Ga naar inhoud

Rariteiten-lovers!


Fernand

Aanbevolen berichten

Deze week al 2 keer een zwarte Fisker Karma zien rijden, valt wel op tussen het andere verkeer.

M'n collega heeft in Oostende ook al twee maal eentje zien rijden, enkele weken terug. Ik hoop deze ook eens te mogen zien / horen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best vet ! :$

Vind ik ook :grin:

Wel zot hoe die jongegasten dat voor elkaar hebben gekregen. Toen ze nog studeerden hebben ze een hele wagen gebouwd met gekregen onderdelen. Onder andere mallen van €40 000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Deze week al 2 keer een zwarte Fisker Karma zien rijden, valt wel op tussen het andere verkeer.

Gisteren opnieuw tegengekomen en even achter gereden, is best wel een dikke kar. Heb zo'n vermoeden dat de eigenaar hiervoor een Audi RS4 en een Megane RS had (of misschien nog heeft.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Alpina, dat is imo (!) gewoon vet, vooral vanwege het gebruik van het materiaal.

Die Fisker is een specifiek design, en imo (!) is dat design foeilelijk.

Smaken en kleuren, kerel, en dat weet je maar al te goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik wikipedia mag geloven is 't wel een draak om mee te rijden.

The Mangusta was relatively inexpensive for the time but, with a 32/68 weight distribution and a less than solid chassis, suffered from stability problems and poor handling. The car was also cramped and had extremely low ground clearance.

Maar hey, wat verwacht je anders van een obscure Italiaan van 40 jaar oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze week al 2 keer een zwarte Fisker Karma zien rijden, valt wel op tussen het andere verkeer.

van de week men eerste gezien hier bij ons in de straat. een gewone zilvere, maar die viel direct op door zijn breedte en lengte.

zalige bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lekker.

Ik heb het enorm voor Italiaans design met een Amerikaanse V8 erin.

Ik eigenlijk niet. Een De Tomaso Pantera doet me bv ook maar weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dit cynisch? :D

't was wel een reactie op lamborghini, maar ze zijn best geslaagd. beetje zoals een pagani in mijn ogen. zo over the top dat het terug vet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid