne dat jij het had kunnen zijn 🙂 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, Alexanderr zei:

T was dus eigenlijk vooral @bt. die men spotte, en wederzijds! Mijn frank was nog niet gevallen … had nu niet bepaald de link gelegd in De Panne dat jij het had kunnen zijn 🙂 

Die had ik niet herkend maar die ken ik dan ook niet he😀

Op een niet zo zonnige zondagnamiddag ben ik ook liever onderweg met de Cayman  maar dan ging ik die valiezen op het dak moeten binden😄

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Hallo,

Ik ben Niki en kom vanonder een steen van het vroegere Autowereld forum gekropen.  Leuke tijd was dat, de meetings en uitstapjes naar de Nordschleife.  Ik was een eerder passief lid, maar heb gemerkt dat ik hier wat actiever uit de hoek moet komen wil ik toegang krijgen tot alle topics.  Het is trouwens via David (BMWMB) dat ik hier (terug, want blijkbaar had ik me al eens eerder geregistreerd) ben terecht gekomen.   Wij hebben elkaar onlangs op een event van Mercedes gezien.  Was leuk om even bij te praten en herinneringen op te halen.  Ik wil van de gelegenheid ook even gebruik maken om te spammen: "bent u op zoek naar een jong gebruikte Mercedes-Benz personen- of bestelwagen, wees dan welkom bij garage Claes en Zonen Sint-Truiden Homepage (claesenzonen.be) 🙂  Hier doe ik ondertussen 15 jaar de aan- en verkoop.  Zo, nu de de topics wat verder doorbladeren, heb wat in te halen. 🤪

 

  • Vind ik leuk 6
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid